نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ادعای عجیب پرسپولیسی‌ها؛ فقط تراکتور به رضا اسدی می‌سازد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخشش رضا اسدی در تراکتور درحالی چشم ها را خیره کرده است که پرسپولیسی‌ها هنوز سرموضع قبلی خود هستند.

برخی کابران پرسپولیسی درفضای مجازی مدعی شده اند که «رضا اسدی فقط به درد تراکتور می‌خورد!» شنیدیم در تمرینات پرسپولیس نیز برخی همبازیان سابق رضا اسدی نیز همین اعتقاد را دارند!

اولین لیست تیم ملی فوتبال ایران پس از انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی این تیم اعلام شد که در این لیست نام یک بازیکن از تراکتور به چشم می‌خورد.

بر این اساس، رضا اسدی به عنوان‌ تنها نماینده تیم فوتبال تراکتور در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان بود که البته از فهرست نهایی خط خورد. اسدی در فصل جاری عملکرد خوبی را با پیراهن تراکتور به نمایش گذاشته است و با سه گل زده در رتبه دوم برترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد. این درحالی است که او فصل ناکامی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت.

رضا اسدی پس از خداحافظی از این تیم نیز متنی گلایه آمیز منتشر کرد و در بخشی از این دلنوشته تاکید کرد: «در همه فصل هم سعی کردم که کمترین حاشیه را برای تیم محبوب ایجاد کنم. مصاحبه نکردم، کمترین فعالیت را در فضای مجازی انجام دادم تا آرامش پرسپولیس در مسیر موفقیت از جانب من تهدید نشود. حرف زیاد بود و زیاد است. اما ترجیح دادم سکوت کنم و روی تمرین تمرکز کنم. هیچ وقت نپرسیدم، این رقم‌ها که در مورد مبلغ قرارداد من گفته می‌شود، از کجا آمده؟ هیچ وقت نگفتم چرا وقتی اولین گل فصل پرسپولیس را به فولاد زدم، با این همه هجمه مواجه شدم؟ نپرسیدم چرا در مسابقه ای که سهم من تنها ده دقیقه بازی بود، آن هم در دقایقی که تیم عقب بود، باز هم من را به عنوان مقصر معرفی می‌کردند؟ روی کدام گل خورده تیم مقصر بودم ؟ من چه هیزم تری به چه کسی فروخته بودم؟ چرا این همه دروغ، چرا این همه حاشیه؟»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه نفر IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    پرسپولیس و استقلال به هافبک های سرعتی جنگنده و بازیساز نیاز دارن که این ویژگی ها رو توی ابراهیمی نورالهی سرلک و مهدی پور دیده میشه و اونا توی این دو تیم موفقن . ولی اسدی جدای از این که مصدوم به تیم اضافه شد و با تیم هماهنگ نبود و...اصلا به سبک پرسپولیس و استقلال نمی خورد و خریدش یه جورایی نمایشی بود
  • darioush US ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    bazykone khouby boud va hast, sar moraby perspolis boud ke natavanest az on dar jayeh dorost estefade konad
  • محمد IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    رضا اسدی کریم انصاریفرد پولادی سروش رفیعی بختیار رحمانی شجاع خلیل زاده سید صالحی فرشاد احمد زاده و...بهترین بازیهایشان را در تراکتور به نمایش گذاشتند
  • یوسف IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    تیم محبوب فقط تراکتور.پرسپولیس تیمی نیست که اسدی هادرآن بازی کنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی