نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اتفاق جالب در راه است؛ میزبان جام جهانی به ایران کمک می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قطر و کره جنوبی دو نامزد نهایی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ بشمار می‌روند و به زودی از بین این دو کشور یکی به عنوان نامزد نهایی جام ملت‌ها معرفی می‌شود.

انتخاب قطر به سود ایران است؛ به این خاطر که در این صورت یکی از نامزدهای میزبانی جام ملت‌ها در سال ۲۰۲۷ کم می‌شود. ایران، قطر، عربستان و هند نامزدهای میزبانی جام ملت‌ها در سال ۲۰۲۷ هستند.

البته استرالیا و اندونزی هم برای میزبانی جام ملت‌ها در سال ۲۰۲۳ کاندید شده بودند اما استرالیا اعلام کرد به خاطر برگزاری مسابقات جام جهانی بانوان از برگزاری بازی‌های جام ملت‌ها در سال ۲۰۲۰۳ انصراف می‌دهد و اندونزی هم چون در سال ۲۰۲۳ برگزار کننده جام جهانی زیر ۲۰ سال خواهد بود بعید است با یک امتیاز میزبانی دیگر مواجه شود.

با انتخاب قطر، شانس ایران برای میزبانی جام ملت‌ها در سال ۲۰۲۷ بیشتر خواهد شد و در صورتی که امتیاز میزبانی به ایران برسد از کشور قطر برای شیوه برگزاری مسابقات کمک خواهد گرفت.

رابطه خوبی بین فدراسیون فوتبال ایران و قطر وجود دارد و قطری‌ها هم قول داده اند که در این زمینه به ایران کمک کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آریهان DE ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    خواب خوش. با کدوم استادیوم و با کدوم زیر بنای کامل برای یه تورنمنت به این بزرگی.
  • حسن IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    بزک نمیر بهار میاد، کمبزه با خیار میاد! میزبانی رو به قطر نخواهند داد و کره جنوبی میزبان خواهد شد. بفرض که قطر میزبان باشد باز هم ایران برای میزبانی انتخاب نخواهد شد
  • مهران IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    یعنی باور کنیم ای اف سی میخواد میزبانیو از عربستان و هند بگیره؟
  • حامی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    شما استادیوم اصلی کشورتون داره خراب میشه سر هوادارا و هروز یه قسمت از ورزشگاه نشست میکنه یا تخریب میشه بعد ادعا دارید که میخواید جام ملتها رو میزبانی کنید. هروقت تونستید بازی بدون حاشیه و بدبختی رو برگزار کنید اونوقت بیاید و از ایت تزا بدید
  • Wien AT ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    اولا که عمرا به ایران میزبانی بدهند،دوما چقدر ما بدبخت شدیم که قطر باید برای میزبانی ما،بما کمک کنه و مشاوره بده،یک زمانی مثل آب خوردن ایران انواع و اقسام میزبانیهای جهانی را میگرفت و حتی میزبانی المپیک را هم گرفت،آنموقع قطریها هنوز در بیابانها در خیمه زندگی میکردن.
  • خشايار TR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    ما هنوز var نداريم استاديم ازادي رو به تخريب هست امكان هتلينگ درست حسابي تو شهرهامون نيست چطور ميخوايم با كره و ژاپن و استراليا رقابت كنيم ، زهي خيال باطل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی