نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
۱ |
۵
اتفاق غیرمنتظره در اردوی تیم ملی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اعلام وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، چند بازیکن این تیم در آستانه دیدار با لبنان به آنفولانزا مبتلا شده‌اند.

تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته در دومین دیدار خود در شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برابر چین تایپه به برتری ۱۰ بر ۱ رسید و به این ترتیب جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها را به دست آورد.

ایران فردا یکشنبه در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف لبنان می‌رود تا جایگاهش برای صعود به عنوان تیم اول یا دوم گروه مشخص بشود. این در حالی است که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به نقل از وحید شمسایی سرمربی ایران مدعی شد چند بازیکن تیم ملی به آنفولانزا مبتلا شده‌اند.

شمسایی گفت: فلسفه ایران ساده است؛ برد در مسابقات. با این حال، برخی از اعضای تیم ما تحت تاثیر شرایط جوی هستند و آماده کردن آنها برای بازی با لبنان یک چالش خواهد بود.

وی ادامه داد: من ۱۰ سال تجربه بازی در این رقابت‌ها را دارم و هر بازی که انجام می‌دهیم متفاوت خواهد بود. بنابراین ما باید به گونه‌ای دیگر در برابر لبنان آماده شویم.

سرمربی ایران همچنین گفت: ما تعداد زیادی از هواداران ایران را در ورزشگاه دیدیم و از همه آنها قدردانی می‌کنم که برای تماشای بازی ما وقت گذاشتند. امیدوارم آنها را در بازی بعدی خود ببینیم.

اتفاق غیرمنتظره در اردوی تیم ملی

شمسایی در حالی اعلام کرده است که چند ملی پوش مبتلا به آنفولانزا هستند که تمام بازیکنان شب گذشته برابر چین تایپه به میدان رفتند. مشخص نیست که آیا این اظهارات شمسایی به نحوه و جایگاه صعود ایران به مرحله بعد ارتباطی دارد یا نه.

تیم‌های اول و دوم گروه C که ایران در آن حضور دارد، در مرحله یک چهارم نهایی به ترتیب به مصاف تیم‌های دوم و اول گروه D می‌روند. در حال حاضر در گروه D ویتنام صدرنشین است و ژاپن و عربستان دوم و سوم هستند.

این احتمال وجود دارد که ایران بعد از انجام بازی‌های گروه D که فردا زودتر از دیدارهای گروه ایران برگزار می‌شود و بعد از مشخص شدن تیم‌های اول و دوم گروه چهارم، استراتژی خود را برای بازی با لبنان تعیین کند.

در واقع ترجیح ایران این است که در مرحله یک چهارم نهایی به ژاپن برخورد نکند و با عربستان یا ویتنام دیدار کند که این موضوع بعد از بازی ژاپن - ویتنام مشخص خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی