نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خوشحالم در بهترین تیم با بهترین مربی ایران کار می‌کنم/ لوکادیا خیلی خونگرم و صمیمی است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم جوان پرسپولیس به خبرورزشی گفت: پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و سعی می‌کنم قدر این پیراهن را خیلی خوب بدانم.

اگر اتفاق خاصی نیفتد شاید بتوان محمد عمری را پدیده پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر خواند. جوان اول پرسپولیس یک مهاجم سایه است که می‌تواند در پست وینگر و هافبک تهاجمی هم بازی کند. محمد عمری در این فصل اهداف بزرگی در سر دارد. مصاحبه این بازیکن را در ادامه می‌خوانید:

توپ زدن در تیم بزرگی مثل پرسپولیس چه حسی دارد؟

بازهم از آقا یحیی برای دادن این فرصت بسیار ممنون و سپاسگزارهستم. حضور در پرسپولیس برای من یک گام رو به جلو است و احساس خیلی خوشایندی دارم. واقعیت را بخواهم بگویم خوشحالم در بهترین تیم و با بهترین مربی ایران کار می‌کنم.

تو هم از بچگی پرسپولیسی بودی یا اینکه...؟

باور کنید پرسپولیسی بودم. اینکه الان بخواهم بگویم پرسپولیسی هستم یا شدم درست نیست چون از کودکی عاشق این تیم بودم.

باورکردیم! واقعا فکرش را می‌کردی روزی پیراهن تیمی‌را بپوشی که از بچگی دوستش داشتی؟

من این آرزو را همیشه در سر داشتم. آرزو یک هدف معمولا دست نیافتنی است و خوشحالم توانستم به این رویای بزرگ خودم برسم. پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و سعی می‌کنم قدر این پیراهن را خیلی خوب بدانم.

پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین جدول لیگ برتر است. در این رابطه صحبتی نداری؟

صدرنشینی خیلی خوب است و وقتی شما با برد و صدرنشینی به تعطیلات می‌روید فوق العاده است. انشالله بتوانیم تا پایان لیگ هم همین طور صدرنشین مانده و قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیریم.

خوشحالم در بهترین تیم با بهترین مربی ایران کار می کنم/ لوکادیا خیلی خونگرم و صمیمی است

پرسپولیس نسبت به لیگ بیست و یکم تقویت شده است. آیا این تیم قوی‌تر هم شده؟

همه چیز مشخص است. کارشناسان و پیشکسوتان هم تأیید می‌کنند که این پرسپولیس خیلی قوی است و توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

حریفان اصلی شما در راه رسیدن به این قهرمانی چه تیم‌هایی هستند؟

استقلال و سپاهان اصفهان تیم‌های خوبی هستند که می‌توانند رقیبان اصلی ما در این دوره از مسابقات باشند. البته من فکر می‌کنم شرایط پرسپولیس بهتر از سایر رقیبان باشد و انشالله با حمایت هواداران بتوانیم به عنوان قهرمانی برسیم.

در پرسپولیس رقیبان بسیار قدری داری و این شاید کار تو را برای رسیدن به ترکیب اصلی و حتی بازی کردن، سخت کند؟

پرسپولیس یک جورهایی تیم ملی است. همه بهترین‌های ایران به علاوه بازیکنان خارجی با کیفیت در این تیم توپ می‌زنند. من به عنوان یک جوان فقط به تمرین و پیشرفت فکر می‌کنم و حالا حالاها باید از بزرگ‌ترهای پرسپولیس یاد بگیرم. اینکه چه کسی بازی کند یا چه کسی بازی نکند و چقدر بازی کند یا نکند برعهده سرمربی تیم است. وظیفه من جوان فقط خوب تمرین کردن است.

در پایان حرف ناگفته ای نداری؟

حرف خاصی ندارم و امیدوارم بتوانم پاسخ مثبتی به اعتماد آقا یحیی بدهم که به من جوان میدان داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ستاره سرخ IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    اگر دچار حاشیه یا مشاوره غلط و اسیر دلالان نشه آینده بسیار خوبی داره
  • ا IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    کجاش در مورد لوکا یا حرف زده؟؟
  • جواد IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    جایه خوبی آمدی ولی ای کاش بابا مسعود و ننه جهرمی هم بودن
  • رایان IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    اقای عمری اگه امیدوارم این پیام ببینی.لطفا دور شب گردی پارتی خط بکش.الگوت رونالدو بزار ببین با تیمش تمرین میکنه.بعدش خودش اختصاصی با مربیش تمرین میکنه.تازه رفت خونه اونجا هم وسایل بدن سازی داره تو خونه هم‌ رو بدنش کار میکنه.تو مثل عبدی نشو که هنوز نفهمیده تو چه تیمی داره بازی میکنه.وقتی میاد تو زمین ایقد بی حاله انگار تازه از خاب بیدار شده...
  • سلام IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    عمری نشان داده ی بازیکن تکنیکی و شوت زن و موثره فقط خداکنه یحیی مثل عبدی که تازه اوج گرفته بود و گلزنی میکرد یکباره نیمکت نشین کردش تا افت کرد عمری را هم نسوزانه باید به عمری حداقل ی نیمه کامل بازی بده برای عبدی هنوز دیر نشده اگه یحیی بهش انگیزه و فرصت زیاد بده قطعا دوباره اوج میگیره ما نباید دلمان به لوکادیا خوش باشه یحیی باید عبدی را باهاش کار کنه تا ی مهاجم شش دانگ بشه تا اگه لوکا نبود یا رفت عبدی جایگزینش بشه حتی عبدی آماده و قبراق باشه لوکادیا حساب کار دستش میاد تا برای تیم شاخ نشه چون تا حالا انقد قربان صدقه لوکا رفتن که فکر کرده بزرگ فوتبال ایران شده قطعا آماده بودن عبدی و عمری ی زنگ خطر برای لوکا میشه که مغرور نشه شک نکنید عمری از لوکا خیلی خیلی سرتر میشه حالا شیخ شبه دراز پا بماند چون قطعا آبی از شیخ گرم نمیشه فقط جای خالی تمیروف را پر میکنه طرف 2 فصله کلا افت کرده بعد آقایان کلی پول بهش دادن بیاد پرسپولیس 1سوم این پول را به عبدی و عمری میدادن بدون هیچ شکی از شیخ عملکردشان بهتر بود و 2تا بازیکن آماده وطنی می داشتیم
  • شاپور IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    من بازیهای این جوان یعنی عمری را می‌بینم لذت میبرم بازیکن شوتزن،تکنیکی،وسرعتی که وقتی بعنوان یار تعویضی میاد با شوتهایی که میزنه لرزه بر اندام دروازه بان ومربی تیم مقابل میندازه بسیار بازیکن با هوش وآینده داری است یکم اعتماد بنفس بیشتری پیدا کنه با توجه به قدرت بدنی خوبی که داره جزو پدیدهای لیگ خواهد شد
  • حمید IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    در حال حاضر پرسپولیس کهکشانی آمادهترین تیم لیگ است ودر خط حمله کابوس تیم‌های مقابل فکر کنید لو کادیا با اون شم گلزنی که از توپ مرده گل می‌سازه شیخ دیاباته با اون قد وبالا آسمان در تسخیر است وبا ذخیره‌ای طلایی مثل عمری،عبدی ،علیشاه چی میشه تیم‌های دیگه از الان ماتم گرفتند این ستاره ها را چطور مهار کنند که نمیشه جونم پرسپولیس زلزله محبوب قلبها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی