نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پرسپولیس؛ بازنده مطلق پرونده جنجالی/ مدارکی که کپی آن هیچ کمکی به سرخ‌ها نکرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در پرونده شکایت بازیکن سابق خود شانسی برای برنده شدن ندارد.

باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت مجید صدری در پرداخت حق و حقوق بوژیدار رادوشویچ کوتاهی کرد تا در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت ایران را ترک و از باشگاهش به فیفا شکایت کند. فیفا در رای اولیه خود در این پرونده باشگاه پرسپولیس را به پرداخت مبلغ حدود ۹۰۰ هزار یورو محکوم کرد.  این رای در زمان مدیریت درویش در باشگاه پرسپولیس، صادر شد و مثل همیشه واکنش این باشگاه بردن پرونده به دادگاه Cas بود.

پرسپولیس در اعتراض خود به رای صادره مدعی شده که رادوشویچ مبلغ ۴۳ هزار یورو در مقطعی از باشگاه دریافت کرده اما آن را در دریافتی‌های خود به حساب نیاورده است. نکته قابل توجه اینکه این پول توسط برادر صادق محرمی تحویل رادوشویچ داده شده است. اما مسئله اینجاست که در این میان یا رسیدی از رادوشویچ بابت دادن این پول گرفته نشده و یا اینکه این رسید گم شده است. باشگاه پرسپولیس در ادعای خود مدرکی برای دادگاه Cas فرستاده که بسیار بعید است مورد تایید قرار بگیرد از این جهت که این مدرک در واقع به ادعای مسئولان باشگاه پرسپولیس کپی رسید است. چنانچه مدرک فوق تایید نشود که احتمال آن زیاد خواهد بود، باشگاه پرسپولیس در پرونده رادو شانسی برای برنده شدن نخواهد داشت. بردن پرونده به دادگاه Cas هم فقط از نظر زمانی به نفع مدیران فعلی این باشگاه است از این جهت که چند ماه فرصت برای پرداخت طلب رادو خواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ابی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    رادو کجایی بیا پول بگیر ماله مفته😀😀😀😀
    • عیبی یوخ IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      از این رسیدها توی لنگپولیس زیاد گم شده چند وقت پیش مگه نبود که یه دستگاه سنجش چربی (گفتن ۵۰۰ میلیونی ) گم شده بود این که یه تکه کاغذ بوده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ساوالان IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    اینکه قرارداد رادو را انصاریفرد به بار اورد.. شکی نیست. ولی این جریمه را باید خود وزیر فعلی بدهد. چون خودش گفت که به کسی چه مربوط ما اون جا را با سرپرستی ادراه می کنیم یا مدیر عاملی!!!!!!!!!!! اقای وزیر پرونده رادو در زمان سرپرستی صدری و کوتاهی شما به بار اورد . حالا جوابگو باش... اگر اون اول فصل مثل اجیرلو برای پرسپولیس هم مدیر عاما انتخاب می کردید . رادو فرار نمی کرد.. عمدا بخاطر قهرمانی تیم سوگولی حکومت پرسپولیس را نابود کردید...حالا جواب گو باش با سرپرستس صدری..
  • اس اس کبیر IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    نگران نباشید...کت بابامسعودالان تن باباحمیده.مثل سالیان قبل بدهی هاتو ن پرداخت خواهدشد.
    • parazit IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      همونطور که بدهی استراماپولیو میلیچ مولوچ رو باباحمید داد باید این هم بده
  • عبدل آبدوغ IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    از این 900 هزار یورو بیشتر از 80 درصد سهم دلال خالی فسور کرووات خواهد بود.
    • مسلم IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      من نمی دونم این ارقامو از کجا در میاری بدهی استقلال نجومی شده و بدهی پرسپولیس مفت؟
  • کیسه بی اصالت حکومتی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    فرهیختگان کیسه کش شما لطفا نگران پنجاه میلیارد استراماچونی و چهل میلیارد میلیچ و 162 میلیارد پادوانی و 35 میلیارد بدهی تیم حکومتی استقلال به سازمان لیگ باش لطفا نگران پول رادو نباش نگران بدهیهای فراوان و نجومی تیم سوگلی حکومت باش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی