چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
۲ |
۵
اقدام فوری باشگاه پرسپولیس در خصوص مهاجم سرخ‌ها
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بند فسخ قرارداد مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس از قرارداد این بازیکن برداشته شد.

مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز فصل با پیشنهادی از کشور پرتغال روبرو شده بود اما در پایان این انتقال انجام نشد. این در حالی است که باشگاه پرتغالی پذیرفته بود که مبلغ فسخ قرارداد این مهاجم را بپردازد.

باشگاه پرسپولیس مبلغ ۴۰۰ هزار دلار به عنوان بند فسخ قرارداد مهدی عبدی را در قرارداد او گنجانده بود اما در نهایت این انتقال انجام نشد.

با این همه و در هفته‌های اخیر، پس از مذاکراتی که انجام شد بند فسخ قرارداد عبدی از قرارداد او برداشته شده است. این درحالی است که عبدی ‌با پرسپولیس قرارداد دارد و این فصل هم یکی از مهاجمان مدنظر یحیی گل محمدی برای نتیجه‌گیری در پرسپولیس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ف پرسپولیسی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    چه مسخره! واسه چی بازیکن رو مفت میخواید از دست بدید؟ مدیریت پرسپولیس راه پول درآوردن از راه تربیت بازیکن رو بلد نیست؟
  • سلام IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    اگه یحیی قدر عبدی را دانسته بود و فصل قبل ازش فیکس استفاده کرده بود و بهش زمان داده بود قطعا فصل قبل ششمین قهرمانی را گرفته بودیم و الان عبدی ی مهاجم آماده بود و شاید الان لازم نبود 100میلیارد بابت لوکا و شیخ هزینه کنیم چون عبدی نشان داده که مهاجم گلزن و خوبیه فقط حیف که فصل قبل یحیی انقد نیمکت نشین کردش تا بی انگیزه شد و افت کرد اگه قراره این فصل هم عبدی نیمکت نشین باشه بره لیگ پرتغال براش بهتره حداقل اونجا پیشرفت میکنه خدا رو خوش نمیاد اینجا انقد نیمکت نشین بشه تا مثل خیلی ها محو بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی