شیخ دیاباته خطاب به یحیی گل محمدی؛ مربی! دوست دارم زودتر برگردم...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اخلاق و رفتار شیخ دیاباته در پرسپولیس حسابی طرفدار پیدا کرده و توجه همبازیانش و کادرفنی را به خود جلب کرده است.

شیخ دیاباته مهاجم جدید پرسپولیس که این روزها به دنبال بازگشت به میادین است، در تمرین تیم جدیدش دچار مصدومیت شد.

دکتر حقیقت پزشک پرسپولیس در این خصوص گفت: متاسفانه شیخ دیاباته در تمرین از ناحیه چهارسر ران دچار آسیب‌دیدگی شد. از لحظه وقوع مصدومیت، اقدام‌های پزشکی لازم انجام شد و در نهایت بررسی‌های تکمیلی و پاراکلینکی نیز صحت تشخیص را معلوم کرد.

دکتر حقیقت شدت مصدومیت شیخ دیاباته را تایید و اعلام کرد که او چند هفته از میادین دور خواهد بود.

جذب شیخ دیاباته پس از هفته چهارم لیگ برتر پرونده نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس را بست و تا حد زیادی خیال هواداران و یحیی گل‌محمدی را از نظر خط حمله این تیم راحت کرد. شیخ نیز همانند یورگن لوکادیا مدت زیادی از تمرینات دور بود و به همین دلیل یحیی ترجیح داد روی او ریسک نکند و اجازه دهد پس از رسیدن به فرم ایده‌آل، این مهاجم را در جمع نفرات اصلی تیمش بگنجاند.

در شرایطی که پس از هفته ششم و تعطیل شدن لیگ، سرمربی پرسپولیس نیز چند روز به تیمش استراحت داده بود، شیخ دیاباته همچنان تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر مربیان پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی ادامه داد تا با از سرگیری تمرینات مجوز حضور در جمع هم‌تیمی‌هایش و لیست بازی را پیدا کند اما مصدومیت نا به هنگام برنامه‌های او و یحیی گل محمدی را به هم ریخت.

شیخ دیاباته خطاب به یحیی گل محمدی؛ مربی! دوست دارم زودتر برگردم...

درهمین ارتباط شنیدیم شیخ دیاباته به تازگی با ناراحتی و ابراز شرمندگی خطاب به یحیی گل محمدی گفته است: دوست دارم زودتر برگردم و به تیم کمک کنم، مربی! سرمربی پرسپولیس اما که مثل بقیه پرسپولیسی‌ها شیفته اخلاق و مرام یاغی جدید فوتبال ایران شده به او اطمینان داده که نگران چیزی نباشد. شنیدیم یحیی گل محمدی از مهاجم آفریقایی تیمش خواسته است به چیز دیگری جز مداوای کامل خودش فکر نکند و با آمادگی خوب به تمرینات بازگردد. گل محمدی به گفته نزدیکانش این روزها حسابی از بازیکنان خارجی پرسپولیس به ویژه از لحاظ رفتاری و اخلاقی راضی است.

یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته و گئورگی گولسیانی یکی از دیگری حرفه ای تر و خوش اخلاق تر بوده و توانسته اند حسابی در دل مربیان و بازیکنان پرسپولیس جا باز کنند. لوکادیا و گولسیانی در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان می‌روند و هر دو توانسته اند از تأثیرگذارترین بازیکنان این تیم در فصل جاری به حساب می‌آیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی