نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
منتقد کارلوس کی‌روش پشیمان شد/ در مورد نقدهای گذشته‌ام عذرخواهی می‌کنم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رمضان السید پیشکسوت فوتبال مصر و منتقد سرمربی تیم ملی ایران از مواضعش برگشت.

کارلوس کی‌روش قبل از نشستن روی نیمکت تیم ملی کشورمان در تیم ملی مصر برای مدت ۷ ماه مربیگری کرد.

برخی از پیشکسوتان فوتبال مصر در زمان حضور کارلوس کی‌روش از این مربی انتقاد کردند. اما اظهارات اخیر روی ویتوریا سرمربی جدید مصر باعث شد تا منتقد کی‌روش از او عذرخواهی کند و پیشمان شود.

روی ویتوریا سرمربی جدید پرتغالی اعلام کرده بود که کارش را انجام می‌دهد و قول قهرمانی در آفریقا یا صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ را نمی‌دهد.

رمضان السید پیشکسوت فوتبال مصر از این اظهارات سرمربی تیم ملی ناراحت شد و گفت: اظهارات ویتوریا خطرناک است. آیا ما با تو قراردادی ۴ ساله امضا کردیم که می‌گویید قهرمانی در آفریقا و صعود به جام جهانی را تضمین نمی‌کنی؟

وی که یکی از منتقدان کارلوس کی‌روش بود از سرمربی کنونی ایران عذرخواهی کرد و گفت: کی‌روش وقتی مربی مصر شد قول صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ را داد. من باید بعد از اظهارات ویتوریا از کی‌روش در مورد نقدهای گذشته ام عذرخواهی کنم. چون حداقل او هدف بزرگی داشت ولی ویتوریا هدفی ندارد و باید از تیم ملی مصر برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ..... IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    اینکه به ضرر کیروش شد چون به ما قول صعود به دور دوم نداده یعنی تو مصر هدف داشت اینجا نداره ببین ما دیگه کی هستیم که یارو دو دوره تو ایران ناکام بوده ولی به مصریا قول صعود به جام جهانی داده ولی به ما برای بار سوم هم قول صعود از یه مرحله رو هم نداده نمیگم قول خوبه یا بده ولی چرا برای اونا خوبه برای ما بده شایدم کیروش عبرت گرفته مربی جدید مصر باتجربه تره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی