نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
لوکادیا من را یاد رونالدوی برزیلی می‌اندازد/ قیمت ستاره پرسپولیس با این وضعیت کمتر هم خواهد شد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فرامرز میرزایی پیشکسوت سرخ‌ها می‌گوید مهاجم هلندی پرسپولیس قابلیت‌های ویژه‌ای دارد.

فرامرز میرزایی مهاجم اسبق تیم پرسپولیس در رابطه با شرایط مهاجمان پرسپولیس و همچنین بازی حساس دو تیم پرسپولیس و تراکتور اظهار نظر فنی خودش را ارائه می‌دهد؛ مهاجمی که معتقد است لوکادیا با رسیدن به فرم مطلوب‌تر به لحاظ فنی به مهاجمی مهار ناشدنی‌تر تبدیل خواهد شد.

در رابطه با دیدار پرسپولیس مقابل تراکتور چه نظری دارید؟

بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد؛ مسأله‌ای که قطعاً روی هیجان بازی و حتی تا حدودی کیفیت بازی سرخپوشان تأثیر خواهد داشت. سرخپوشان به نوعی از داشتن یار دوازدهم خودشان محروم هستند اما به هر حال پرسپولیس در دو سال گذشته که بازی‌ها به اجبار بدون تماشاگر برگزار می‌شد نشان داده که راه بردن تیم‌های حریف حتی بدون تماشاگر را هم خوب بلد است به همین دلیل معتقدم پرسپولیس حتی بدون تماشاگر هم شرایط خوبی برای پیروزی و کسب سه امتیاز دارد. نکته دیگر روند خوب سرخپوشان و قرار داشتن این تیم روی نوار برد است از همین رو فکر نمی‌کنم تراکتور در ورزشگاه آزادی حریف پرسپولیس شود و بتواند حتی با یک امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک کند.

داشتن پنج بازیکن در خط حمله برای سرخپوشان مشکل حاشیه‌ای به وجود نخواهد آورد؟

بازیکنان باید در کنار هم رقابت کنند و داشتن بازیکنی مانند لوکادیا رقابت را در خط حمله به اوج خود می‌رساند؛ نکته‌ای که به بالا رفتن کیفیت بقیه مهاجمان پرسپولیس کمک کرده و آنها را به تکاپوی بیشتری می‌اندازد. به هر حال در بازی‌های متعدد نیاز است که تیم‌ها بازیکنان زیادی در پست‌های مختلف داشته باشند. از همین رو عبدی و پاکدل باید از این فرصت استفاده کنند و در تمرینات با انگیزه و شور بیشتری کار کنند تا با پیشرفت در کارشان به تیمشان هم بیشتر کمک کنند.

با وجود این، صحبت‌هایی در رابطه با جدایی عبدی و حضورش در تیم چاوز پرتغال در نیم‌فصل وجود دارد.

عبدی مهاجم خیلی خوبی است اما در این فصل به دلیل حضور لوکادیا کمتر به او بازی رسیده است از سویی بازیکنان فعلی خوب می‌دانند که اگر بازی نکنند قیمتشان کمتر شده و برای آینده‌شان ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید به هر حال امیدوارم عبدی تصمیمی بگیرد که نه خودش و نه پرسپولیس از این موضوع متضرر نشوند.

لوکادیا در ادامه فصل هم می‌تواند همان کیفیت بالای قبلی‌اش را به نمایش بگذارد؟

لوکادیا مهاجمی حرفه‌ای است که استایل بازی‌اش مرا یاد رونالدو برزیلی می‌اندازد؛ مهاجمی که استارت‌های سریعی می‌زند و از کنترل‌ها و چرخش‌ها و تکنیک منحصر به فردی برخوردار است. لوکادیا در بهترین لیگ‌های کشورهای اروپایی بازی کرده به همین دلیل حتماً هر چه بگذرد بدنش آماده‌تر شده و باز هم قادر خواهد بود خودش را به‌عنوان مهاجم اول پرسپولیس و حتی لیگ برتر فوتبال ایران نشان دهد. مهاجم هلندی در پرسپولیس جا افتاده از این‌رو معتقدم لوکادیا باز هم گل خواهد زد و توانایی بالایش را مجدداً از همین بازی مقابل تراکتور باز هم شروع خواهد کرد و چه بسا که اگر شرایط سخت شود حتی قادر است مانند بازی مقابل مسجد سلیمان یک‌تنه نتیجه بازی را برای پرسپولیس درآورد.

دیاباته با مصدومیتی که به آن دچار شده چقدر می‌تواند برای پرسپولیس در ادامه راه مؤثر واقع شود؟

دیاباته با شرایط خوبی به پرسپولیس نیامد به همین دلیل هم وقتی در جریان تمرینات قرار گرفت قادر نبود این فشار را تحمل کند از همین رو معتقدم او به زمان نیاز دارد که در ابتدا به لحاط بدنی خودش را مهیا سازد و سپس از تجربه خودش استفاده کرده و زوج خوبی برای لوکادیا در خط حمله شده و به تیمش کمک کند.

تعطیلات ناشی از جام جهانی می‌تواند روی کار پرسپولیس تأثیر بگذارد؟

وقفه که به هر حال روی بازی‌ها و روند تمامی تیم‌ها تأثیرگذار خواهد بود اما این مسأله حتماً با برنامه‌ریزی و انجام بازی‌ها و اردوهای تدارکاتی موجب می‌شود تأثیر تعطیلی کمتر شود و پرسپولیس هم با برنامه‌ریزی سرمربی و کادر فنی‌اش کمترین آسیب را از تعطیلی ناشی از مسابقات جام جهانی متحمل خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مره كوه-جرق جروق IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    عه پس واسه همين بود كه ديپورت شده بود و يكسال بود بوتيك‌داري ميكرد!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی