پیروزی در مسابقات جهانی دیجیتال مارکتینگ با طراحی سایت چند زبانه
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

در این مطلب که توسط تیم تولید محتوای شرکت برنامه نویسی دیجی تک نوشته شده است در نظر داریم تا بگوییم راه حل پیروزی در مسابقات دیجیتال مارکتینگ چیست؟ با ما تا انتهای این مطلب جذاب همراه باشید.

اگر به دیجیتال مارکتینگ همانند یک ماراتن جهانی نگاه کنیم، برای پیروزی در این رقابت بزرگ نیاز داریم تا یک سایت با طراحی سایت قدرتمند داشته باشیم، در ادامه آمادگی های لازم را کسب کنیم، روی مهارت ها و تخصص های خود بیشتر کار کنیم و در کنار همه اینها از یک مربی خوب یا یک مشاور حرفه ای برخوردار باشیم.

داستان رقابت درمسابقات جهانی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

ابتدا یک نکته جالب با شما در میان خواهیم گذاشت. وقتی درباره گوگل چیزی می شنوید و کمی به دنیای آن ورود پیدا می کنید، به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن اعتیاد پیدا خواهید کرد. امروز می خواهید یک سایت داشته باشید، فردا می خواهید سایت تان وارد گوگل شود. روز بعد می خواهید رتبه اول گوگل شوید در ادامه می خواهید سایت تان در زبان های دیگر هم حرفی برای گفتن داشته باشد و همین مسئله شما را مجاب می کند به سمت طراحی سایت چند زبانه گام بردارید.

با توجه به اینکه این روزها اغلب افراد به این درک رسیده اند که بی دغدغه ترین روش ممکن برای جذب مشتری، دیجیتال مارکتینگ است؛ طبعا رقابت هم در این عرصه بسیار تشدید یافته است. حال در این رقابت بزرگ، اگر نخواهید قدرتمندانه وارد شوید بهتر است اصلا وارد نشوید اما اگر دوست دارید به کسب و کار خود رنگ و لعاب دیجیتالی بخشید باید با تمام قوا پا در عرصه این رقابت بگذارید.

اولین گام ورود به عرصه رقابت: طراحی سایت

اگر بخواهیم مواد لازم برای ورود به عرصه دیجیتال مارکتینگ را شرح دهیم می توانیم بگوییم طراحی سایت ضروری ترین ماده از مجموعه مواد لازم است. ابتدا سایت تک زبانه خوب طراحی کنید، هر آنچه لازم است درباره معرفی خدمات و محصولات خود توضیح دهید. روی سئو آن کار کنید. سئو چیست؟ در ادامه توضیح خواهیم داد.

دومین گام خودنمایی در عرصه رقابت: سئو سایت

طراحی سایت به تنهایی نمی تواند شما را در این ماراتن بزرگ به پیروزی برساند. برای پیروزی، سئو هم از نان شب واجب تر است. سئو به مجموعه ای از تکنیک هایی گفته می شود که موجب  بهینه سازی سازی سایت می شود. حالا بهینه سازی سایت چیست؟

  • مثلا سرعت سایت هندلی نباشد یا به بیانی تخصصی تر سرعت سایت بیشتر از ۴ ثانیه نباشد.
  • محتوای سایت محتوای کپی نباشد. سایتی که محتوای کپی داشته باشد اصلا و تحت هیچ شرایطی نمی تواند پیروز میدان سئو باشد.
  • محتوای سایت خوانا باشد.
  • رنگ بندی سایت اصولی باشد.
  • در سایت بنرهای مزاحمت ساز وجود نداشته باشد.
  • در سایت مزرعه لینک وجود نداشته باشد و ...

طراحی سایت قوی تر: یک قدم تا پیروزی در رقابت گوگل

یک ضرب المثل رایج در زبان شیرین فارسی داریم که می گوید هرچقدر بیشتر پول بدهید، بیشتر آش خواهید خورد.

در دنیای طراحی سایت هم همین ضرب المثل رایج صادق است. هر چقدر سایت قدرتمند تری داشته باشید راحت تر می توانید در رقابت گوگل قدرت نمایی کنید و هرچقدر سایت ضعیف تری داشته باشید سخت تر خواهید توانست سری در سرهای دیجیتال مارکتینگ درآورید

سایت قوی تر قطعا سرعت بالاتری دارد. امنیت اطلاعات شما در آن بیشتر حفظ خواهد کرد. کاربر به سایت قوی اعتماد بیشتری می کند. رقبا هم روی سایت های قوی تر حساب بیشتری باز می کنند.

پیروزی در مسابقات جهانی دیجیتال مارکتینگ با طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه: پلی برای قدرت نمایی در عرصه بین المللی

اگر در رقابت در دنیای سایت های داخلی دیگر به تمام اهداف خود رسیده اید، حالا وقت آن است که در عرصه بین المللی قد علم کنید. لازمه این قدرت نمایی طراحی سایت چند زبانه است. با طراحی سایت چند زبانه و ترجمه محتوای خود به زبان های رسمی دنیا، مشتریان محلی خود را به مشتریان خارجی تبدیل کنید. این یک فرصت بی نظیر است تا چند گام محکم از رقبای دیرینه خود پیشی بگیرید.

طراحی سایت دو زبانه دیجی تک

ویژگی سایت های چند زبانه حرفه ای طراحی شده در دیجی تک

اگر می خواهید یک سایت چند زبانه حرفه ای داشته باشید به نکته های زیر توجه کنید. گفتنی است تمام ویژگی های نام برده در زیر در شرکت دیجی تک رعایت می شود.

  • برای هر زبان یک ساب دامین مجزا تهیه کنید.
  • قابلیت انتخاب زبان یا کشور را در بالاترین بخش سایت و در معرض دید کاربر قرار دهید.
  • محتوای سایت را با کیفیت بالایی ترجمه کنید، نه صرفا با نرم افزارهای ترجمه.
  • سرعت تغییر زبان در سایت خیلی بالا و سریع باشد.
  • طراحی و رنگ بندی سایت متناسب با هر زبان متفاوت باشد.

سفارش طراحی سایت چند زبانه در دیجی تک

اگر می خواهید در مارتن بزرگ دیجیتال مارکتینگ پیروزی خود را ۱۰۰ درصدی کنید پیشنهاد می کنیم سفارش طراحی سایت چند زبانه و سئو سایت خود را به شرکت برنامه نویسی دیجی تک بسپارید. دیجی تک یکی از قوی ترین شرکت های طراحی سایت تهران است که سایت های خود را نا محدود پشتیبانی می کند. پشتیبانی بی قید وشرط آفری نیست که هر شرکتی بتواند روی آن پا در عرصه رقابت بگذارد اما دیجی ام با اطمینان کامل به کیفیت ارائه خدمات خود به شما تضمین پشتیبانی نامحدود می دهد.

شرکت دیجی تک با برخورداری از مهندسین خبره و کارآزموده آماده است تا سایت های چند زبانه مد نظر شما را با بالاترین کیفیت ممکن طراحی کرده و تحویل دهد.

برای مشاهده نمونه کارهای این شرکت کافی است از طریق لینک https://digitechseo.com/multi-language وارد صفحه طراحی سایت چند زبانه شرکت دیجی تک شده و نمونه کارها را بررسی کنید و در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و سفارش با شماره های درج شده در سایت دیجی تک تماس بگیرید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی