نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کی‌روش: فوتبال ربطی به سیاست ندارد/ مردمی را می‌بینم که گریه می‌کنند و می‌خندند!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان اعلام کرد فوتبال ربطی به سیاست ندارد.

اردوی تیم ملی کشورمان در اتریش به پایان رسید. یوزها با هدایت کارلوس کی‌روش سرمربی جدید کشورمان موفق شدند در دو بازی بزرگ نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

شاگردان کی‌روش در اولین بازی دوستانه موفق شدند اروگوئه غول فوتبال آمریکای جنوبی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

تیم ملی کشورمان در دومین بازی دوستانه‌اش مقابل سنگال قهرمان آفریقا قرار گرفت و در این بازی به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد.

در همین رابطه بلین مک کنا مربی ایرلندی از کارلوس کی‌روش نقل قولی را منتشر کرد. این مربی سانکن تایلند به نقل از کی‌روش نوشت: «فوتبال به من این امتیاز را داده که به جاهای زیادی بروم. من مردمی را می‌بینم که می‌خندند،گریه می‌کنند، می‌رقصند و آواز می‌خوانند. شما مادرانی را می‌بینید که بچه‌هایشان را به مدرسه می‌برند. فوتبال به شما می‌آموزد که انسان‌ها چقدر وجه اشتراک دارند که هیچ ربطی به سیاست یا نظام‌ها ندارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ناصر IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    اگه سیاست دخیل نبود الان شما مربی ایران نبودی
    • رستم US ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      چه سیاستی؟ اگه سیاست میبود خب پس در صورت اتخاب شدن مجدد سرپرست فدراسیون (اسمش بهمین زودی یادم رفت) میبایستی که باز کیروش انتخاب میشد در حالیکه اون به صراحت گقته بود از اسکوچیچ حمایت میکنه و او سرمربی تیم ایران در جام جهانی خواهد بود و تا لحظه آخر هم ازش حمایت کرد و بنابراین انتخاب کیروش تنها انتخاب مهدی تاج بوده که انتخاب فوتبال دوستان ایرانی هم بوده.
    • المان IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      کاملا با نظر شما موافقم
  • حقیقت تلخه IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    اگه بپذیریم فوتبال هم یک سیستمه که واقعاً هم هست پس هر سیستمی از اجزایی تشکیل شده و فوتبال هم اجزایی داره مثل مربی ، بازیکنان و مدیران . اجزای تشکیل دهنده فوتبال جزئی از جامعه هستن پس چه بخوان و چه نخوان مسائل اجتماعی که سیاست هم یکی از اوناست همه رو در بر میگیره نتیجه اینکه شعار جدایی سیاست از ورزش هم چیزی در حد شعار هست
  • پهلوون وریا IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    با کیروش دوباره بایددرحسرت برد عراق وسوریه بمونیم
    • بابا آدم IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      برد و مساوی با اوروگوئه و سنگال رو به خواب هم نمی دیدیم وقتی که سه ماه پیش از تیم سوم الجزایر باختیم
    • حرف حق US ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      بابا آدم، حق
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      بابا آدم، اگه بازهای دوستانه رو ملاک قرار بدیم پس با وجود شکست اروگوئه با این همه ستاره ایران حداقل حداقل به مرحله حذفی جام جهانی میرسه! نه عزیز دل. تجربه نشون داده که متاسفانه این جور استقرا چیزی جز خوردن پنبه دانه در خواب نیست! ایران این پتانسیل رو بالقوه داره که از گروهش صعود کنه ولی با امثال کیروش و اسکوچیچ نه! حتی در جام ملتها هم چیزی بیشتر از تجربه مجدد حضور در نیمه نهایی نصیبمون نمیشه. بهترین گزینه از نظر تجربه و شناخت و کارنامه و البته تعهد در حال حاضر می‌تونست برانکو باشه که متاسفانه بسیار متعهد تر و با وفاتر از اونه که قراردادش رو با تیمی حتی به کوچکی عمان فسخ کنه!!!
  • نا اشنا IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    این اقا حرفهایش متفاوت است .حرفایی که می زند از دهان هیچ مربی داخلی بیرون نمی اید .حر فای مربی های ایرانی بچگانه وساده است به دل نمی نشیند.همین است که خودمان می گوییم سیصد سال از اینها عقب تریم در همه زمینه ها حتی حرف زدن .
    • برزو IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      دقیقا مربی ایرانی هست که الان خیلی ادعا داره و میگه تیم ملی زمان ایشون با یک مساوی و ضربات پنالتی از جام ملتها اسیا حذف شد مثل تیم کیروش که ده نفره مقابل عراق و با ضربات پنالتی حذف شد و این تنها باخت کیروش به عراق بود، بگذریم ایشون یکبار مصاحبه کرد و گفت من بچه نازی آبادم و بچه نازی آباد کم نمیاره، این مصاحبه اش تو نت هست، نمونه سطح بالای حرف زدن مربیان ایرانی پر مدعا، راستی اسم کوچکش امیر هست
  • شهروز IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    پول چطور ؟ اگه پرتقال جای ایران بود ، چطور ؟
    • علی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      پرتغال درسته با سواد۰😏
  • ت ک از رنج دیگران بی غمی.... IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    ازنظر روانشناختی این سخن نشان دهنده سطح بالای محافظه کاری و منافع طلبی درفرد کاری ب این ک این حرف درواقع چیزی درحد شعار ندارم اما تفاوت شخصیت های فوتبالی وحتی اجتماعی درهمین چیزهاست آدمهای ک فقط ب خودشون فکر می کنند فقط سعی می کنند سخنانی بزنند ک ب منافعشون آسیب نزنه ن واقعیت ودرست رو اما ادمهای ک ادم هست نسب ب رنج هم نوع چ برسه هم میهنشان بی تفاوت نیستند دو دوتا چهارتا ب همین روشنی این حرف چرند همه جیز ب هم پیونددارد.
  • محمدبحری IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    آقای کی روش شماکه فوتبال را جدا ازباسیاست میدانید،ازانسانیت بدئر ی د،جون همه چیز شما پول هست،پس نه فهم ونه شعورانسانیت دارید
  • دوست دار و IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    این نقل قولی که از طرف مربی ایرلندی بیان شد .مرا یاد یک انسان شیرین بیان .بامزه وبا قیافه ای خاص به نام اصغر اواره انداخت .که برای معاش خود مردم را می خنداند ولی همزمان با خنده گریه هم می کرد .گریه از ته دل گریه ای سوزناک .بعد از ان می رقصیدو اواز هم می خواند.زندگی را. به تنهایی سپری کرد ودر بی کسی هم در خاک رفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی