نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
لیونل مسی؛ لیون - پاری‌سن‌ژرمن
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لیونل مسی هنوز تصمیم قطعی برای فصل بعد نگرفته و رسانه‌ها هم خبرهای ضد و نقیضی در مورد ماندن او در پاری‌سن‌ژرمن با جدایی از این تیم منتشر می‌کنند.

هنوز تا پایان فصل مدت زمان زیادی مانده و بسیاری از بازیکن‌های مطرح که با تیم‌های ملی‌شان باید در قطر حاضر شوند و در جام‌جهانی ۲۰۲۲ به میدان بروند، بیشتر ذهن‌شان را درگیر این مسابقات کرده‌اند.

با این حال از همین حالا هم گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده لیونل مسی در رسانه‌ها مطرح شده و هنوز مشخص نیست او بند تمدید قرارداد برای سال سوم در پاری‌سن‌ژرمن را امضا خواهد کرد یا از این تیم جدا خواهد شد.

رسانه‌ها و خبرنگاران در آرژانتین، اسپانیا و فرانسه اخبار ضد و نقیضی در این باره منتشر کرده‌اند و باعث شده همه به نوعی گیج شوند.

مسی جدا می‌شود

چند روز قبل خبرنگار TyC اسپورت آرژانتین مدعی شد که لیونل مسی قید تمدید کردن قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را زده و برای سومین فصل در پارک‌دوپرنس نمی‌ماند. مسی که فصل قبل تنها ۶ گل در لیگ فرانسه زد، این فصل شرایط بهتری پیدا کرده ولی چندان تمایلی ندارد که در پی‌اس‌جی بماند و همین ۲ فصل را برای حضور در فرانسه کافی می‌داند. ظاهراً اتفاقاتی که در پاریس می‌افتد باب میل اسطوره آرژانتینی نیست.

پاریسی‌ها در تلاش هستند

اما اخیراً نیکولو اسکیرا خبرنگار معروف ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات مدعی شد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حاضر نیست که به همین راحتی مسی را از دست بدهند. آن‌ها که یکی از بزرگ‌ترین بازیکن‌های تاریخ را ناباورانه صید کردند، حالا می‌خواهند علاوه بر فعال کردن آن بند از قرارداد مسی که باعث می‌شود او سال آینده هم در پارک‌دوپرنس بازی کند، تصمیم دارند قرارداد دیگری هم پیش‌روی او قرار دهند که در آن تمدید تا سال ۲۰۲۵ قید شده. مسی هم‌اکنون ۳۵ ساله است و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد تا ۳۸ سالگی در پاری‌سن‌ژرمن توپ خواهد زد. در صورت تحقق این خواسته پاریسی‌ها، احتمال بازگشت مسی به بارسلونا و خداحافظی با پیراهن تیم محبوبش به کمترین حد خودش خواهد رسید.

آینده لیونل مسی همچنان مبهم است/ اسطوره آرژانتینی بر سر دو راهی پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا

تمایل بارسایی‌ها

بر کسی پوشیده نیست که در باشگاه بارسلونا همه خواهان بازگشت لیونل مسی هستند. بعد از آن اشک‌های دردناک و خداحافظی دراماتیک با بارسا، حالا ژاوی دوست لئو به نوکمپ آمده و تیمی ساخته که می‌تواند مدعی قهرمانی در همه جام‌ها باشد. بارسا از روزهای آشفته‌ای که در آخرین فصل حضور مسی تجربه کرده بود فاصله گرفته و هواداران‌شان هم به آینده امیدوار هستند. می‌توان گفت پروژه بازگرداندن لیونل مسی در ذهن همه هست، ولی این که شرایط برای بازگشت او فراهم باشد یا خیر را نمی‌توان از حالا متوجه شد. شاید اگر تا ژانویه قرارداد مسی تمدید نشود و از طرفی ژاوی خواهان بازگشت دوستش باشد، این اتفاق تابستان آینده رخ بدهد. ولی اگر این تابستان باشگاه بارسلونا اقدامی نکند و مسی هم قراردادش را تمدید کند، می‌توان حدس زد که دیگر در دوران بازی مسی را با پیراهن بارسلونا نخواهیم دید.

اگرچه لیونل مسی در بارسلونا به هرچه می‌خواسته رسیده و همه رکوردها را هم مال خودش کرده، ولی پاک کردن خداحافظی ناباورانه و تلخ از ذهن هواداران می‌تواند آرزوی همه‌شان باشد؛ از هواداران گرفته تا مسی و حتی ژاوی و مدیران بارسلونا.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی