محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس در اردوی تراکتور کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان پرسپولیس نزد هواداران و مسئولان تراکتور تبریز چندان محبوب نیستند و در این میان فقط یک استثنا وجود دارد!

دانیال اسماعیلی فر چند سال پیش یکی از ستاره های تراکتور محسوب می‌شد که از محبوبیت بالایی نیز نزد هواداران این تیم برخوردار بود.

اسماعیلی‌فر به‌عنوان بازیکن سرباز به تراکتور پیوسته بود و پس از اتمام خدمت سربازی‌اش، تلاش‌هایی برای نگه داشتن او در تبریز انجام شد که این تلاش‌ها در نهایت راه به جایی نبرد. تراکتوری‌ها مذاکراتی هم با مدیران باشگاه ذوب‌آهن انجام شد، اما هیچ نتیجه‌ای در پی نداشت. در نهایت، پرنده صدور رضایت‌نامه دانیال اسماعیلی‌فر برای تراکتور بسته شد تا اوبه ذوب آهن برگردد و سپس سپاهانی شود.

حالا ستاره محبوب تراکتوری‌ها به پرسپولیس پیوسته است. تیمی که در سال های اخیر بیشترین حساسیت و رقابت را با تراکتور داشته است. دانیال اسماعیلی‌فر در پرسپولیس هم یک بازیکن کلیدی و ستاره است اما همیشه از هواداران تراکتور به نیکی یاد می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گرگانی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    با فوتبال نه فقط با نفرت پراکنی خودشون رو میخوان مطرح کنند ولی ما حتی بهشون فک نمیکنیم و رقیب حسابشون نمیکنیم تو ایران رقیب ما کیسه و چهارپایان اصفهان هستند
    • عشق سپاهان IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      ای کوته فکر نادان که اسم مقدس گرگان راانتخاب کردی تو حتی لیاقت چهارپا بودن رانداری سپاهان تیمی که در مسبقات باشگاه های جهان بازی کرده برای خودش کسرشان می داند که تیم نور چشمی لنگ را رقیب خود بداند
    • یاشار IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      اخه پسر کوچولو یادت رفته به همین تیم پنج بار پشت سرهم باختید وسرانجام بابا مسعود وارد معرکه شد؟
  • محمد IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    احسان خرسندی علی کریمی حسین ماهینی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی