نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هواداران پرسپولیس مرا هو کردند اما وارد زمین شدم و به استقلال گل زدم/ منتظر گلزنی من در فینال آسیا باشید!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس مدعی است این روزها اعتمادبنفس بیشتری یافته تا به بهترین شکل بازگشت دوباره خود را اعلام کند

 جذب یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته شاید دیگر مهاجمان پرسپولیس و خصوصا مهدی عبدی را زیر سایه قرار دهد. عبدی که با گل‌های تاریخی خود در دربی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان، خبر از مهاجمی قابل اعتماد برای سرخ‌ها را می‌داد، رفته رفته از مسیر پیشرفت صعودی که انتظارش می‌‎رفت فاصله گرفت و اکنون نیز با جذب دو مهاجم خارجی، به نظر می‌رسد کار سخت‌تری پیش رو داشته باشد.

عبدی اما مدعی است این روزها اعتمادبنفس بیشتری یافته تا به بهترین شکل بازگشت دوباره خود را اعلام کند. او در گفتگویی به شرایط این روزهایش در پرسپولیس می‌پردازد.

اوضاع در پرسپولیس چطور است؟ صدرنشین لیگ هستید و انتظارات هواداران تا حد زیادی برآورده شده است.

از نظر تیمی و نتیجه که قطعا اوضاع خوب است و از این شرایط راضی هستیم. فصل را خوب استارت زده‌ایم و در مسیر هدفی که پیش‌بینی کرده‌ایم جلو می‌رویم. قطعا در آینده اتفاقات بهتری نیز پیش روی ما خواهد بود.

 به نظر می‌رسد شرایط برای تو چندان طبق انتظار پیش نرود.

اگر منظورتان نیمکت نشینی است که قطعا بابت آن باید ناراحت باشم. اما این ناراحتی من به معنای ناراحتی از عملکرد تیم و هم‌تیمی‌‎هایم نیست. مثلا بالاترین تلاش را به کار خواهم گرفت تا با عملکردم در تمرینات و در ادامه فرصت‌هایی که نصیبم می‌شود، جایگاه خودم را به دست بیاورم. من از این موضوع که کار سخت است کاملا آگاه هستم اما از اینکه تیم نتیجه می‌گیرد قطعا مثل تمامی هواداران خوشحالم.

اما به نظرت خودت در این که کار سخت شده باشد دخیل نبودی و فرصت سوزی نکردی؟

نه. به هیچ وجه. البته قبول دارم شما در پرسپولیس باید همیشه در بالاترین عملکرد فنی خود قرار داشته باشید. با این حال عملکرد یک بازیکن تنها به واسطه خودش نیست و عوامل زیادی در آن دخیل هستند. من فصل گذشته بدون اینکه پنالتی زن تیم باشم، برترین گلزن بودم. حتی در جدول آقای گلی هم اگر پنالتی‌ها را نادیده بگیرد (البته قبول دارم این هم روش گلزنی است) من فاصله چندانی با آقای گل نداشتم. با این حال همانطور که گفتم وظیفه من بهترین عملکرد در تمرینات برای جلب رضایت کادرفنی و حضور در ترکیب و تلاش برای گلزنی خواهد بود که این هدف را دنبال خواهم کرد.

حضور لوکادیا در ترکیب و عملکردی که داشته کار را سخت نکرده است؟

او جزیی از تیم ماست. من هیچ وقت به خودم فکر نمی‌کنم. شاید دوست داشته باشم جای او باشم اما اینطور نیست که از گل زدن او ناراحت شوم و این تصور برایم شکل گیرد که وای دیگر شرایط برایم بدتر شده است. من اگر جا داشته باشد سعی خواهم کرد که چیزهایی هم در این زمینه یاد بگیرم. فراموش نکنید که او از کجا آمده و تحت چه آموزشی بوده است. لیگ هلند قطعا یکی از برترین آکادمی‌های فوتبال اروپا و دنیاست. تکنیک فنی و فردی قطعا به بهترین شکل آموزش داده می‌شود و شما فکر می‌کنید مگر من چند سالم است؟ (خنده) نه، نگران نیستم و به بهترین شکل تلاش خواهم کرد.

یعنی با اضافه شدن شیخ دیاباته این نگرانی بیشتر نخواهد شد؟

نه، من از رقابت نمی‌ترسم. این رقابت به بهترین شکل در تیم ما دنبال می‌شود. من به حضور در کنار تک تک این بازیکنان افتخار می‌کنم. یک مجموعه فوق العاده هستیم. آقای پیروانی بخشی از تاریخ این باشگاه است و سال‌ها بازوبند را در اختیار داشته. آقای گل محمدی چه در دوره بازی و چه اکنون مربیگری یکی از برترین‌ها بوده و هست. بازیکنان فوق العاده‌ای هم داریم. من به بهترین شکل از این فرصت استفاده خواهم کرد تا خیلی زود توانایی‌هایم را بیش از گذشته رشد دهم و در اختیار تیم باشم.

بازیکنی بودی که با گلزنی در دربی، فینال و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، انتظارات را از خودت بالا بردی. اما به نظر یک جایی این مسیر پیشرفت با آن شتاب مدنظر پیش نرفت.

همانطور که گفتم به گذشته فکر نمی‌کنم. روزی را به خاطر می‌آورم که وقتی خواستم در دربی به میدان بروم همه هو می‌کردند و می‌گفتند این چه کسی است که می‌خواهند تعویض کنند. من رفتم و گل زدم. در نیمه نهایی همه نگران محرومیت عیسی بودند اما گل زدم. برای فینال هم می‌توانست با گلی که زدم یک اتفاق تاریخی شکل گیرد که متاسفانه نشد. من یک گل دیگر هم در فینال طلب دارم و خیلی زود اینبار آن را برای خوشحالی هواداران خواهم زد. منتظر گل‌های حساس و تاریخی من باشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • محمد نجار درونکلایی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    خخخخخخخخخخ فعلا تو زمین بزار یایا بازیت بگیره
    • کامل دل زنده نژاد IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      این همونی نیست که از سر کلاس اول دبستان فرار کرد اومد توی دربی یه گل قرمز کاشت توی گلدون دوچرخه چی ها ؟؟؟ واقعا خودشه ؟
  • تیر غیب US ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    با درود،آفرین بر روحیه این جوان امیدوارم این سرمایه در باشگاه اسیر بد سلیقگی نگردیده،نسوزدگلمحمدی با بازی دادن به مهدی کنار لوکا میتواند سرمایهء خود را در خط حمله دوچندان کند.
  • 6 IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    اما گلي كه زدي و گلرشون گلي كه بخودشون زد خيلي حال داد خخخخخ
  • سید IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    آفرین پسر
  • کامران IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    نکشیمون مار زخمی
  • aren IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    داداش فینال کجا میگی یه گل طلب کاری امسال که نیستین اگر خدا بخواهد قهرمان بیشد اون وقت بگو 🤣🤣
  • اکبر IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    تو اگه خوب بودی ۹۰ میلیارد سر دست لنگ خرج نمی زاشتی که برن دوتا مهاجم نیم تنی بخرند.
  • ۲۲ IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    دوستت داریم پسر با ادب با لیاقت.
  • حسین زاده IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    درود بر شرفت ، گلهای ماندگاری را زدی و فراموش نشدنی هست
  • فرشاد IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    ما عمل می خواهیم نه حرف همین
  • علی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    زمان پا پا مسعود بود رنگ فینال دیدین .فعلا ببینین آسیا میرین،چه حسی داره دوتا ستاره قهرمانی رو لباس رقیب می‌بینید و با ستاره های حلبی من درآوردی خودتون مقایسه میکنین؟
    • کامل دل زنده نژاد IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      علی جون میشه بگی شما با توجه به اینکه هر ساله توی فینال اسیایی تشریف میبرید اون هم با شروع از پلی اف نسبت به ما که کلا 2 بازی اسیایی پیش پا افتاده بیشتر نداشتیم تا حالا چند دلار از بازیهای اسیایی کاسب شدید ؟ احتمالا خیلی خیلی باید بیشتر از کاسبی ما باشه ما فقط با 2 تا بازی اسیایی معمولی و در پیتی حدود 3 میلیون دلار کاسب شدیم دیگه شما در بازیهای طراز اول از زمان امجدیه تا الان احتمالا میلیارد میلیارد دلار کاسب شدید درسته ؟ میزان دقیقش رو میشه بگی ؟
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    استقلالی های عزیز برای سرورتون کری نخونید...خودتونم میدونید اون دوتاستاره هیچ ارزشی نداره..اگه مردید حالا ستاره بگیرید..جوگیر نشید..امسال پنجم هم نمیشید..بله داداش
    • عماد IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      سوالی که پیش می آید این است که اگر هیچ ارزشی ندارد چرا لنگ این توانایی را نداشته که از زمان تاسیسش تا حالا یکیشون رو بگیره؟
  • اس اس DE ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    نظر لنگیا در مورد قهرمانی‌های آسیایی سرورسون زیاد مهم نیست چون AFCهرسال اعلام می‌کنه که استقلال جز پرافتخارترین های آسیاست...حالت تو بشین از حسادت بسوز لنگی...تو تالار افتخارات آسیا هم نام مقدس سرورتون هست ولی هیچ نشانی از لنگ نیست...مهم اونام که حقیقت رو قبول دارن وگرنه با منطق شماها قهرمانی‌های برزیل تو جام جهانی یا افتخارات رئال ومیلان تو اروپا زیر سئوال میره...ولی ستاره زدن شما برای جام تخت جمشید مشکلی ندارم عقده ای های ستاره....
  • ایرانی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    بنده خدا همشهری ساده دل مارو باش. بیا نساجی شاید به آرزوت برسی، وگرنه در پرسپولیس یحیی فقط روحیه ات رو خرابتر می کنه.
  • تاج کبیر IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    آخی لنگیا چرا این بچه رو هو کردن چرا چرا چرا...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی