نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شجاع در نقش منتقد کی‌روش؛ سروش در جایگاه مدافع اسکوچیچ/ وارث پیراهن علی پروین حتی یک بازی را هم نمی‌خواهد از دست بدهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سروش رفیعی ستاره خط میانی پرسپولیس پس از انتخاب کارلوس کی‌روش تلاش و انگیزه اش برای دعوت مجدد به تیم ملی دو برابر شده است.

وارث پیراهن شماره ۷ علی پروین که به تازگی مصدوم شده و حتی در دیدار دوستانه تیمش مقابل گل گهر سیرجان نیز غایب بود، نمی خواهد یک بازی را هم در پرسپولیس از دست بدهد. در غیاب سروش، یحیی تیمش را با دو هافبک کناری، محمد عمری و سیامک نعمتی به زمین فرستاد تا سیستم خطی را دوباره در دستور کار خود قرار داده باشد.

سروش که اخیرا رابطه بسیار خوبی با دراگان اسکوچیچ پیدا کرده و با مصاحبه های حمایتی اش از سرمربی کروات و سابق تیم ملی، نزد او محبوبیت نیز پیدا کرده بود، مطمئن بود با این مربی مسافر جام جهانی خواهد شد. معادلات هافبک شیرازی اما با بازگشت کارلوس کی روش کمی به هم ریخت.

آخرین فهرست تیم‌ ملی پیش از ورود کارلوس کی‌روش، نام سروش رفیعی را نیز در خود داشت و این هافبک تکنیکی، در اردوی آخر همراه با ملی‌پوشان به دوحه رفت اما با ورود کارلوس کی‌روش، همانطور که بسیاری انتظار داشتند، سروش از لیست جا ماند و حتی در بین ۲۴ بازیکن لیگ برتری هم قرار نگرفت. شاید امیدهای سروش رفیعی درحال کمرنگ شدن بود که دوست صمیمی اش شجاع خلیل زاده از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد.

شجاع خلیل زاده مدافع محبوب دراگان اسکوچیچ که سال ها از سوی کی روش نادیده گرفته می شد نه تنها دعوت شد بلکه در ترکیب اصلی تیم ملی نیز به میدان رفت تا کورسوی امیدی برای سروش رفیعی دیده شود. حال آن که شجاع خلیل زاده علیه کی روش نیز مصاحبه کرده بود اما سروش فقط از اسکوچیچ حمایت می کرد!

بر همین اساس شماره ۷ پرسپولیس تصمیم گرفت با انگیزه بیشتری تمرین کرده و با درخشش در ترکیب تیم باشگاهی اش همچون شجاع خلیل زاده توجه مرد پرتغالی را جلب کند. او زودتر از انتظار کادرفنی به تمرینات تیمش برگشت تا برای بازی با تیم سابقش تراکتور آماده شود. سروش رفیعی پس از نادیده گرفته شدن از سوی کارلوس کی روش و جا ماندن از اردوی اتریش سکوت اختیار کرد و تمریناتش را جدی گرفت.

این هافبک تکنیکی و شیرازی حالا با انگیزه های متفاوتی در تمرینات یحیی گل محمدی شرکت کرده و تلاش می کند به رفیق گرمابه و گلستان خودش، شجاع خلیل زاده ملحق شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    ایشون شیرازی نیستن ، شیرازی ها فارسی صحبت میکنند ، ایشون نورآبادی هستن و لر فقط خواستم بدونید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی