بازتاب برد ایران مقابل اروگوئه؛ برد یاران طارمی مقابل دار و دسته سوارس/ یک شروع عالی برای کی‌روش/ انتقام دوم در راه است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برد ایران مقابل اروگوئه در دیدار دوستانه در سایتهای سنگالی که حریف آینده تیم ملی است، هم بازتاب داشت.

ایران در اولین بازی خود در فیفا دی ماه سپتامبر بسیار عالی عمل کرد و اروگوئه قدرتمند را با ارائه یک بازی خوب و مسلط شکست داد.

از آنجا که قرار است شاگردان کارلوس کی‌روش در بازی بعدی خود به مصاف سنگال، قهرمان قاره آفریقا برود، سایتهای سنگالی نیز به بازتاب این برد ایران پرداختند. سایت ویو اسپورت در گزارش خود از این بازی به شروع عالی کی‌روش اشاره کرد و نوشت:

«کارلوس کی‌روش پس از بازگشت به نیمکت تیم ملی ایران در اولین بازی خود و قبل از رویارویی با سنگال، با شکست دادن اروگوئه در دیداری دوستانه روز جمعه (۱-۰) به یک نتیجه عالی دست یافت.

این یک شروع بسیار موفق برای کارلوس کی‌روش به حساب می آید. سرمربی سابق مصر که چند هفته پیش برای دومین دوره حضورش در راس تیم ملی ایران به این کشور آمده است، در اولین گام در بازگشت مجدد هدایت ایران را مقابل اروگوئه برعهده داشت و توانست نتیجه ای عالی را به دست بیاورد.

ایرانی‌ها یک نمایش بسیار عالی مقابل گروه لوئیس سوارس، رونالد آرائوخو یا حتی داروین نونیس انجام دادند  و این مهدی طارمی و یارانش بودند که در ۷۹ اروگوئه‌ای‌ها را شگفت زده کردند. این مهاجم اف‌سی پورتو بود که تک گل این دیدار را به ثمر رساند. یک نتیجه هیجان انگیز برای ایران در آستانه بازی دوستانه دیگر روز سه شنبه مقابل سنگال.»

حالا سنگال می داند که یک آزمون جدی را مقابل ایران و کارلوس کی‌روش برعهده دارد، مربی‌ای که بعد از انتقام گرفتن از اروگوئه که زمانی با کلمبیا مقابل آن شکست خورده بود حالا به فکر انتقام از سنگال است که همراه با تیم ملی مصر هم فینال جام ملتهای آفریقا را به آنها باخت و هم شانس حضور در جام جهانی را از دست داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حافظ IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    جنگیدن ویک دست شدن از تغییرات بزرگی بود که بعد از اسکوچیچ رخ داد البته هنوز زوده باید به جلو رفت وبعد...
  • benyamin IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    کیروش اگه بتونه سنگال ببره اونوقت بهش امیدوار میشیم
  • محمد US ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    در غرب هم که میگید بی اخلاقند بازیکن تیم ها وقتی به تیم سابق خود گل می زنند شادی نمی کنند. بازیکنان تیم انگلیس به احترام درگذشت ملکه الیزابت با بازوبند سیاه به میدان رفتند. مردم ایران عزادار هستند ولی بازیکنان ما بعد از گل شادی کردند
    • حسن صیادی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      تو هر کشوری هر روز انسان فوت میکنه پس هر روز باید عزا بگیریم خدا بیامرزتش ایشون هم یکی مثل بقیه اس
    • SAHM85 IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      یعنی باید به خاطر یک شخص معمولی کل کشور عزادار بشه؟ تو این خانم رو با ملکه انگلیس مقایسه میکنی؟ واقعا باید به مغزت شک کرد😞😞
  • حسین ناجی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    جام جهانی شوخی نیست نباید خوشحال باشیم تیم دفاعی به درد نمیخورد اگر طارمی نبود برنده نمی شدیم نباید تیم وابسته به طارمی باشد همه بازیکنان باید مثل طارمی باشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی