نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
مدافع استقلال نشان داد آینده خوبی در تیم ملی دارد/ کی‌روش اعتماد به نفس ملی‌پوشان را بالا برد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاهین بیانی مدافع اسبق تیم ملی و استقلال گفت: چیزی که مشهود بود انسجام تیمی بود و با انسجام بیشتر می‌توانیم عملکرد بهتری در جام جهانی داشته باشیم.

شاهین بیانی مدافع اسبق تیم ملی در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل اروگوئه گفت: با اینکه کی‌روش زمان زیادی نیست دوباره هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است ولی بازی خوبی مقابل اروگوئه انجام دادیم. با اعتماد به نفس بالا و جنگندگی توانستیم این تیم را شکست دهیم. حریف بسیار قدرتمندی داشتیم و مطمئن باشید اروگوئه با توجه به بازیکنان خوب و با کیفیتی که در اختیار دارد می‌تواند در جام جهانی درخشان ظاهر شود.

ملی پوش سابق در خصوص عملکرد خط دفاعی تیم ملی نیز گفت: باید گفت شجاع و کنعانی در حال حاضر بهترین زوج ممکن برای قلب دفاع تیم ملی هستند. صادق محرمی چند سالی است در پست دفاع راست برای تیم ملی بازی می‌کند، باز هم نمایش خوبی داشت و در جناح چپ جلالی در اولین تجربه ملی توانست عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشد.

وی افزود: جلالی با اینکه تجربه زیادی در تیم ملی ندارد ولی مثل باتجربه‌ها بازی کرد و عملکرد بسیار خوبی هم از خود نشان داد. او می‌تواند باز هم در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد و مطمئن باشید کی‌روش از این مدافع بیشتر بازی خواهد گرفت.

کاپیتان اسبق تیم استقلال ادامه داد: چیزی که در بازی ایران به چشم آمد روحیه و انگیزه مضاعفی بود که کی‌روش به ملی پوشان داده بود و این موضوع بسیار ارزشمند است . در واقع ملی پوشان با سرمربی پرتغالی متحول شدند و نشان دادند با کی‌روش خیلی راحت هستند و او را قبول دارند.  

بیانی  همچنین با اشاره به باخت تیم ملی انگلیس مقابل ایتالیا عنوان  کرد: انگلیس  همیشه یکی از قدرت‌های فوتبال دنیاست و در چند سال اخیر هم ثبات خوبی داشته است اما گرچه این تیم مقتدر است و بازیکنان خوبی هم دارد ولی در بازی با ایتالیا نشان داد در خط دفاع حفره‌هایی دارد که می‌تواند برای تیم ملی کشورمان مناسب باشد. قطعا کی‌روش و همکارانش این دیدار را آنالیز کردند و مطمئن هستم تیم ملی عملکرد خوبی در جام جهانی خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    واقعا هم روحیه تیم ملی را بالا برده
  • حامد IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    به تیم ملی شخصیت داده
  • کیوان IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    به تیم ملی شخصیت داده
  • کیوان IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    به تیم ملی شخصیت داده
  • عباس IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    به تیم ملی شخصیت و روحیه داده
  • عباس IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    به تیم ملی شخصیت و روحیه داده
  • نازنین IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    به تیم ملی روحیه داده
  • تیم ملی ایران IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    برد خیلی خوبی بود فراتر از انتظار.خیلیا منتظر بودن ایران ببازه تا بتونن کیروش و تیم ملی رو بکوبن که خدا رو شکر فرصتشو پیدا نکردن.بازی کره و الجزایر خجالت داشت پاس بازیکنا به چهارمی نرسیده لو میرفت و هیچکس نمیدونست کی به کیه.یاد فوتبال سالن خودمون میافتادم که هرکی هرکار دلش میخاد میکنه و بعضی وقتا انقدر همه جابجا میشن نمیدونی هم تیمیات کدومان و به کی باید پاس بدی.ولی دیدید فقط اسم کیروش هم رو تیم باشه تاثیر خودشو میذاره.وقتی بازیکن قلبا مربیشو قبول داشته باشه و روش حساب کنه تیم اینجوری انرژی میگیره و بهتر از انتظار نشون میده.و انصافا ببینید تاثیر مربی ضعیفتر چقدره که رو بازیه باشگاهیه بازیکنا هم تاثیر میذاره و زمان اسکو بازیکنایی که قبلا لژیونر شده بودن یکی یکی داشتن اخراج و دیپورت میشدن.فکر کنم دوسال بیشتر طول میکشید دیگه تو اروپا بازیکن نداشتیم.هرروز میخوندی فلان بازیکن برگشته لیگ ایران(اخراج شده)تا تو جام جهانی باشه!!! هیچکس هم نمیگفت یعنی چی برعکس شده جدیدا؟!!
  • MIS قرمزته IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    شاهین بیانی خودش ضعیف ترین مدافع تیم ملی بود حالا در مورد آینده مدافع تیم ملی نظر کارشناسی میده خخخخخخخخخخخخ
  • میثاق IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    برد مقابل اروگوئه فقط بر اثر تلاش و از خود گذشتگی بیرانوند و شجاع رقم خورد.. اگر بیاد نبود حداقل چهار می خوردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی