نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آخرین جزئیات شکایت از بازیکن جنجالی پرسپولیس/ نتایج سرخپوشان ۳-۰ می‌شود؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه ذوب‌آهن و پرسپولیس قرار است لایحه جدیدی را طی روزهای آینده به کمیته وضعیت ارسال کنند.

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۳ شهریور ماه، جلسه‌ای برای رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از پرسپولیس و سینا اسدبیگی برگزار کرد.

در این جلسه مشخص شد نسخه قرارداد ادعا شده باشگاه ذوب‌آهن و اسدبیگی با یکدیگر همخوانی ندارد و تناقض‌هایی در این زمینه دیده می‌شود که نیاز به بررسی‌های بیشتر دارد.

بر همین اساس، کمیته وضعیت به تازگی از طرفین پرونده خواسته است تا بار دیگر لایحه‌ جدیدی را براساس ادعاهای خود به این کمیته ارسال کنند تا به‌زودی مجدداً جلسه رسیدگی به این پرونده با حضور طرفین برگزار شود. قرار است در دومین جلسه رسیدگی به این پرونده نیز وکلای باشگاه پرسپولیس، سینا اسدبیگی و باشگاه ذوب‌آهن حضور داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • تاجی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    جعلپولیس
    • اشکان IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      کیسه کشان باز دنبال امتیاز معیشتی هستن 😂😂😂😂
    • رضایاک اصلی IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      اینهمه کیسه کشی برای چیه واقعا؟ چرا قبول نمیکنید تیمتون تیم معمولی و سوم پایتخت بعد از پیکان و تیم ششم کشور بعد از سپاهان و فولادِ!؟؟؟؟
  • . IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    ذوب اهن هم شده النصر ایران!النصریها کم ضایع شدن که شدن الگوی شما.اون تیمهایی که با حرفهای صدمن یه غاز ذوبی ها خام شدند مثل فولاد وقتی بررسی کردند و دیدند دستشون به جایی بند نیست و تمام این اراجیف زائیده ی تخیل چند فرد متوهم هست پی قضیه رو ول کردند و رفتن پی کار و تلاش بیشتر که بتونن مرد و مردانه در زمین دنبال امتیاز باشند نه بعداز تحقیر بیرون از زمین مسابقه و دنبال قاتل بروسعلی گشتن.حالا این مدیران ذوب هم یه چند وقتی خودشون رو با این مسخره بازیها سرگرم میکنند و اخرشم دست از پا درازتر میرن دنبال کار خودشون.
  • امین IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    لنگه حکومتیه الکی نیست که سه هیچ کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی