نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سردار آزمون
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در لیگ فوتبال آلمان عملکرد درخشانی ندارد و در دیدار بازی شب گذشته نیز نتوانست مانع شکست سنگین بایرلورکوزن برابر بایرن مونیخ شود.

بایرن مونیخ آلمان در هفته هشتم رقابت‌های بوندس لیگا موفق شد میهمان خود بایر لورکوزن را با چهار گل شکست دهد. تیم لورکوزن که سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار دارد از ۸ بازی تنها پنج امتیاز کسب کرده و در جمع تیم‌های پایین جدول لیگ فوتبال این کشور قرار دارد.

سایت «سوفا اسکور» پس از پایان بازی به بررسی عملکرد بازیکنان حاضر در میدان مسابقه پرداخت. سردار آزمون از دقیقه ۶۰ وارد زمین شد اما نتوانست عملکرد مثبتی در این دیدار از خود به نمایش بگذارد و در نهایت از سوی سایت سوفا اسکور نمره ۶.۷ از ۱۰ دریافت کرد. آزمون در دیدار شب گذشته در آلیانس آرنا تنها ۱۵ بار توپ را لمس کرد و ۶۵ درصد پاس‌های وی سالم بود.

سردار آزمون که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته از لیگ فوتبال روسیه جدا و به تیم لورکوزن پیوست تا کنون نتوانسته عملکرد درخشان خود را در تیم زنیت تکرار کند. سردار با تیم زنیت ضمن کسب عنوان قهرمانی کفش طلای فوتبال روسیه را از آن خود کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد حسین IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    باید دیگه یه بازی فیکس باشه وقتی زوج اودوی و شیک جواب نداده باید دوباره از سردار تو ترکیب فیکس استفاده بشه
  • ... US ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    کم کم جا میفته. دو سه تا گل بزنه، فیکس میشه. شیک و دیابی هم عملکردشون خوب نبوده این فصل. نمره ۶.۷ توی باخت سنگین برای یه بازیکن فروارد بد نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی