بازیکن استقلال عالی کار کرد اما گزینه اول کی‌روش یک پرسپولیسی است/ نمی‌دانم چرا کسی پاسخ فرد معلوم الحال را نمی‌دهد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رحمان احمدی دروازه‌بان پیشین تیم ملی به عملکرد سیدحسین حسینی در تیم ملی و شانس حضورش در جام جهانی واکنش نشان داد.

رحمان احمدی درباره تساوی یک - یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل سنگال در دومین دیدار تدارکاتی در اردوی اتریش، اظهار داشت: در مقایسه با بازی اول خوب نبودیم که طبیعی بود چون تغییرات زیادی در ترکیب داشتیم و سرمربی به دنبال محک بازیکنان بود. برخی بازیکنان نیز شرایط خوب خودشان را نداشتند. هر چقدر جلوتر رفتیم بهتر شدیم. در مجموع باید گفت شرایط تیم ملی در دو بازی تدارکاتی امیدوار کننده بود، هر چند اعتقاد دارم می‌توانستیم زودتر از اینها با تدارک بهتری آماده جام جهانی شویم.

وی در مورد درخشش حسینی درون دروازه تیم ملی تصریح کرد: سیدحسین واقعاً خیلی خوب بازی کرد و آرامش عالی و تمرکز بالایی داشت. ای کاش از پیام نیازمند هم استفاده می‌شد تا بر اساس عملکرد نفرات تصمیم نهایی گرفته شود. علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده در بازی اول خوب بودند و حسینی نیز در دیدار با سنگال در خروج‌ها و تک به تک‌ها عملکرد خیلی خوبی داشت. شرایط دروازه‌بان‌ها خیلی خوب است و مشکلی درون دروازه نخواهیم داشت. فکر نمی‌کنم انتخاب نفر اول برای دروازه تیم ملی سخت باشد چون بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شرایط خوبی را سپری کرد و به احتمال زیاد گزینه نخست برای درون دروازه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود. دروازه‌بان‌های تیم ملی از نظر فنی در سطح بالایی هستند.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی با اشاره به برخی حواشی اردو و توضیحات سردار آزمون در رابطه با استوری که گذاشته بود، گفت: تنها آزمون بود که استوری گذاشت. کاری به این بحث ندارم، فقط نمی‌دانم چرا یک فرد معلوم الحال به خانواده فوتبالیست‌ها توهین می‌کند و کسی پاسخش را نمی‌دهد. چرا این فرد که چند بار چنین صحبت‌هایی کرده، ساکت نمی‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیس تاریخ تمدن افتخار IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    حسینی خیلی خوب نبود درواقع این مهاجمای سنگال بودن که تمرکز کافی نداشتن قطعا تو جام جهانی تیمی مثل انگلیس خودشو به آب لتیش میزنه و اگر اینقد دفاعی بازی کنیم راحت ۶تایی میکنن مارو.اونا تک به تکارو تو دست دروازبان نمیزنن!!! خودمون گول نزنیم. قطعا بیرانوند دروازبان بهتر و با تجربه تریه.کار با پاش هم تو آسیا بهترینه. فقط یه مشت دوچرخه چی بی منطقی میتونن قبول نکنن این حقیقت رو و بگن حسینی بهتره!!!!!
  • شهروز IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    پشتش به ایران‌رادیاتور گرمه .
  • مهدی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    قطعا حسینی خیلی بهتره فقط یک بولینگ عبده درکش سخته 😀

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی