نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
انتقاد مهدی رحمتی از کی‌روش بعد از ۸ سال/ آقای تاج؛ به برنامه‌ریزی مسابقات ورود کن!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی آلومینیوم با انتقاد از عدم برگزاری دیدار ملوان و فولاد گفت: «نمی‌دانم سرمربی تیم ملی کدام برنامه را داده که از آن بی‌خبر هستیم اما وقتی پیگیر می‌شویم می‌گویند برنامه کی‌روش جا نمی‌دهد.»

سیدمهدی رحمتی ضمن انتقاد از برنامه اعلام شده هفته‌های هفتم و هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: «متأسفانه باز هم برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر به شکلی پیش می‌رود که در حق یکسری از تیم‌ها اجحاف می‌شود و من اینجا وظیفه دارم از باشگاه و تیمم دفاع کنم. فوتبال ایران ۲ سال بود که کار خودش را روی روال با کم و کاستی‌ها برگزار می‌کرد بدون اینکه مشکل خاصی وجود داشته باشد اما دوباره همه چیز به هم ریخته است.»

او افزود: «۲ سال پیش بازی پدیده و پیکان در شرایطی که باران سیل‌آسا می‌بارید در تهران برگزار شد. شدت بارش به حدی بود که داور در دقیقه ۱۵ اعلام کرد امکان ادامه مسابقه نیست. در آن شرایط آقای سهیل مهدی قبل از بازی تأکید داشت حتماً باید بازی برگزار شود اما به تشخیص داور بازی نیمه تمام ماند. اگر به یاد داشته باشید فردای همان روز بازی از دقیقه ۱۶ برگزار شد.»

سرمربی آلومینیوم اراک یادآور شد: «سال گذشته نیز سازمان لیگ تأکید داشت ابتدا بازی‌های معوقه و سپس مسابقات دیگر برگزار شود ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که هنوز آقای کی‌روش وارد ایران نشده به نقل از او عنوان می‌کنند برنامه‌ها جا ندارد. ظاهراً قرار است دوباره همه برنامه‌ریزی‌ها به هم بریزد و تمام مسابقات دچار مشکل شود.»

رحمتی تصریح کرد: «به نظر می‌رسد برنامه‌های سرمربی جدید تیم ملی بهترین بهانه را برای مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فراهم کرده و از این به بعد باید شاهد این مسئله باشیم که هر کاری که دوست دارند با اسم سرمربی تیم ملی انجام دهند. من روز گذشته با آقای مهدی صحبت کردم و به او گفتم چرا بازی معوقه ابتدا برگزار نمی‌شود که او پاسخ داد اینگونه هم نیست که اول بازی‌های لغو یا معوق شده برگزار شود. از او پرسیدم پس چطور سال گذشته این اتفاق رخ داد که پاسخ داد: «این را دیگر ما تصمیم می‌گیریم.»

انتقاد مهدی رحمتی از کی روش بعد از ۸ سال/ آقای تاج؛ به برنامه‌ریزی مسابقات ورود کن!

او ادامه داد: «مگر باشگاه آلومینیوم اراک خواسته نابه‌جایی دارد؟ تمام اتفاقات بازی ملوان و فولاد روی دیدار ما با ملوان تأثیر مستقیم دارد اما این مسابقه به دلایل نامعلوم لغو شده و ما خواستار برگزاری این مسابقه قبل از دیدار با ملوان هستیم. این خواسته نابه‌جایی است؟ چند روز پیش بود که آقای مهدی با من تماس گرفت و گفت اگر ملی پوشان فولاد خط بخورند ابتدا دیدار این تیم با ملوان و سپس بازی آلومینیوم و ملوان برگزار می‌شود اما با وجود اینکه بازیکنان فولاد خط خورده‌اند دیروز آقای مهدی گفت: «برنامه آقای کی‌روش جا نمی‌دهد»

رحمتی ادامه داد: «نمی‌دانم چه برنامه‌ای جا نمی‌دهد که باشگاه‌ها و سرمربیان از آن بی‌اطلاع هستند اما خواسته ما غیرمنطقی نیست. خواهش من از آقای تاج این است که اگر آمده که فوتبال را درست کند ابتدا باید به نوع برنامه‌ریزی بازی‌ها و برگزاری آن ورود کند. به نظرم اولین جایی که باید درست شود همین کمیته مسابقات است چون باشگاه‌ها هزینه می‌کنند که با برنامه‌ریزی پیش بروند نه اینکه دچار مشکل شوند.»

سرمربی آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: «طبق آیین‌نامه وقتی یک دیدار لغو می‌شود باید بلافاصله برگزار شود یا در خصوص آن تصمیم‌گیری شود اما به نظر می‌رسد آقای سهیل مهدی تمام قوانین را به نفع خودش تغییر می‌دهد. با این شرایط ما اعتراض رسمی خود را بابت این برنامه‌ریزی به صورت مکتوب به فدراسیون فوتبال ارسال خواهیم کرد و امیدواریم آقای تاج به این مسئله به صورت جدی نگاه کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    شما خودت در فوتبال به کجا رسیدی که می خواهی از یکی مثل کیروش انتقاد کنی !! ؟
  • سلمان DE ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    بااینکه ازش خوشم نمیاد ولی کاملا حق میگه.ومتاسفانه به بعضی تیمها امتیاز میدن بارون و کرونا و الودگی هوا و...
  • MIS سراسر قرمز IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    البته این سوزش سید هیچ ربطی به حذفش از تیم ملی چند سال پیش توسط کیروش نداره ، همون حذفی که باعث شد بعدش تیم ملی بدون گل خورده بره جام جهانی و همه بفهمن سوراخ تیم ملی کی بود .
  • کیروش کبیر IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    فوتبالی که تو ربو مربی کنه باید هم فدارسیونش برنامه نداشته باشه ...نه به دالااااااااالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی