نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پیام کارلوس کی‌روش بعد از بازی با اروگوئه/ من هم به دنبال صعود به دور دوم جام جهانی هستم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش در بازی با اروگوئه نشان داد استراتژی‌اش در تیم ملی فوتبال ایران تغییر کرده است.

تغییر استراتژی از سوی کارلوس کی‌روش برای تیم ملی فوتبال ایران در بازی با اروگوئه مشهود بود چرا که تیم ملی با شیوه ۱-۴-۱-۴ به میدان آمد در حالی که تیم ملی قبلا با هدایت کارلوس کی‌روش با شیوه ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کرد و ایده اش برای گلزنی تنها دفاع و ضد حمله بود. اما در بازی امشب دیدیم که تیم ملی گاهی از بالا پرس می‌کرد و در پی توپ گیری بود و برای به چالش کشیدن دروازه تیم حریف روی بازی ترکیبی هم تاکید داشت.

کارلوس کی‌روش به خوبی متوجه شده انتظار از تیم ملی در ایران بالا رفته است و دیگر تنها صعود به جام جهانی ایرانی ها را راضی نخواهد کرد.

سرمربی تیم ملی در همین فرصت کم حضور درتهران متوجه شده تماشاگران تیم ملی دوست دارند تیم ملی برای اولین بار راهی دور دوم جام جهانی شود و این اتفاق تاکنون در فوتبال ایران رخ نداده است.

تیم ملی کارلوس کی‌روش در بازی با اروگوئه را شجاع تر از همیشه دیدیم. تیمی که برای رسیدن به کسب سه امتیاز تهاجمی بازی کرد و موقعیت های متعددی را روی دروازه حریف خلق کرد و در نهایت گلی هم که به ثمر رساند روی یک کار ترکیبی بود.

دفاع و دفاع از سوی تیم ملی ممنوع شد. کی‌روش هم می‌خواهد مثل اسکوچیچ به دنبال صعود به دور دوم جام جهانی باشد. او امشب این پیام را به همه تماشاگران تیم ملی مخابره کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اشکان IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    آره در ۷۰ سالگی فلسفشو عوض کرده!!! واقعیت رو بگین که کی روش اصلا فرصت نداشت تفکرات دفاعی خودشو پیاده کنه و در اصل همون سیستم اسکوچیچ رو داره پیاده می‌کنه. همه هم می‌دونن هیچ مربی در دنیا نیست که بتونه در ده روز که چه عرض کنم در دو ماه هم کار خاصی انجام بده. کی روش در این مدت کم فقط و فقط می‌تونه نظم از دست رفته که ناشی از خودخواهی و خود بزرگ بینی بعضی بازیکنان بود رو به رختکن برگردونه و همون تیم برنده اسکوچیچ و راهش رو ادامه بده . با فرصت بیشتر بعد از جام جهانی، به همون تنظیمات کارخونه ای خودش یعنی دفاع مطلق برمیگرده
  • ابوالعجائب IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    عجبببب ! اسکوچیچ هم می خواست صعود کنه🤣🤣
  • محمد IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    بله قبول دارم. و واقعیت اینکه، من که تا حالا مخالف حضور کیروش بودم، الان نظرم کمی مثبت شد. چرا؟ چون من برای مخالفتم حبّ و بغض الکی که نداشتم. از سیستم به شدت دفاعی و خود کوچک انگارانه کیرش متفنر بودم. اما اگه کیروش تغییر کرده و دیگه نمی خواد با اون نوع شیوه بازیش، ایرانی ها رو تحقیر کنه، من هم دلیلی بر مخالفت نمی بینم. البته اگه همین شیوه ادامه داشته باشه.
  • حسن IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    خواهشا دیگه اسم این کروات ها ی دلال رو در کنار نام کیروش نیارید! این توهین به فوتباله!
  • سعید موسویان فرد IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    آقا این اسکوچیچ و فراموش کنید لطفا یه سؤتفاهمی بود تموم شد رفت اگر کربکندی و تارتار و فیروز کریمی هم مربی؟ بودن تو اون مقطع شاید صعود میکردم تو اون چند بازی بچه ها خودشون مربی ه خودشون بودن و همین دلیل هم باعث شده بود؟ برای اولین0 بار تو؟ تاریخ بیشتر بازیکن های ارشد و ستاره ها از سطح پایین مربی شون گله و شکایت کنن
  • سیروس US ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    اگر آن سه سال و نیم را از فوتبال ایران و کی روش نگرفته بودیم، امروز میتوانستیم با خیال راحت انتظار موفقیت داشته باشیم. اخراج کی روش خیانت به فوتبال ایران بود! این خیانت به این دلیل بود که دوستان با آدمی طرف شده بودند که فقط بفکر پول نبود و برای اعتبار خودش نیز اهمیت قایل بود. امروز شاهدیم که مردم ایران برای اعتبار خودشان احترام قایل هستند، بنابراین چه کسی بهتر از کی روش برای بودن در فوتبال ایران در این لحظات خاص!
  • Wien AT ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    جون مادرتون کیروش را با اسکوچیچ مقایسه نکنین، باباجون،اسکوچیچ اوج و نهایت هدفش،حضور در جام جهانی،بعنوان سرمربی تیم ملی بود،یجوری میگین اسکوچیچ بدنبال صعود به دور دوم بود، که انگار چندتا جام جهانی شرکت داشته و چندتا تیم ملی را هدایت کرده،بازهم میگم،نهایت هدف اسکوچیچ فقط و فقط،حضور در جام جهانی و رزومه درست کردن برای خودش،بود.
  • ... US ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    دوستانه یا غیر دوستانه، اونا هم اومده بودن که ببرن. ایران تیم سیزدهم دنیا رو شکست داد با اون همه ستاره از بارسلونا، رئال مادرید، لیورپول، منچستر یونایتد، اتلتیکو، اسپانیول، لاتزیو، رم، تاتنهام، گالاتسرای، ... یه بازی کاملا تاکتیکی روی صفحه شطرنج، با بازیکنایی که قبلا از تیم ملی‌ کنار گذاشته شده بودن. گلی‌ که زده شد با تاثیر گذاری همین بازیکنا بود. یکی‌ رو نشون بدین، میگم فقط یکی‌، که لاین آپ کیروش رو اول بازی درست حدس زده بود. ترکیب و چینش تیم ملی‌ توسط مربی‌ قبلی‌ از یه هفته قبل داد میزد.
  • كيسه IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    انصافا قشنگ بازي كردن فقط كاش بجا جلالي و ترابي مخصوصا جلالي از اول كسي ديگرو ميزاشت
  • ناشناس IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    اسکوچیچ راه رو بهشون نشان داد
  • مهران حسینی US ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    اصلا بحث صعود به تنهایی به بیراهه رفتن هست،تیم با تمام توان و قدرتش بازی بکنه،بحث صعود و این شعار که تیتر شده خودبخود هضم خواهد شد،تیم ایران میتونه هر تیمی رو در جام جهانی و در هر مرحله سورپرایز بکنه
  • ناشناس IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    مثل اسکوویچ !!!!!! اسکویچ جزوه کدوم مربی های صاحب سبک هست ؟ هجومی یا دفاعی ؟ اصلا اسکوویچ سبک مربی گری داره ؟
  • محمد IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    دلال موزامبیکی ، بازی با کلمات رو خوب بلده
  • علی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    اتفاقا نیمه اول کاملا دفاعی بودیم مثل جام جهانی قبل، ازمون در نوک حمله تک و تنها، هافبک ها که میخواستن ارسال کنن میدیدن هیچکی نیست، نیمه دوم متفاوت بود، سردار که نشون داد در پرس از جلو بسیار ناتوان هست و فقط هر ازگاهی استارت جدی برای حمله میزند، تعویض شد و کریم نشون داد بهتر از سردار میتونه پرس از جلو کنه وپرجنب جوش باشه، این سیستم کیروش کاملا سردار رو بی فایده میکنه مگر اینکه طارمی و سردار دو مهاجمه نوک باشن و بتونن همکاری کنن
  • هیچوقت برای تغییر دیر نیست: IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    تغییر همیشه خوبه، تکراره که بده. کیروش تغییر کرده. دعوت از شجاع خلیل‌زاده و مصاحبه‌های اولیه کیروش نشون داد که تغییر کرده. پرسپولیسیا دشمن کیروش نیستن، دشمن دشمناشونن و اونایی که بهشون بی‌احترامی میکنن. دعوای کیروش و برانکو ربطی به پرسپولیس نداشت ولی وقتی کیروش ربطش داد به شیش ملی‌پوش پرسپولیس دشمنای کیروش به یکباره زیاد شدن. خدا رو شکر الان همه چی گل و بلبله و کیروش با گل و شیرینی برگشته و رو سر خلیل‌زاده دست نوازش میکشه؛ شجاع خلیل‌زاده‌ای که دیشب واقعا به کارش اومد و سه تا توپ وحشتناک رو با سر دفع کرد.
  • ... IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    دفاعی بازی کردن مقابل ستاره های بارسا و رئال و لیورپول و پورتو منطقی است.هیچ کس انتظار ندارد مثلا تیمی از لیگ برتر ایران برابر تیمی از لالیگا هجومی بازی کند.واقعا کسانی که از بازی دفاعی کیروش انتقاد دارد بسیار حرف نسنجیده می زنند
  • ۶۶۶ IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    تیم‌ملی هیچ وقت نمیتونه از گروهش صعود کنه 🙁
  • مهدی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    لطفاً قائدی بزار داخل بازی سنگال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی