نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آماده‌ترین بازیکن پرسپولیس کیست؟/ ملی‌پوشی که تقویت شد و برگشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گواه شاهدان، مهدی ترابی آماده‌ترین بازیکن پرسپولیس درآستانه بازی حساس این تیم با تراکتور تبریز است.

مهدی ترابی ستاره شماره ۹ توانسته است در تمرینات، یحیی گل محمدی سرمربی تیمش را به وجد بیاورد.

اگر همین الان از یحیی گل محمدی در خصوص آماده‌ترین بازیکن پرسپولیس بپرسید یک جواب روشن خواهد داشت: مهدی ترابی! این در حالی است که یورگن لوکادیا با ۴ گل زده صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر تا پایان هفته ششم لیگ برتر است. سعید صادقی هم پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت جزئی برگشته و در تمرینات شرکت کرده است اما...

یک بازیکن با انگیزه ای متفاوت و به قول فوتبالی‌ها موتوری تقویت شده از اردوی تیم ملی در اتریش به تمرینات پرسپولیس برگشته است!

پس از اخراج دراگان اسکوچیچ و حضور دوباره کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران این مربی بار دیگر فرصت نمایش را به مهدی ترابی وینگر پرسپولیس داد و این بازیکن در دیدار مقابل اروگوئه عملکرد قابل توجهی داشت. کارلوس کی‌روش در بازگشت به نیمکت تیم ملی ایران تصمیم گرفت بازیکنان مورد اعتماد خود را بار دیگر مورد ارزیابی قرار دهد. مهدی ترابی یکی از بازیکنانی بود که با جدایی او و حضور دراگان اسکوچیچ کمترین فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را داشت. هافبک ملی پوش پرسپولیس با وجود تأثیر گذاری مستقیم در نتایج تیم باشگاهی‌اش جایی در بین نفرات اصلی تیم ملی ایران در مسیر راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ نداشت تا تبدیل به یک نیمکت نشین محض شود.

ترابی تا دقیقه ۶۸ بازی دوستانه با اروگوئه در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشت و شاید همین زمان کم کافی بود که در جام جهانی قطر نیز یکی از مردان اصلی کی‌روش برای رقابت سنگین با انگلیس، آمریکا و ولز در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ باشد. شاید خوشحال‌ترین فرد از این روحیه بالا و آمادگی در بازگشت از اردوی تیم ملی یحیی گل محمدی باشد. سرمربی پرسپولیس در دوران سرمربیگری دراگان اسکوچیچ عادت داشت یک مهدی ترابی بی‌روحیه و نا آماده را از تیم ملی تحویل بگیرد اما به نظر می‌رسد حالا شرایط متفاوت شده باشد.

آمادگی ستاره شماره ۹ پرسپولیس آن هم در آستانه بازی حساس با تراکتور خبر خوبی برای هواداران پرشمار این تیم تهرانی می‌تواند باشد. ترابی یکی از عناصر تأثیرگذار پرسپولیس است که اگر آماده باشد حتی می‌تواند سرنوشت یک مسابقه را تغییر دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمد IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    باید قبول کرد پرسپولیس با اینهمه ستاره بازهم پنجاه درصد قدرتش ترابیه
  • Wien AT ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    چه فایده، این و وحید امیری،هر چقدر هم که فوتبالیست خوبی باشند،مورد نفرت مردم هستند و ننگی را بر پیشانی دارند که هیچوقت پاک نمیشه.
  • رضا IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    ننگ تیم مردمی پرسپولیس ؛ترابی و امیری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی