ماجرای قول یحیی به مهاجم جنجالی پرسپولیس؛ خبری که سرانجام تایید شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور تبریز خبر چند روز پیش خبرورزشی را تأیید کرد.

چندی پیش نوشتیم عیسی آل کثیر از یحیی گل محمدی قول گرفته است که تنها جای خالی لیست پرسپولیس به او اختصاص پیدا کند.

عیسی آل کثیر به تازگی پیشنهاد خوب تراکتور تبریز را رد کرده و با اجازه یحیی گل محمدی در تمرینات شرکت می‌کند. گل محمدی به شرطی راضی شد آل کثیر سر تمرینات حاضر شود که کاملا تابع و دراختیار کادر پزشکی پرسپولیس و په په لوسادا بدنساز این تیم باشد. او مصدومیت سخت و طولانی مدتی را پشت سر گذاشته و باید در ابتدا آمادگی بدنی خود را به کادرفنی و پزشکی ثابت کند تا بتواند یک جای خالی لیست بزرگسال پرسپولیس را به خودش اختصاص دهد.

گل محمدی اما پیش از دیدار با تراکتور در مواجهه با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت عیسی آل‌کثیر و حضور بدون مجوز این بازیکن در تمرینات پرسپولیس بیان کرد: «از نظر من عیسی عضوی از تیم ما است. درست است که او با ما قرارداد ندارد اما با توجه به اتفاقی که برای او در این تیم افتاد، من شخصا به او مدیون هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برایش انجام می‌دهم و این روزها هم اختصاصی تمرین می‌کند. تا نیم فصل این روند را ادامه می‌دهد و انشاالله بعد از نیم فصل درباره قرارداد صحبت می‌کنیم.»

بد نیست یادآوری کنیم؛ مهاجم مصدوم فوتبال ایران پس از عدم موافقت با درخواست کادر فنی برای انجام به موقع عمل جراحی از لیست این تیم در فصل جاری کنار گذاشته شد تا بالاخره با تأخیری پنج ماهه اقدام به این کار کند. آل کثیر پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود مجوز تمرین در چمن را پیدا کرد تا از یحیی گل محمدی درخواست کند همراه با این تیم تمرینات خود را پشت سر بگذارد. سرمربی پرسپولیس نیز برای ارتقای روحیه مهاجم فصل گذشته خود با آن موافقت کرد. البته پرسپولیس در حال حاضر ۴ مهاجم در اختیار دارد. یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته، مهدی عبدی و حامد پاکدل که در نیم فصل دوم با پیوستن عیسی آل کثیر تعداد آنها به عدد ۵ خواهد رسید.

ظاهرا یحیی گل محمدی هنوز فراموش نکرده است دو سال پیش عیسی آل کثیر با انگشت پای شکسته برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و نقش ویژه ای در فینالیست شدن این تیم داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی