نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
از ماشین لباسشویی و تست لباس خبری نیست/ کی‌روش از همه چیز راضی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش در دوره قبلی حضور در اردوی تیم ملی به عقد قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال با آل اشپورت برای تهیه لباس‌های تیم ملی معترض شد.

این اعتراض البته پاسخ شرکت آل اشپورت را به همراه داشت و آنها با تست لباس و شستن آن در ماشین لباسشویی و به تصویر کشیدن آن از خود دفاع کردند.

جالب اینکه اینبار یک شرکت ایرانی تهیه البسه تیم ملی را برعهده گرفته است اما کارلوس کی‌روش و ملی پوشان اعتراضی به کیفت آن ندارند و همان طور که اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال هم اشار کرده است تیم ملی با البسه ایرانی در جام جهانی حاضر خواهد شد.

جالب اینکه در سال‌های گذشته برندهای خارجی هیچ امتیازی به فدراسیون فوتبال نمی‌دادند و تنها امتیاز آنها در اختیار دادن لباس تیم ملی به صورت رایگان بود؛ کاری که هم اکنون برند ایرانی هم انجام می‌دهد با این تفاوت که برند ایرانی برای در اختیار دادن لباس هیچ قرار خارجی نمی‌گذارد و لباس را در تهران تحویل تیم ملی می‌دهد.

البته برند مجید که البسه تیم ملی را تهیه می‌کند اسپانسر چند تیم ملی خارجی در رشته‌های ورزشی مختلف است و به نوعی می‌توان گفت برند ناشناخته ای بشمار نمی‌رود.

تیم ملی امشب در بازی با  اروگوئه هم با برند مجید به میدان می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Sam IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    جون مادرتون اینترنت رو وصل کنید بابا
  • جمال IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    نویسنده چه قدر از شرکت مجید کاسب شد؟
  • هادی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    اصولی فوتبال مشهد رو به سرانجام رسوند! حالا جایزه گرفت شده هیئت رئیسه فدراسیون ماشاءالله هر چی ناکارآمد تر پست اجرایی بالاتر
    • .-. IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      با این رفتارهایی این چند وقت ازشون دیدیم غیر اصولی برازنده تره براشون.
  • صادق CA ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    دیدید بازی ایران را در مقابل اوروگویه لنگیها بشینید سر جاتون ودیگه زبانتان را بدوزید درخشش طارمی وانصا ریفر وجهانبخش را دیدید پس لطفا دیگه اراجیف نبافید
  • ناشناس IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    کی روش روی نیمکتی اومده که برای رفتن به جام جهانی بعنوان تیم اول آسیا نقشی نداشته فقط خواسته تو جام جهانی باشه چون با مصر ناکام موند هر چی رو بهش دستور بدن همونو اجرا می کنه حتی در انتخاب بازیکنان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی