نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تاوان بزرگ پرسپولیس؛ چک سفید امضای مدیرعامل به یک بازیکن/ گربه رقصانی بازیکنی که کینه کرد!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پیشین سرخ‌ها که از قضا عقبه فوتبالی هم داشت و انتظار می‌رفت خیلی کم‌خطاتر از سایرین عمل کند، اتفاقا روندی برعکس را پشت سر گذاشت.

داستان شکایات خارجی از پرسپولیس، هرگز به پایان نخواهد رسید. معمولا اینطوری است که هر مدیری می‌آید، پرونده‌هایی به جا می‌گذارد که بعدتر به دردسری بزرگ برای باشگاه تبدیل می‌شود. این یک روال است، اما کاری که محمدحسن انصاری‌فرد در دوران مدیریتش انجام داد بسیار فاجعه‌بارتر بود. مدیرعامل پیشین سرخ‌ها که از قضا عقبه فوتبالی هم داشت و انتظار می‌رفت خیلی کم‌خطاتر از سایرین عمل کند، اتفاقا روندی برعکس را پشت سر گذاشت.

خرده شکایت‌هایی مثل آنتونی استوکس و اوساگونا را رها کنید؛ حتی مصیبت بزرگ مطالبات گابریل کالدرون هم رفع و رجوع شد، اما شاید عجیب‌ترین کاری که انصاری‌فرد کرد مربوط به تمدید قرارداد ۳ ساله و تصاعدی با بوژیدار رادوشویچ بود. گلر اغلب نیمکت‌نشین سرخ‌ها با این قرارداد، چک سفید امضا دریافت کرد که بتواند هر زمان خواست همه پولش را وصول کند؛ مخصوصا که طرف ایرانی معمولا در پرداخت بموقع مطالبات هم بدقولی می‌کند و زمینه برای فسخ یکطرفه قرارداد فراهم می‌شود.

به این ترتیب بوژیدار عدد باورنکردنی یک میلیون یورو را به‌عنوان مطالبه به پرسپولیس تحمیل کرده که قشنگ پول یک کادرفنی خوب خارجی برای یک فصل است. باشگاه به‌خاطر عدم‌پرداخت این پول در آستانه تحمل مجازات‌های بین‌المللی قرار دارد و البته محمدحسن انصاری‌فرد هم در خانه در حال استراحت است. آخرین پیام رادو به طرف ایرانی، این سوز را دوچندان می‌کند: «یک ریال هم تخفیف نمی‌دهم، یادتان نیست مرا بی‌اخلاق می‌خواندید.» بله، حالا برای او وقت تلافی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • سبد علی پسند IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    از محاسن مدیریت ایشان فراری دادن مربی خوبی مثل کالدرون خرید لباس از بودجه باشگاه برای خودش و استخدام یک مربی بنجل با رقم هر فصل ۲۰ میلیارد است. واقعا نهادهای نظارتی کجایند که بررسی کنند چرا به گل محمدی هر ۹ ماه از بیت المال ۲۰ میلیارد می دهند در حالیکه تحصیلکرده ها و نخبگان ما لنگ ۱ میلیون هستند.
    • ک ی س ه ی کثیف. IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      حالا نه در بقیه باشگاهها و خصوصا کیسه ی تهران از این نوع قراردادها نبوده و نیست مسئولین زود رسیدگی کنند!اگه قرار برسیدگی باشه که مسئولین کیسه تا حالا صدباره اعدام شده بودن و کار به دادن میلیاردها تومن پول بی زبون بیت المال به افرادی مثل شفر و استرا ماچونی ساپینتو و اون کلاه بردار برزیلی ویلچر نشین موقت!نمیشد.یعنی اون دلارهایی که شفر و استرا خوردند و میخورن و همون ۲۶۰میلیاردی که باید به شکم ویلچر نشین موقتی ریخته بشه پول مدیران کیسه بوده که با عرق جبین بدست اورده اند!گل محمدی دوبار پرسپولیس رو قهرمان لیگ کرد و تا فینال واقعی اسیا رفت اونم در حالی که تیمهای متمول عربی رو بزیر کشید اما مربی های کیسه در این ۱۲سال اخیر به غیراز پارسال که وزیر و در اصل پاپا امد و دیگر تیمها را با قوانین من دراوردی سربرید تا کیسه مثلا قهرمان بشه چه هنری دیگه داشتن که باید اینطور پول بیت المال را حیف و میل کنند.واقعا که وقاحت هم حدی داره.
    • سعید IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      چرا هر کسی حرف درستی به یه تیم سرخابی می زنه سریع میرن سراغ رقیب.کیسه یا لنگ😀 طرفداران تیم هاي پرطرفدار ایران همه با استقلال و پرسپولیس مشکل دارن
  • تاج IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    تیم حکومتی مشکلی برای پرداخت نداره!!!!
  • پرسپولیس کهکشانی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    آدم عقده ای و حسودیه رادو
  • مهدی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    خود انصاری‌فرد بیاد پول ر‌و بده
  • فرهنگ IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    کروات ها از کشور فقیر و کم درآمدی هستند که پول براشون همه چیزه. تجربه نشون داده اغلب کروات ها حتی محبوبترینشون و به ظاهر باشخصیت و تحصیل کرده هاشون به هر حال بهانه ای جور می کنند و با شکایت و حکایت به فیفا تا دلار و یوروی آخری که می تونند می چاپند. در زمان حضورشون هم به هر نحوی با فرار مالیاتی و دلالی بازیکن های قلابی که بعضا حتی بازی هم نکردند، دلارهای این مملکت رو خوردند و بردند و میون خودشون تقسیم کردند. فقط انصاری فرد مقصر نیست. ببینید سرمربی و کادرفتی چه کسانی بودند که با استفاده از احساسات هوادارا این مدیر را نحت فشار قرار دادند که اشتباه کنه.
    • اکبر IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      شعر طلاوت نکن حق حقوقش میخاد هرکسی هم باشه میگیره
  • ساوالان IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    نگران نباشید برید بگید ددی مسعود پرداخت کنه
  • پدرام CA ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    تنها خارجی که از پول کلفت در ایران گذشت و شکایت نکرد مرحوم کرانچار بود. آدم خوبه حرفی که میزنه یک کمی تحقیق کنه.... اونوقت موزامبیک و آفریقای جنوبی (که تقریبا تمام کادر فعلی تیم ملی متولد این دو کشورند) خیلی ثروتمندند نه؟
  • سرزمین من IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    اوکی میشه .... ولی زیر سر خصوصی سازی نکردنه!
  • فرهنگ IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    پرتغال هم البته چندان سرمایه دار نیست، اما به فقر کرواسی هم نیست. کی روش یک پرتغالی و البته از ریشه آفریقایی و مالک یک جزیره خصوصی هست، و برخلاف کروات ها، پولهاشو فقط از ایران جمع نکرده بلکه در منچستریونایتد و کشور انگلیس مربیگری کرده که مثل ایران نیست که به هر کسی پول مفت از راه باندبازی و دلالی بدن. معمولا اونایی که زیاد حرف می زنند و می نویسند کمتر فکر و تحقیق می کنند.
  • حق گو IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    قهرمانی سال قبل استقلال مهر باطلی زد بر پنج دوره قهرمانی سوگلی که با شیطانی فر بدست آمد و هزینه کرد میلیارد ها تومان از پول دارو گرفته تا صندوق بازنشستگان برای تیم منفور کل ایران که پا به هر شهری می گذارند با سنگ و کلوخ از،آنها پذیرایی می شود نمونه ای از عدالت بی عدالتی در ایران است.
    • م IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      نکنه قهرمانی یونان بعد پنجاه دوره یورو، مهر باطلی بر اسپانیا و ایتالیا و... بوده؟!! امسال که هنوز چیزی مشخص نیست و طبق گفته خودتون حتما بازم جلو قهرمانی پرسپولیس رو می گیرید پس این دست پیش گرفتن برا چیه؟!!
    • محمد IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      الان این جفنگیات که گفتی بهش حرف حق میگی ؟ تو اصلا معنی حق رو میدونی آخه کیسه کش؟!
  • کریمی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    باید انصاری فر بازخواست کن پولش باید از انصاری فر بگیرن خونش مصادره کن تا مدیر دیگه از این کارها نکنن
  • مهرداد IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    خوب کاری کرده.تاشما لنگیها باشید ک هی نگید ما سقف قرار داد داریم این خارجی بوده رفته و عین خیالش نیست همه چیزو روکرده خدا میدونه چند ایرانی از جمله صادقیها شون ک چنین قراردادهای سفید امضایی دارن و صداشو در نمیارن.سقف شما آسمون هفتمه
  • حسن شماعی‌زاده: جل الخالق ماشالله IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    کدوم بازیکن خارجی‌ای رو تو ایران دیدین که چک سفید امضا دریافت کنه!! چرا چرت و پرت میگی خبرنگار نادون همشهری؟! قرارداد سفت و سخت برای دریافت پول کافیه.
  • محمود IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    من حاضرم برای پرسپولیس بازی کنم سالی یک میلیارد هم بیشتر نمیخام وقول میدم به نیمکت نشینی هم اعتراضی نکنم واقعا چرا پرسپولیس این همه بازیکن خارجی میاره با پول هنگفت ونیمکت نشین میشند خوب چرا از ما استفاده نمی کنه
  • داور پلیس IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    مهم نیس پولشو از جیب مردم میدیم دست پیروزی به خزانه تمام نشدنی وصله این پول که چیزی نیس تیمهای شهرستانی و خصوصی باید غصه بدهی هاشونو بخورن برای تیم داور پلیس مهم نیس آخه پرطرفدار ترین تیم آسیاست البته بعد از تراکتور اونم مهم نیس برای اون هم فکرایی داریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی