نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
۵ |
۵
یک پرسپولیسی؛ اسلحه پنهان کی‌روش در قطر ۲۰۲۲
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کشورهایی مانند ایران که در تیم‌های باشگاهی قطر بازیکن دارند، برگ برنده بزرگی در اختیارشان است، زیرا بازیکنان مذکور با آب و هوای خاص کشور قطر آشنایی دارند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان یکی از لژیونرهای فوتبال ایران است که در لیگ ستارگان قطر و تیم الاهلی عضویت دارد. این مدافع که در لیست کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات حضور داشت، پس از رفتن او از تیم ملی هم توسط دراگان اسکوچیچ به عنوان یک بازیکن ثابت دعوت می‌شد. 

بازگشت دوباره مرد پرتغالی بار دیگر او را در لیست مسافران جام جهانی قرار می‌دهد. بازیکنی که این فصل را طوفانی آغاز کرده و در هفت بازی تیمش در لیگ ستارگان موفق به زدن ۴ گل شد، ۴ گلی که اگرچه سه تای آن از روی نقطه پنالتی زده شده و یکی هم از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسیده اما حالا او را به عنوان هفتمین گلزن برتر لیگ قطر تا به اینجای کار معرفی می‌کند. آماری که مرد پرتغالی را امیدوار به درخشش مدافع فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌کند.

جام جهانی ۲۰۲۲ تا کمتر از دو ماه دیگر به میزبانی قطر آغاز می‌شود. مسابقات خاصی که به لحاظ زمان برگزاری رقابت‌ها و به خاطر آب و هوای محل برگزاری، از تابستان به پاییز منتقل شده است. بنابراین کشورهایی مانند ایران که در تیم‌های باشگاهی قطر بازیکن دارند، برگ برنده بزرگی در اختیارشان است زیرا بازیکنان مذکور با آب و هوای خاص کشور قطر آشنایی دارند و این موضوع برتری نسبی‌ای را نسبت به سایر تیم‌های شرکت کننده بخصوص تیم‌های اروپایی که از هوای سرد قاره سبز به دمای نسبتاً معتدل قطر در آن مقطع می‌آیند، می‌دهد که تیم تحت هدایت کی‌روش با توجه به داشتن لژیونرهایی در تیم‌های باشگاهی قطر از این امکان برخوردار است. 

البته باید منتظر ماند و دید چند لژیونر کشورمان که در این کشور بازی می‌کنند در فهرست نهایی مستر CQ برای حضور در بیست و دومین دوره جام جهانی انتخاب می‌شوند. باید دید تا آغاز جام جهانی، کنعانی‌زادگان چه عملکردی از خودش به نمایش می‌گذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • علی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    مگه سکونت در کشور قطر می‌تونه توان فنی یه بازیکن رو در مقابل تیم انگلیس جبران کنه.مجیدحسینی مهدوی اروپا بازی می‌کنه ازهر لحاظ بهتره.
  • کیسه سوز IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    عزتمند باشی پسر که عزت دست خداست و دشمنان حقیرت الان در چاه حسادت که خودشون کندن دارن دست و پا میزنن تا بفهمن خدا جای حق نشسته گرچه به فهم این جماعت امیدی نیست
  • اتوبوس سرخ IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    انشالله که اسلحه پنهانش توی اتوبوس خوابش نره و جا نمونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی