نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کریستیانو رونالدو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، می‌گوید کارش در تیم ملی این کشور به پایان نرسیده است.

رونالدو قرار است تا دو ماه دیگر به عنوان کاپیتان تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حاضر شود. در حالی که بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان معتقد بودند که این احتمالا آخرین حضور این بازیکن در ترکیب تیم ملی پرتغال در یک تورنمنت رسمی است اما به نظر می‌رسد که او تصمیم دیگری دارد. 

این ستاره منچستریونایتد تا به حال ۱۸۹ بار پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کرده و ۱۱۷ گل نیز به ثمر رسانده است تا بهترین گلزن تاریخ فوتبال مردان در عرصه ملی باشد. فدراسیون فوتبال پرتغال سه‌شنبه در مراسمی سالانه از رونالدو تقدیر کرد و جایزه‌ای را برای این که به بهترین گلزن تاریخ فوتبال این کشور تبدیل شده است تقدیم کرد. رونالدو هم در متنی که برای دریافت این جایزه آماده کرده بود به تصمیمش برای ادامه حضور در تیم ملی پرتغال و علاقه‌اش به بازی در یورو ۲۰۲۴ اشاره کرد.

ستاره پیشین رئال‌مادرید گفت: «امیدوارم که بتوانم تا چند سال دیگر هم عضوی از این فدراسیون باشم. احساس می‌کنم هنوز انگیزه زیادی دارم. حس بلندپروازی در من همچنان بسیار بالا است. مسیر من در تیم ملی هنوز به پایان نرسیده است. ما بازیکنان جوان با استعداد بسیاری داریم. من در جام جهانی به میدان خواهم رفت و می‌خواهم در جام ملت‌های اروپا هم حاضر باشم.»

رونالدو با اشاره به جایزه‌ای که دریافت کرد اظهار داشت: «از این که چنین جایزه جذابی را دریافت کردم احساس غرور می‌کنم. هرگز فکر نمی‌کردم که یک روز بتوانم به این جایزه دست پیدا کنم. از همه کسانی که نقش مهمی در زندگی حرفه‌ای من داشتند تشکر می‌کنم. این مسیری طولانی است اما دوست دارم بگویم که این راه هنوز به پایان نرسیده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    دمت‌گرم‌کریس امیدوارم‌تا۴۰ سالگی هم برای تیم‌ملی پرتغال هم بازی بکنی کریس تا۴۰ سالگی راحت بازی میکنه
  • محمدامین حاجی آبادی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    ماشالله به این‌کریس بااین‌جاه طلبی وفیزیک بدنیت حتما میتونی تا۴۰ سالگی هم بازی بکنی شایدم‌تا۴۱ امیدوارم تا۴۰ سالگی بازی بکنی ومطمئنم وصددرصدتا۴۰ سالگی هم بازی میکنی چون‌توتمام نشدنی هستی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی