خواسته بارسلونا از پیکه/ روی حرف‌هایت بایست و از تیم برو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه مدافع بارسلونا همیشه گفته است که وقتی احساس کند تیم به او  نیاز ندارد خودش کنار می‌رود.

جرارد پیکه مدافع بارسلونا همیشه گفته است که وقتی احساس کند تیم به او  نیاز ندارد خودش کنار می‌رود.

پیکه پس از شکست ۸-۲ بارسلونا از بایرن مونیخ گفت: «ما به انتها رسیده ایم. اگر مجبور باشم کنار بکشم تا خون جدیدی وارد تیم شود، این کار را خواهم کرد.»

این مدافع اسپانیایی سال گذشته نیز گفت: «اگر رونالد کومان فردا به من بگوید که باید بروم، فوتبال را ترک خواهم کرد. برای هیچ تیمی که بارسا نباشد بازی نخواهم کرد.»

او همچنین در سال ۲۰۲۱ گفت: «در بارسا بازنشسته خواهم شد، اما نه به عنوان بازیکن تعویضی.»

همه اینها عباراتی هستند که پیکه در فصول اخیر تکرار کرده است، در زمانی که او یکی از اعضای کلیدی تیم بارسلونا بود و در داخل و خارج از زمین پر سر و صدا بود.

اما پیکه در حال حاضر بهترین زمان را سپری نمی‌کند زیرا هم در زندگی شخصی و هم در زمین فوتبال با شرایط سختی رو به رو شده است. او از ۹ ژوئن فقط یک بار در توییتر پست گذاشته اس زیرا از شریک زندگی خود شکیرا جدا شده و توسط ژاوی مربی بارسا نیز نیکت نشین شده است.

به خدمت گرفتن آندریاس کریستنسن و ژول کونده، مدافعان میانی جدید بارسا و پیشرفت اریک گارسیا و رونالد آرائوخو، پیکه را در سن ۳۵ سالگی از صحنه خارج کرده است. پیکه با بیشترین دستمزد در تیم بارسا و کل لیگ اسپانیا (۵۲ میلیون یورو در هر فصل بر اساس گزارش Capology)، می تواند در نهایت برای بارسلونا مشکل ساز شود.

روزنامه اسپانیایی اسپورت به نقل از منابع مطلع نوشته باشگاه بارسلونا به این نتیجه رسیده است که پیکه در زمین هیچ کمکی به تیم نمی‌کند و از طرف دیگر از نظر مالی بار سنگینی را به باشگاه تحمیل می‌کند. بنابراین، مدیران ارشد باشگاه عجیب نیست با اشاره به اظهارات قبلی پیکه از خود این سئوال را مطرح کرده اند «آیا پیکه به قول خود عمل می‌کند؟»

در واقع مدیران باشگاه می‌خواهند که پیکه به حرف‌هایی که در مورد جدا شدن زده و گفته در صورتی که تیم به او نیاز نداشته باشد از جمع آبی‌اناری‌ها جدا خواهد شد، عمل کند و با این کار خود به سر و سامان گرفتن اوضاع مالی باشگاه نیز کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    عمرا صعود نمیکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی