نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
امید این بازیکن برای برگشت به پرسپولیس از بین رفت/ تیم جدید مهاجم جنجالی انتخاب شد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق پرسپولیس به زودی تیم جدید خود را انتخاب خواهد کرد.

عیسی آل کثیر را می‌توان یکی از بازیکنان بدشانس چند سال اخیر پرسپولایس دانست بازیکنی که در بدو حضورش در جمع سرخپوشان پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، با محرومیت ۶ ماهه مواجه شد و پس از پایان دوران محرومیتش، مصدومیت‌های گاه و بیگاه دست از سر او برنداشت و سرانجام در اوایل لیگ بیست و دوم رباط صلیبی پاره کرد تا بدشانسی او کامل شود.

این اما پایان کار نبود. آل‌کثیر از انجام عمل جراحی در اوایل کار سر باز زد و معتقد بود که با رباط پاره می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و به همین خاطر نیز چندین ماه زمان را از دست داد اما کادرفنی سرخپوشان هرگز این مساله را نپذیرفت.

سرانجام آل‌کثیر پس از مدت‌ها و البته از دست دادن زمان، راضی شد پایش را به تیغ جراحان بسپارد. او اواسط اردیبهشت تحت عمل جراحی قرار گرفت و به همین خاطر دستکم به ۶ ماه زمان نیاز دارد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد. بدین ترتیب این بازیکن دوران بدنسازی پیش فصل، تمرینات پیش فصل و ۳ ماه اول لیگ بیست و دوم را از دست داد.

در همین راستا پرسپولیس نیز لوکادیا و شیخ دیاباته را جذب کرد و علاوه بر این دو با حضور مهدی عبدی و حامد پاکدل تعداد مهاجمان هدف سرخپوشان به ۴ رسیده و در فهرست جایی برای مهاجم جدید وجود ندارد.

آل کثیر امیدوار بود تا با پایان روند بهبودش قراردادش را تمدید کند اما با جذب دیاباته دیگر این امکان وجود ندارد تا بدین ترتیب ماجرای او و پرسپولیس به پایان برسد.

او ابتدای لیگ بیستم با قراردادی به مدت دو فصل به جمع سرخپوشان اضافه شد. با این حال از تراکتور به عنوان یکی از تیم هایی یاد می شود که با او وارد مذاکره شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنتی کیسه IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    شایعه است یحیی یه صراحت گفته عیسی میخوام
  • الف - م IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    بازار گرمی می کنه
  • محسن IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    اون حرکت این عواقب رو هم داره . همیشه دنیا یه جور نمی مونه عیسی بالا و پایین داره تو خودت رو گم کرده بودی!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • خوزستان قرمزته IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      طفلک کجا خودشو گم کرد؟! کیسه کشا توبازیهای آسیایی زیرآیشو زدن بیچارش کردن، ازهمونجا بدبختیش شروع شد بنده خدا..بعدشم دوران درمانشو ب حرف یحیی گوش نکردو خوب استراحت نکرد
    • محمد IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      خوزستان قرمزته؟هیجا بیشنرخوزستان استقلالی نداریم
  • امید IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 نفرین چشم بادمیها بود یادت که نرفته
  • عیسی آل کثیر عشق ما پرسپولیسی هاست IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    عیسی میمونه خوبشم میمونه مگه یادتون رفته آقا یحیی چند هفته پیش سر تمرین پرسپولیس بش گفت آماده باش باقدرت ، همه ما منتظرت هستیم به هیچ تیمی هم جز رسولیس فکر نکن س شایعه و بازار گرمیه
  • محمد IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    بروصنعت ذخیره
  • سیدامین IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    بیادفولاد خداحافظی کن مثل خیلیا
  • فرشاد IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    پاره بود خوب نشد؟
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    متأسفانه خود کرده را تدبیر نیست! بازیکنی که براحتی می‌تونست یکی از مسافرهای قطر باشه، حالا باید دنبال تیم برگرده😔 بخاطر چی؟! دو تا اشتباه کودکانه در سی سالگی! اول شادی گل غیر مسولانه در یه تورنمنت بین المللی و دوم هم گرفتن مشاوره پزشکی از شکسته بند و رمال برای درمان یه مصدومیت معمول در فوتبال😳 اون آقایونی که دنبال تیکه انداختن بجای کامنت نوشتن هستن، اگه عقلشون می‌رسید گریه میکردم به حال فوتبال این مملکت که توش بازیکن حرفه‌ای در اوج فوتبالش(۳۰ سالگی) چنین تصمیمات آماتوری میگیره! این یعنی فوتبال پایه و آکادمیک کشک! اینه که در چند سال اخیر در رده پایه شدیم رقیب سرسخت تاجیکستان و ترکمنستان😒
  • رویا IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    عیسی آل کثیربه پرسپولیس تعصب داره وهمه مامنتظربرگشتش هستیم چون یادمون نمیره باانگشت شکسته برامون بازی کردوزحمت کشیدوناجوانمردانه توسط وطن فروشان محروم شد،مامطمئن هستیم عیسی باقدرت برمیگرده وباگلهای قشنگش خوشحالمون میکنه ♥️♥️♥️♥️♥️♥️منتظرتیم باتعصب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی