نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ستاره رئال و مهاجم محبوب بارسلونا علیه کی‌روش و یوزهای ایرانی/ اروگوئه قوی‌تر و پرمهره‌تر از ولز و آمریکا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حریف روز جمعه تیم ملی ایران از نظر مهره قوی‌تر از دو حریفش در جام جهانی است و ستاره‌های پرشمار و مطرحی هم دارد.

تیم ملی کشورمان در اولین بازی دوستانه در اردوی اتریش روز جمعه هفته جاری به مصاف تیم اروگوئه خواهد رفت.

نگاهی به لیست تیم ملی اروگوئه نشان می‌دهد از نظر در اختیار داشتن ستاره‌های بین المللی این تیم از ولز و آمریکا پرمهره‌تر و قوی‌تر است و رویارویی با این تیم آمریکای جنوبی می‌تواند محک بسیار خوبی برای شاگردان کی‌روش باشد. در لیست حریف روز جمعه تیم ملی کشورمان این بازیکنان به چشم می‌خورد:

دروازه‌بان‌ها: سرخیو روشه (ناسیونال)، فرناندو موسلرا (گالاتاسرای)

مدافعان: مارتین کاسرس (لس آنجلس گلکسی)، سباستین کاسرس (آمِریکا)، دامیان سوارس (ختافه)، گیرمو وارلا (فلامینگو)، ماتیاس وینا (رم)، ماتیاس اولیورا (ناپولی)، رونالد آرائوخو (بارسلونا)

هافبک ها: لوکاس توریرا (گالاتاسرای)، ماتیاس وسینو (لاتزیو)، فدریکو والورده (رئال مادرید)، نیکلاس دِلاکروس (ریور پلاته)، مانوئل اوگارته (لیسبون)، جورجیان دی‌آراسکاتا (فلامنگو)، آگوستین کانوبیو (اتلتیکو)، پلیستری (منچستریونایتد)، رودریگو بنتانکور (تاتنهام)

مهاجمان: لوئیز سوارس (ناسیونال)، دیگو روسی (فنرباغچه)، داروین نونیز( لیورپول)

این درحالی است که کاوانی، گودین و خیمنس این دیدار را از دست دادند .گفتنی است به دلیل مسائل امنیتی در کشور اتریش، دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و اروگوئه بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

اروگوئه از ۲۵ آبان سال گذشته که به بولیوی باخت دیگر شکست نداشته و ۷ بازی بعدی خود را بدون شکست پشت سر گذاشته است. بدون شک در حال حاضر مهمترین بازیکن این تیم، ستاره این روزهای رئال مادرید یعنی والورده خواهد بود که هافبک‌ها و مدافعان تیم ملی کار سختی برای مهار او دارند! هر چند که رویارویی مهاجم محبوب بارسایی‌ها یعنی سوارس با کی‌روش که زمانی سرمربی رئال مادرید بود از دیگر جذابیت های این مسابقه به شمار می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    در اولین بازی اونم ظرف چند روز نباید توقع داشته باشیم کیروش معجزه کنه، ممکنه باخت بده، یا طبق معمول دفاع بچینه چون چاره ای نداره دربرابر اینهمه بازیکن درجه یک، پس جو نگیره و بعد بازی هی نگید چرا فلان کرد و بثار کرد، بزارید کارشو کنه و در ارامش جلو بره
  • محمود IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    بازی خوبی میشه
  • مریم IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    خدا کنه بازی رو نشون بده تی وی
  • الهام IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    از الان میثاقی و پکیجی ها منتظر باخت کی روش تو این بازی هستن
  • سیدجابر جاودان نژادخدایا بفریادمون برس.... GB ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    خدایا بفریادمون برس....بلایی که بر سر مالدیو در آذاپی در آوردیم ...سرمون میارن...
  • gaber IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    البته توجیه خوبی کردی اقا علی .همه میدونن کیروش در حین بازی چجوری التماس اروگوئه ایها میکنه که ملاحظه کنند .ایویچ بلد نبود .البته تیم اروگوئه با اینهمه مهره انتخاب بدی برای ایران و خوشحالی و روحیه دادن به رقبا در جام جهانی بود که بهر حال گذشته .تیم ملی ما اتوبوسی و قطاری بازی کردن را بلده و کسی ایرادی نمیگیره .ولی کی باید ما مثل اروگوئه اینهمه شاخص داشته باشیم شاید ۱۰۰ سال دیگه .هر چی میکاری برداشت میکنی از الان بازنده ایم توجیه نکن چون چیزی در چنته نداریم .میدونیم .
  • شاهرخ IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    اخه این
  • مهران IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    جالبه که اسکوچیچ مربی بود و چند ماهی بود این بازیها رسمی شده بود و شما اون موقع خواب بودی و الان داری بهونه میاری ، ببینیم تو جام جهانی چه بهونه ای میاری؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی