نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کی‌روش با قلچماق بازی بازیکنان را می ترساند/ این بازیکن با قدوقامتی که دارد به هیچ وجه نباید فیکس تیم ملی باشد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

رضا رجبی پیشکسوت استقلال از سبک بازی تیم ملی ایران و رویکرد دفاعی کی روش انتقاد کرد.

رضا رجبی پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی ایران برابر سنگال گفت: درست است که ما زمان کمی تا جام جهانی داریم و تغییر و تحولاتی هم در کادرفنی صورت گرفته است اما با همه این حرف‌ها، بازی‌های دوستانه برای شناخت و آگاهی مربی و انتخاب بهترین فلسفه بازی‌ برای جام جهانی اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل هم تعویض‌های زیادی شد و سرمربی سعی کرد در همه پست‌ها از تمام نفرات خود استفاده کند.

او با تمجید از عملکرد دروازه‌بان‌ تیم ملی در این مسابقه ادامه داد: جای خوشحالی داشت که سید حسین حسینی در این بازی فوق‌العاده کار کرد و این نوید خیلی خوبی برای تیم ملی بود که می‌تواند دو گلر خوب داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد ملی‌پوشان عنوان کرد: ما دو بازی کرده‌ایم و در مجموع ۱۸۰ دقیقه، فقط یک کرنر گرفته‌ایم و در فاز هجومی موفقیت آنچنانی نداریم و در بازی امروز هم اگر حسینی نبود، شاید با اختلاف ۴-۵ گل می‌باختیم. درست است یک ارسال از طرف حاج‌صفی انجام شد و آزمون در بهترین موقعیت قرار داشت و گل مساوی را زدیم اما از نظر فنی، نتیجه این بازی مساوی نبود و هم در مالکیت توپ و هم انتقال از دفاع به حمله، تیم سنگال فوق‌العاده از ما بهتر بود.

وی افزود امیدوارم در آینده آقای کی‌روش متوجه بشود که ما نسبت به تیم‌هایی مثل سنگال و همچنین تیم‌های آسیایی کمبودی نداریم و مقداری جسارت و اعتماد به‌ نفس را در خط حمله بیشتر کند تا این حد به خط هافبک و دفاع فشار وارد نشود و موقعیت‌های زیادی به تیم حریف ندهیم. خیلی سخت است که بخواهید مقابل انگلیس، ولز و آمریکا اینطور بازی کنید و در انتقال از دفاع به حمله برنامه‌ای نداشته باشی و دوباره توپ را به حریف بدهید و تیم حریف حمله کند.

رجبی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی نیاز به اعتماد به نفس بیشتری دارند گفت: من به عنوان کسی که مدرک پرولایسنس دارم، ۱۴ سال درس این کار را خوانده‌ام، در رده‌های ملی بازی کرده‌ام، ۱۳ سال در استقلال بودم و زیر و بم فوتبال را به خوبی می‌دانم، امیدوارم که اتفاقی رخ بدهد که آقای کی‌روش برای بخش جلو هم بیشتر وقت بگذارد. متاسفانه استراتژی آقای کی‌روش در دوره‌های قبل هم نباختن بود چون در آن زمان برای نباختن پاداش می‌گرفت؛ البته نمی‌دانم در حال حاضر هم این مسئله در قرارداد ایشان وجود دارد یا خیر. ما نفرات خیلی خوبی داریم و فکر می‌کنم در جام جهانی هم ۱۱ نفر اول، لژیونر باشند اما این نفرات نیاز به اعتماد به‌ نفس و فرار از پیله ذهنیت دفاعی دارند.

او ادامه داد: زمانی که تیم وارد قالب دفاعی می‌شود، دست و پای بچه‌ها بسته می‌شود و فقط می‌توانند همین کار را انجام بدهند. با توجه به اینکه کی‌روش کمی هم قلچماق‌بازی و تحکم دارد، بازیکنان هم ترس دارند و سعی می‌کنند آنچه را که او می‌گوید، اجرا کنند ولی فوتبال جای زیبایی‌، خلاقیت، ایجاد موقعیت برای لذت مردم است اما متاسفانه این اتفاق در فوتبال ما رخ نمی‌دهد و در حال حاضر هم کی‌روش با تفکری که در گذشته هم به آن پایبند بوده، آمده است. امسال سالی است که مردم انتظار دارند تیم ملی ما هم باانگیزه‌تر بازی کند و بتواند از گروه خودش صعود کند. اینکه ما به جام جهانی برویم و ببازیم و برگردیم، نیاز به این تغییر و تحولات نداشت؛ این تغییر و تحولات باید منجر به این بشود که ما بتوانیم از مرحله گروهی بالا برویم.

رجبی در ارزیابی از عملکرد خط دفاعی تیم ملی بیان کرد: در نیمه اول محرمی بسیار پراشتباه بود و همچنین از نظر من، حاج‌صفی نمی‌تواند یک دفاع چپ کامل باشد و جایش آنجا نیست. دفاع وسط‌هایمان ناهماهنگ بودند؛ زمانی که یک گلر، پنج تک به تک می‌گیرد نشان می‌دهد که دفاع‌های ما خیلی خوب نبودند.

رجبی ضمن انتقاد از سعید عزت‌اللهی، در خصوص خط هافبک گفت: در خط هافبک علی‌رغم احترامی که برای همه بازیکنان قائلم، به هیچ وجه بازی سعید عزت‌اللهی را نمی‌پسندم چون خیلی دیر تصمیم می‌گیرد، قد بلندی دارد و سرعت انتقال پایینی دارد. امروزه در فوتبال دنیا یک هافبک با قد بالای دو متر وجود ندارد؛ بازیکن در این خط باید چابک باشد و انتقال سریعی داشته باشد و ما بتوانیم زود تصمیم بگیریم. در این خط، نوراللهی می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب باشد. در بازی امروز تا زمانی که مهدی طارمی در زمین بود، تنها دو بار توپ به پایش خورد؛ در واقع ما از خط هافبک، کار دفاعی کامل می‌خواهیم و همین مسئله باعث شده آنها نتوانند زمانی که توپ را به دست می‌آورند، به خوبی انتقال بدهند و خط حمله را صاحب موقعیت کنند.

رجبی همچنین در مورد عملکرد خط حمله ایران عنوان کرد: در خط حمله نفرات خوبی مثل جهانبخش، طارمی، آزمون، انصاری‌فرد و قلی‌زاده را داریم اما در همین بازی‌های دوستانه، این بازیکنان چند بار صاحب توپ شدند؟ ما در بازی‌های مقدماتی هم روی تجربه و خلاقیت انفرادی حریفان را بردیم ولی برابر کره باختیم چون ساختار داشت. در حال حاضر هم این مشکلات به فلسفه و طراحی تمرین برمی‌گردد که آیا زمانی که ما جمع می‌شویم و توپ را می‌گیریم، لیدری برای ضدحمله داریم؟ فلسفه ما در جام جهانی باید ضدحمله باشد اما متاسفانه من در بازی تدارکاتی هم این موضوع را ندیدم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: گلایه من این است که دو تیمی که با آنها بازی کردیم در فاز تیم‌های هم‌گروه ما نیستند؛ این دو تیم فوتبال قدرتی زمینی ارائه می‌دادند اما سه تیم دیگر فوتبالی بلند، خشن و مبتنی بر ارسال، ایستگاهی و کرنر بازی می‌کنند. ماکتی که برای این دو بازی داشتیم به درد جام جهانی نمی‌خورد اما چاره‌ای نبود؛ دیپلماسی سیاسی ما دچار مشکل است و هر تیمی با ما بازی نمی‌کند. به هر حال به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم که با این هزینه و زمانی که گذاشته می‌شود، مسیر و هدف درست و بابرنامه‌ای داشته باشیم که بتوانیم در قطر از آن استفاده کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ح IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    در کدام تیم های خارجی مربیگری کرده ای و با کدام علم روز فوتبال آشنا هستی که همچنین اظهار نظری می کنید
    • حاتم IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      مگر چیزی که در زمین اتفاق افتاد غیر از این بود، مگر شمایی که در مورد اسکوچیچ نظر میدادی، سرمربی رئال مادرید بودی
    • آرش JP ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      عزیزم تیم خیلی خوب بازی کرد تو ۹۰ دقیقه ۱۸۰ تا موقعیت گل داشتیم که از سر دلسوزی و رئوفی قلب بازیکنامون فقط یکی شو گل کردیم اونام اصن حتی نتونستن تا نیمه ی زمین بیان یه گل هم که دیدی پورعلی گنجی به خودمون زد گفت اونام زن و بچه دارن دل زن و بچه های اونا نشکنه. آره عزیزم این اظهار نظر ایشونم فقط و فقط از روی قصد و غرض بوده. استاد شما که بلدی یه نکته ی مثبت تیم ما رو در این بازی بفرمایید؟
    • حسین محمدی FR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      بسیار زیبا بیان کردید، واقعآ تیم ملی جای بسیاری از اینها نیست، مخصوصآ حاج صفی و عزت اللهی، جهانبخش و آزمون هم فقط راه میروند. ترکیب باید بیرانوند، کنعانی، شجاع خلیل زاده (مجید حسینی)، دانیال اسماعیلی فر (رامین رضائیان)، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، قدوس، ترابی، امیری، کریم انصاریفرد و طارمی باشه
    • تاااااااج ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      در همون تیمهایی که مربیان لنگی مربیگری کردند و خودشون رو فرگوسن و آرسن ونگر میدونن کشکت رو بساب لنگی تا وقتی امثال تو لنگی نگاههای رنگی به فوتبال ایران داشته باشن
    • میلاد IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      بچه جان هیچکدوم از ما در نونوایی و کبابی کار نکردیم اما میتونیم فرق نون پخته و خمیر و کباب خوب و بد رو تشخیص بدیم
    • کارلوس بزرگ IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      در خط هافبک وقتی عزت الهی کنار امید ابراهیمی در وسط میدان باشند غوغایی خواهد بود که بیا و ببین در جام جهانی خواهیم دید که کیروش چگونه از این بچه ها کار خواهد کشید واقعا کسی که مدرک پرولایسنس داشته باشد و نورالهی را به عزت الهی ترجیح بدهد بهتر است با همان قلعه نویی همکاری کند و مرادش همان باشد
    • مطلب جودکی IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      به نظرم اگه فدراسیون ایران توی عمرکاریش یه کارمثبت کرده باشه همین بودکه کیروش رواوردن جای شانسکوچیج هرسه تیم گروه ما وقتی فهمیدندکیروش شده سرمربی حساب کاراومددستشون بخدا اگه شانسکوچیچ توی جام جهانی مربی ایران بود تیم مامی شدزنگ تفریح خدایش بردن تیم قدرتمنداروگویه ومتوقف کردن سنگال کاربزرگی بودکه بچهازیرنظرکیروش انجام دادندهمه دیدیدکه شانسکوچیچ باتیم میلی وسفارشیش چطوربرابرکره شکست خوردودربرابرتیم دوم الجزایرهم شکست خورد..بااومدن کیروش حالاهربازیکنی که ازتیم پرسپولیس دعوت بشه بخاطربارفنی وخوب بودنش هست که دعوت میشه وتمام بازیکنای که دعوت خاهدکردازداخل ولژیونرها بخاطرشرایط خوبشان دعوت میشه بخدا دل شیرمیخادکه حسینی دروازبان تیم استقلال که تجربه ملی کمی داره روفیکس بزاره جلوی سنگال ومانه وخدایش ستاره میدان بودواگه پورعلی گنحی به عمددروازه ایران روبازنمیکرداون بازی روهم میبردیم اقاحمایت کنیدواقعن کیروش بهترین گزینه بودوبااضافه شدن نکونام درکنارش حرفهای زیادی تیم ملی برای جام جهانی خاهدداشت
    • اعتدال IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      جناب جودکی، همه حرفاتون درسته، اما گل بخودی پورعلی گنجی عمدی نبود. با این حال چیزی از شایستگی ها و درخشش سیدحسین حسینی کم نشد، و گل بخودی برای بهترین مدافعین دنیا هم پیش میاد. البته پورعلی گنجی مدتی به علت مصدومیت از میادین دور بود، و انشاالله تا جام جهانی به فرم دلخواه می رسه.
    • سرزمین من IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      حالمان از بازی با اروگوئه و سنگال بهم خورد!اینطوری میخواهیم با انگلیس بازی کنیم؟
  • 6 IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    در مورد عزت داره درست ميگه.طرف خيلي كنده
  • یونس IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    تو کدوم تیم مربی بودی ؟ کی‌روش باتیم درجه ۲ و ۳ ایران دوتا از بهترین تیم‌های حال حاضر دنیارو متوقف کرده دست بردار آقای کارشناس خود خوانده کی‌روش مربیه که کل تیم‌های دنیا با اومدنش به ایران حساب دیگه ای رو تیممون میکنن من اسکوچیچو دوس داشتم ولی با اون جلو اینا با اختلاف میباختیم کجاتون سوخته فقط محمود میدونه
  • عادل IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    شما که دوره مربی گری پيشرفته ديده ايد کلمه ائی قشنگتر از قلچماق نمی تونستيد پيدا کنيد !! مثلا شخصيت کاريزماتيک بهتر نبود ؟؟؟؟ فرگوسن هم به نظر شما قلچماق بود که بازيکنانش همچون بکام از او حساب می بردند ...
  • مهدي IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    خوب کاري ميکنه ، اگه بازيکن از مربي نترسه که سنگ رو سنگ بند نميشه، اونوقت تيم ميره رو هوا
  • عشق =ایران IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    برین خلاصه بازی کره جنوبی ببینین چطور بازی میکنن، تیم ما از فوتبال جا مونده
    • عادل IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      توصيه مي كنم حتما بازيهاي ليگشان را هم ببينيد ! استاديوم ها ، ليگ نوجوانان ، جوانان ، اميد ! بازيها درالمپيك و جام جهاني ! اسپانسرها ، گردش مالي و …. ! براي توسعه فوتبال نياز به همه فاكتورهاي مهم داريم ! نمي تونيم در بحث پايه ايي در حد سيرالئون باشيم و تيم ملي ما مثل آلمان و ايتاليا و ژاپن باشه ! اينكه تيم ملي ما هم داره جواب نسبتأ خوبي مي گيره از بركت برنامه ريزي ها و مديريت كيروشه ! تيم اميد ما الان وصعيتش چيه ؟؟؟ كدام تيم باشگاهي ما قهرمان جام باشگاه هاي آسيا شده ؟ چند ساله نيم ما به المپيك نرفته ؟. 6
  • محمد IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    کی روش به نظر من مربی نیست که بتواند ایران بالا ببرد از گروه خودش
  • محمد IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    خب این که شد همه اش بنظر من بنظر من آقای رجبی طبق همین بنظرهای من که گفتی مشخص کردی که سرمربی گری سلیقه ایست در ضمن داشتن مدرک پرولایسنس تنها ملاک نیست کجا تجربه کسب کرذی کجا مربی گری کردی اینها رو بگو ضمن اینکه از کل تیم شاکی هستی گناه ماچیه که بضاعت فوتبالمون همینه اگر همین کیروش از بازیکنان داخلی استفاده کنه فردا متهمش نمیکنید که یه مشت بازیکن بی تجربه رو برده برای جام جهانی
  • گلمراد IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    ایشالله دسته 2 بهت تیم میدن،هر چند بعید میدونم
  • بابک CA ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    یه بازی انگلیس رو ببین بعد بیا بگو توپ های بلند و کرنر و خشن و بلند یا همین امریکا که طرز بازی کردنشون خیلی شبیه اروگوئه هستش. شما یه بازیکن ایرانی رو اسم ببر که بتونه وسط زمین دو نفر رو دریبل بزنه بعد بیا ایراد بگیر که چرا هجومی بازی نمیکنیم
  • س IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    کاملا درسته آقای رجبی
  • سپهر IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    اقای پرو لیسانس شما که انقدر بلدی چرا مربی یه تیم زمین خاکی تو محله های یه شهر کوچیک نشری جمع کن بابا ، هر کوتاه ایی می بینی می توپه به آدم گنده می خواد عر۱ه اندام کنه و خودی نشون بده بگه منم هستم
  • مرتضی مقدم IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    اینم ی مدرک گرفته هی دهنشو پر میکنه من به عنوان دارنده ی مدرک پرولاینچی چی ،بابا اگ ب مدرک بود ک الان سابقه مربیگری ی تیم دسته سومی حداقل تو کارنامت بود ،از موقع بازیتم ک ما یادمون نمیاد کسی بوده باشی ،تو از همه بیشتر میفهمی باید بعد هر بازی بدویی مصاحبه کنی تا ما بفهمیم از بردن اروگوئه و نباختن ب سنگال نباید خوشحال باشیم چون تو میفهمی ،تو مدرکشو داری اخه ...
  • احمدرضا IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    خدایی دیگه نا شکری و نا سپاسی هست،اخه مرد حسابی ما جلوی عراق و عمان بازی می کردیم این چنین فلسفه و برنامه هجومی برای تیم ملی سازماندهی می کنی؟؟ من خودم از منتقدین اخلاقی کیروش بودم ولی خدایی دیگه اخر بی معرفتی هست اینجوری انتقاد کنیم،بله عزت اللهی این بازی خوب بازی نکرد ولی ۳ روز قبل مقابل اروگویه از بهترین ها بود،در ضمن شما فراموش کردی ما ایران هستیم،کیروش با پرتغال،کلمبیا و مصر هم اینچنین که شما تاکتیک هجومی ارایه می دهی نمی تواند اجرا کند،عزیز دل برادر شما فراموش کردی ما دو ماه پیش مقابل تیم دوم الجزایر دست پا بسته بودیم،کمی انصاف و ارزوی تعقل
  • نادر FI ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    انشااله مربی تیم ملی شدی جلو اروگوئه و انگلیس و قهرمان آفریقا تهاجمی بازی کن و ببر تا ما هم تشویقت کنیم تا اونوقت حمایت نمی کنی حسادت هم نکن لطفا
  • رضا CA ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    بهترین فورواردهای دنیا رو هم داشته باشی باید بهشون توپ برسونی. کدوم بازیکن توپ ساز داریم؟ تو پاس کاری از دفاع به حمله خیلی ضعیف هستیم. خیلی سریع توپ رو لو میدیم.
  • حسین زاده IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    کسی که به نپریده بود ، کلاغ ورپریده بود
  • ابراهیم IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    سلام بر کارشناس محترم آقای رجبی، من هم بعنوان یک طرفدار تیم‌ملی که سالها بازیهای متعدد را تماشا کردم و در جریان فوتبال هستم‌، نظرات شما بسیار پسندیده است و این طرز تفکر در فوتبال باعث نو آوری و اعتماد به نفس و در نهایت‌پیروزی میشود ، اما کی روش علیرغم اینکه مورد احترام ماست فقط بدنبال نباختن و بعدش اگر شد ببرد میباشد ، و طرز تفکر جدید نیاز به مربی جدید با تفکر انقلابی در فوتبال میباشد کی روش هفتاد ساله دیگر نمی تواند طرز تفکر خود را عوض کند، کهنه ها باید نو شوند
  • اکبر IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    اتفاقا حسینی خیلی بد باری کرد و یک گل مفت خورد
  • رضا IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    بروبابا.معما چوحل گشت آسان شود.شما میخوای به کی روش ف وتبال یادبدی؟؟؟
  • علی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    باسلام و احترام کاملا منطقی و درست تحلیل شده است . چاره ای نیست ایشون اومده که با دفاع اتوبوسی و شاید ضدحمله شانسی به گل برسیم . بهرحال این هم یک نوع فوتبال است و شاید برخی این مدل بازی را می‌پسندند . زیبایی فوتبال به خوب بازی کردن است ، من اعتقاد دارم ببازیم ولی زیبا بازی کنیم .
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    با اینکه پرسپولیسی هستم اما حرفاش منطقیه. کیروش ترسو خیلی بازی چرکی انجام میده. ماکه ایرانی هستیم حالمون بهم میخوره از تماشای بازی چه برسه بیگانه ها. بازی دوستانه بود و مهاجمای سنگال دقت کافی نداشتن وگرنه باید ۶تایی میشدیم مثل ۶تایی کیسه جلو العین تحقیر میشدیم
  • ملت IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    بخدا این رجبی یک تیم بهش بده نابود میکنه میزارشش کنار همانند دکترهای فوتبالمون برو اقا اگر بلد بودی تا حالا دردی را دوا میکردی
  • احمد GB ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    اقای رجبی لطفا اول شما ترجمه مدرک پرولایسنس به ما نگفتی به چه چیزی مربوط میشه ثانیا جناب پیسکسوت که گفتی ما تو دو تا بازی یک کرنر بیشتر نگرفتبم تو کجای دنیا دو تا گل زدن به دو تیم زیر رنکینگ بیست که اردگویه همیشه سید یک بوده وسنگال قعرمان افریقا سید دو جام جهانی نادیده میگیرن ک تعداد کرنرها میشمارن متاسفم برات که خودت کارشناس مبدونی والله مدرسه فوتبال هم نباید دست تو بدن با این اطلاعاتت ثانیا هنوز نمیدونی کبروش تو بازی تدارکاتی میخاد همه بازیکنان بازی بده و بعدش غربالگری کنه دقتی کیروش همزمان از طارمی و سردار استفاده نمبکنه میخاد فرصت به دبگران بده تا بفهمه کدومشون بدرد میخورن وگرنه اگه میخاست واسه نتیجه بازی کنه که کل ۹۰ دقیقه از طارمی و ازمون استفاده مبکرد همین عابد زاده که دلال اسکوچبچ قصد داشت فیکس بازیش بده و یه بازی به حسینی نداد دبدی کیروش بهش فرصت داد تا به همه نشون بده شایستگی گلر اول و دوم نداره از دو بازی با اروگوبه و سنگال ۴ امتیاز براتون گرفته با تیمی که دوتا از کره و الجزایر خورده و تا دقیقه ۹۰ از لبنان عقب بوده اونوقت کارشناسانی چون شما سیاه نمایی مبکنید
  • امیر IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    برادر من، مدرک پرولایسنس داری،ولی هنوز نمیدونی، تیمی که در آسیا هیچ جایگاهی نداره در مقابل قهرمان آفریقا، توان ارائه بازی هجومی نمیتونه داشته باشه،همین فردی که شما داری ازش انتقاد میکنی، سالیان سال در منچستر تفکر هجومی ارائه داده،چون ابزارش رو داشته،دوست من با فرگوسن کار کردن قلچماق بازی نمیطلبه،علم و دانش پروری میخواد،قلچماق بازی مال فوتبال ماست،خواهشا اگه دستی از کسی رو نمی‌گیریم، دیگه پاش رو نگیریم،اختلاف این فوتبال مریض بااین تیم‌ها بیش از 5 گله،البته اگه بسکتبالی حساب نکنیم!!! از داخل خونه نشستن وصحبت کردن و اعداد رو بالا پایین کردن خیلی سادست.
  • مصطفی امینی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    سلام ما تیم ملی میخواهیم ولی شما هدفت رنگ است یک‌مربی خوب ارزوی هر تیم است، مربی باید بدونه که خوب وکی بد اگر هجومی بازی‌ میگرد که اقای حسینی ول میشد قایدی ویزدانی هم سنگش به سینه میزدیم کجاست در استقلال ۱۰ دقیقه بازی میکنه
  • مهدی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    سلام خدا پدرت رابیامرزد دقیقا حرف دل مردم ایران را زدی واقا امسال هم مثل قبل می خواهیم مهاجمای خوبمون گم نام بمونند کی‌روش اگر قدر این تیم را بداند ما به مراحل بالاتر هم خواهیم رفت بازی چرک خوب نیست فقط با جسارت
  • Shahrokh IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    رجبی موقع بازیکن بود هم هیی نبود فقط یک لاف رن بتام عیار واقعا زور داره کسی ۶یچ مر نده ایی در زمینه فنی و مربیگری نداره ا مده از مربی تیم منچستر یونایتد..رئال مادرید..کی روش انتقاد گنده گنده میکنه بابا تو اینقدر اعتماد بنفس داشتی لااقل تو فوتبال یه چیزی شده بودی
  • علی US ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    جالبه افرادی از کیروش ایراد میگیرند که هیچ افتخاری تو‌مربیگری نداشتند و بزرگترین تیمی که داشتند دسته پنجم قاپاق تپه بوده یعنی دو تا بازی کردیم یک برد و یک مساوی باز نتیجه بدی بوده ؟ حتما به تیم سوم الجزایر باختیم خیلی خوب بود ؟ جوری میگن تیم دفاعی که انگار مقابل مالدیو بازی کردیم یادتون رفته رنکینگ سنگال رو ؟ یا اروگوئه با تمام ستارگانش مفهور کیروش شدند با همین کیروش پرتغال رو‌متوقف کردیم که ناداوری اگه نبود و رونالدو اخراج میشد باید برنده میشدیم ضمنا رزومه کیروش در رئال مادرید و منچستر رو فراموش نکنید اما اسکوچیچ بزرگترین تیمی که داشت خونه به خووه بابل بود و حتی تو‌کشور خودش مربیگری نکرده کیروش تمام حاشیه ها رو‌جمع کرد و‌به کسی اجازه بازیکن سالاری نمیده اگر اسکوچیچ مربی خوبی بود باید تیمهای دیگر هم بهش پیشنهاد مبدادن خداوکیلی تیپ و‌کلاس کیروش رو روی نیمکت ایران تصور کنید تمام دوربینها روش زوم هستند ضمنا بازی اسکوچیچ مقابل کره و‌الجزایر مشخص شد کیروش هم بزرگترین افتخار ایران تو‌جام‌جهانی رو بدست اورد با ۴ امتیاز و بهترین خط دفاعی مرحله مقدماتی بدون‌گلدخورده
  • تقی US ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    متاسفانه لایق مربی بزرگ نیستیم عزیزانی که دم از اسکوچیچ میزنند لطفا رزومه دو نفر رومقایسه کنند کبروش دو‌منچستر و رئال بوده اسکوچیچ تو بابل و‌جز ایران هیچ جا مربی نبوده و‌حتی بازیکنان محلش نمیدادن واقعا مربی باید انقدر بی ابهت باشد تو زمینه فنی هم جلوی تیمهای ضعیف به لطف بازیکنان برنده شدیم وگرنه مقابل تیمهای کره و تیم چهارم الجزایر که حرفی نداشتیم یه زمانی آرزوی جام حهانی داشتیم اما با کیروش ۴ هفته مونده تا پایان بازیها صعود کردیم تو‌جام‌جهانی هم انقدر تیم خوب بازی کرد آرژانتین ۸۰ دقیقه اسیر شده بود پنالتی ردی دژاکه رو‌نگرفتند وگرنه برنده بودیم همه توقع برد پرتغال رو‌ داشتند رونالدو رو دیوانه کرده بود ۴ امتیاز گرفتیم بهترین حضور در گروه جام جهانی ۲ گل خورده بهترین خط دفاع بهترین بازیهای ایران مقابل قهرمان افرییا و اروپا و ارژانتین و‌تنها یک گل خورده مقابل اینها آیا همه اینها شانسی بود خداوکیلی رئال و‌منچستر هم نمیفهمند کیروش رو مربی کردند؟
  • تقی US ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    متاسفانه لایق مربی بزرگ نیستیم عزیزانی که دم از اسکوچیچ میزنند لطفا رزومه دو نفر رومقایسه کنند کبروش دو‌منچستر و رئال بوده اسکوچیچ تو بابل و‌جز ایران هیچ جا مربی نبوده و‌حتی بازیکنان محلش نمیدادن واقعا مربی باید انقدر بی ابهت باشد تو زمینه فنی هم جلوی تیمهای ضعیف به لطف بازیکنان برنده شدیم وگرنه مقابل تیمهای کره و تیم چهارم الجزایر که حرفی نداشتیم یه زمانی آرزوی جام حهانی داشتیم اما با کیروش ۴ هفته مونده تا پایان بازیها صعود کردیم تو‌جام‌جهانی هم انقدر تیم خوب بازی کرد آرژانتین ۸۰ دقیقه اسیر شده بود پنالتی ردی دژاکه رو‌نگرفتند وگرنه برنده بودیم همه توقع برد پرتغال رو‌ داشتند رونالدو رو دیوانه کرده بود ۴ امتیاز گرفتیم بهترین حضور در گروه جام جهانی ۲ گل خورده بهترین خط دفاع بهترین بازیهای ایران مقابل قهرمان افرییا و اروپا و ارژانتین و‌تنها یک گل خورده مقابل اینها آیا همه اینها شانسی بود خداوکیلی رئال و‌منچستر هم نمیفهمند کیروش رو مربی کردند؟
  • اکبر US ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    اگه ‌کیروش نبود لازیکنانی مثل هادی عقیلی و مهدی رحمتی و‌بقیه گردن‌کلفتی میخاستند بکنند میروش شاخ همه رو شکست اجازه مداد کسی قلدری کنه ضمنا همین کارلوس خان تو‌ تیم نچستر یونایتد بازیکنانی مثل کانتونا و روی کین و‌نیکی بات و ...رو سوسک‌کرده بود اگر نربی کانند اسکوچیچ باشه که هیچکس حرفشو‌گوش نمیکنه ضمنا بازی تاریخی مقابل پرتغال رو یاددون رفته ؟ رونالدو باید اخراج میشد جوری شد‌که پرتغال مقابل ایران وقت تلف میکرد وافعا ملت قدر نشناسی هستیم بازی مقابل ارژانتین که پنالای روی دژاکه رو نکرفتند و‌گرنه براحتی برنده بودیم مقابل اسپانیا و‌مراکش و‌پرتغال ۲ گل خوردیم ۲ گل زدیم بهترین دفاع تو ۳۲ تا تیم بودیم مگه الکی میشه با دفاع گل نخورد بهتربن نتیجه تو‌جام‌حهانی با کیروش بوده بهترین امکانات رو فراهم کرد اگه به تیم پنحم الجزایر باختیم ایرادی نداره اما اروگوئه تیم ۱۲ دنیا رو بردیم شانسی بود؟ سنکال تیم ۱۳ دنیا رو متوقف کردیم شانسی بود ؟ با کیروش بدون گل خورده و ۴ هفته به پایان‌مقدماتی رفتیم حام‌حهانی الکی بود؟رونالدو مقابل ابران وقت تلف میکرد نبازند اینها مهم نیست ؟؟؟
  • محمد IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    "فوتبال جای زیبایی‌، خلاقیت، ایجاد موقعیت برای لذت مردم است اما متاسفانه این اتفاق در فوتبال ما رخ نمی‌دهد."
  • علیرضا هوایی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    سلام قصد بی احترامی ندارم ،جناب رجبی شما کجای فوتبال هستید ،آیا تاکنون در تیم مطرحی بوده و نتسجه ای گرفته اید . ما نباید راحت در مورد همه نظر بدهیم و همه چیز را زیر سئوال ببریم . ما باید با توجه به توانایی و داشته ها بازی کنیم . لطفا دست از این کارها بر داریم ،آقای کیروش در نمام تیم ها بزرگ مربیگری کرده و جواب داده لذا در ایران با توجه به توانایی وامکانات بازی را طراحی میکند .
  • نجار IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    برادر من کمی خودنمایی و خیلی بی ربط میگی . اگر در 2 جام جهانی قبلی هم دفاعی بازی نمی کردیم ، کیسه گل می‌شدیم . درسته صعود نکردیم ولی آبرومندانه بازی کردیم .
  • نجار IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    هرکسی میگوید که باید از گروه خود در قطر صعود کنیم ، یا واقع بین نیست و یا هدفی دارد که با بالا بردن انتظارات فشار به تیم افزایش پیدا کنه و ببازند . حتما شما هم هدفی را دنبال میکنی که واقعیت را نمیگی !!
  • نجار IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    در این گروه قدرت ما در حد گرفتن 2 امتیاز است. اگر بیشتر گرفتیم که مربیان و بازیکنان خوب کار کرده اند . اگر هم توانستیم صعود کنیم ، کار مبارکی اتفاق افتاده و معجزه شده . بی خود به پر و پای تیم نپیچید و کاری نکنید که وقتی با واقعیت خودمان مواجه شدیم ، بازیکنان شرمنده و ملت ناامید بشوند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی