نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
باشگاه پرسپولیس منتظر تصمیم یحیی برای عقد قرارداد/ آخرین بازیکن لیست سرخ‌ها مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عیسی آل‌کثیر مهاجم مصدوم پرسپولیس علاقه زیادی داد تا قرارداد جدید با این تیم منعقد کند.

عیسی آل‌کثیر، مهاجم مصدوم پرسپولیس کم‌کم تمرینات آماده‌سازی‌اش را آغاز کرده و در تلاش است سریع‌تر به مرز آمادگی برسد. او تحت‌نظر کادر پزشکی پرسپولیس در محل تمرین حضور پیدا می‌کند و مشخص است علی‌رغم قرار نداشتن نامش در لیست این فصل سرخ‌ها علاقه زیادی به ادامه همکاری با این تیم دارد.

البته او پیشنهادی هم از تراکتورسازی تبریز داشت که به آن جواب رد داد. حالا هم باشگاه و هم این بازیکن منتظرند تا یحیی گل‌محمدی در مورد اضافه شدن نام این بازیکن به لیست اعلام نظر کند. به‌محض تایید سرمربی پرسپولیس قرارداد آل‌کثیر تمدید خواهد شد و آخرین جای خالی لیست نفرات بزرگسال پرسپولیس با نام او پر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • هوادارفوتبال IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    من استقلالی هستم وازهواداران محترم پرسپولیس خواهش میکنم منوببخشن اگه درست نیست حرفهام امابه نظر من عیسی بااینکه بازیکن قابلی هست ولی قابل اعتمادنیست پرسپولیس چه درآسیا چه درلیگ بخاطر کارهای بچه گانه وحرف گوش نکردن این بازیکن چقدر آسیب دید حالاهم اگر میخواهد به پرسپولیس برگردد باید یک سری بندهایی درقراردادش بیاورند که نتواند بااحساسات هواداران پرسپولیس بابچه بازیهایش بازی کند البته فقط یک نظر ازمن نادان است وبس
  • فرشاد IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    داره میخنده میگه دلالی منا بده چرا نبندم باهات هرجا پول باشدنام یایا40میلیاردی میدرخشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی