۶
ببینید| افشاگری کی‌روش از صحبت‌های عجیب وزیر ورزش/ به بازیکن‌ها گفت من بازی را به حریف فروخته‌ام!
طول ویدئو: 04:07

کارلوس کی روش در بخش از مصاحبه اش با عادل فردوسی پور به اتفاق عجیبی اشاره کرد.

 کی روش گفت: پیش از سال ۲۰۱۴ وزیر ورزش از من خواست با چند بازیکن تیم ملی به صورت خصوصی صحبت کند. فکر می کنید من نمی دانم که در دوران من هم بعضی از بازیکنان به وزیر زنگ می زدند و گله می کردند که چرا به ایشان بازی نمی رسد؟

یکبار قبل از یک بازی مهم در سال جام جهانی یک وضعیتی پیش آمد. وزیر به بازیکنان گفت کی روش بازی را به حریف فروخته است! درست قبل از شروع بازی! خب این هم بخشی از فوتبال است. طرف میرود داخل جلسه و می گوید بچه ها مراقب باشید فلانی بازی را به حریف فروخته! و ما قرار است ۲۴ ساعت بعد بازی کنیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    کثافت کاری و باند بازی و مافیای سلطانیفر کم کم رو یشه...واقعا سرطانی بود واسه ورزش کشور
  • ابوالعجائب IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    اوه اوه اوه، گند سلطانیفر هر روز بیشتر در میاد. همش نزنند که فقط بوی گند قضیه ارتباط شرکت گردشگری معاونش در هلند با ویلموتس کل مملکت رو مسموم می کنه.
  • Ali IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    حال هرکدام هرچه می خواهید بگویید و بنویسید و قضاوت کنید تصور میکنید با این نوع قضاوت دیگران درباره شما به خوبی قضاوت خواهند کرد ؟؟؟اگر سلطانیفر قصوری کرده که کرده کدام یک از همگان ادعا دارد که اگر جای او بود قصوری نداشت ؟؟؟بعد سلطانیفر سه سال و نه ماه وزیر بود هرکس که بیاید به قول معروف تا جابیفتد شش ماه گذشته وشش ماه آخر صدارتشان حتی رئیس جمهور را اردک لنگ میگویند تا چه برسد به وزرا ،حال با دو سال و نه ماه که اصلاهمان سه سال ونه ماه میگیریم بعضی از آقایان موفقیت های عهد عتیق یک تیم را به همین سه سال و نه ماه و در مقابل تمام شکست هاو ناکامی هایشان را نیز از ابتدای خلقت تا آن زمان را به سلطانیفر میچسبانندویک لحظه اندیشه نمی کنند که مثلا 9 سال دوری تیم استقلال ازقهرمانی درهمین برهه اتفاق افتاده و رقم خورده؟؟؟که پنج سال قهرمانی پرسپولیس را به این مدت میچسبانید؟؟؟و درپایان با زدن اینهمه تهمت به سلطانیفر اگر به قول علما به اندازه کوه هم تقصیر داشته با تهمت ها و حرفهای بی ریشه واساس آنانی که خود میدانند پاک پاک شده است و اکنون شما مانده اید و وجدانتان البته اگر به هیچ ننگارید آنرا.
  • محمد IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    دلال موزامبیکی
  • پدرام CA ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    بابا اون موقع احمدی نژاد رئیس جمهور بود چی میگین واسه خودتون
  • داش فر IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    در ۲۰۱۴ برزیل وزیر نبود. در ۲۰۱۸ روسیه وزیر رفته بود که اسلامیان در مصاحبه اخیرش گفت کی روش با جلسه پیش از بازی وزیر با بازیکنان مخالفت کرد و فضا متشنج شد، و بعدش به کی روش گفتند که مخالفت نکنه، و سرانحام وزیر با بازیکنان صحبت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی