نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پرسپولیس - تراکتور
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستارگان اروپایی پرسپولیس و تراکتور تبریز، چهره‌های ویژه مسابقه امروز ۲ تیم در ورزشگاه آزادی تهران هستند.

پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز امروز برگزارکننده یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران هستند، مسابقه‌ای که در غیاب تماشاگران به دلیل محرومیت انضباطی در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز خواهد شد. سرخ‌پوشان پایتخت برای تداوم روند صدرنشینی خود به میدان خواهند آمد و در مقابل، تراکتوری‌ها با هدف کسب سومین پیروزی متوالی و رسیدن به جایگاه چهارم جدول مقابل پرسپولیس صف‌آرایی می‌کنند.

۲ تیم در شرایطی مقابل هم قرار خواهند گرفت که به جز حساسیت‌های جدولی، آمارهای انفرادی بر جذابیت دیدار امروز افزوده است. در جدول گلزنان لیگ بیست‌ودوم، یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس با ۴ گل زده صدرنشین است و امروز در مصاف با تراکتور تبریز در تلاش است تا بتواند قفل دروازه سرخ‌پوشان تبریزی را باز کند و برای چهارمین بازی پیاپی موفق به گلزنی در ترکیب پرسپولیس شود.

ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی تراکتوری‌ها هم صدرنشین جدول برترین پاسورهای لیگ برتر فوتبال ایران است. آلوز با ۴ پاس‌گل سرنوشت‌ساز برای تراکتوری‌ها، ستاره بی‌چون و چرای تیمش در لیگ بیست‌ودوم بوده و امروز در ورزشگاه آزادی به دنبال ثبت پنجمین پاس‌گل خود در لیگ ایران و ساخت گل برتری تراکتور مقابل پرسپولیس است.

دوئل سرنوشت ساز یک پرسپولیسی و یک تراکتوری در ورزشگاه آزادی/ لوکادیایِ هلندی یا آلوزِ پرتغالی؟

لوکادیایِ هلندی و آلوزِ پرتغالی به نظر می‌رسد شاخص‌ترین چهره‌های دوئل امروز پرسپولیس و تراکتور هستند و باید دید این ۲ ستاره اروپایی در نتیجه نهایی مسابقه امروز چه تاثیری خواهند داشت و آیا می‌توانند با درخشش خود، سرنوشت بازی را به سود تیم‌شان تغییر بدهند و جایگاه خود در بین ترین‌های لیگ بیست‌ودوم را تثبیت کنند یا باید در انتظار درخشش ستاره دیگری در یکی از مهم‌ترین تقابل‌های هفته هفتم لیگ برتر بود.

طلسم ۵ ساله شکسته می‌شود؟

پرسپولیس و تراکتور تبریز امروز باید دیدار سی‌ام خود در تاریخ لیگ برتر را مقابل هم برگزار کنند. نکته ویژه ۱۰ دیدار اخیر سرخ‌پوشان تهران و تبریزی است این است که نام گلزن خارجی در جدول نتایج به چشم نمی‌خورد. در ۱۰ مصاف اخیر پرسپولیس و تراکتور، ۷ برد نصیب پرسپولیسی‌ها شده و فقط یک دیدار با برتری سرخ‌پوشان تبریزی به پایان رسیده و ۲ تیم در ۲ مسابقه به نتیجه تساوی رضایت دادند.

گادوین منشا آخرین گلزن خارجی در تقابل‌های پرسپولیس و تراکتور است. منشا در دور رفت لیگ هفدهم توانست در جریان پیروزی ۲ بر یک شاگردان برانکو ایوانکوویچ، گل اول پرسپولیس را وارد دروازه تراکتور کند و حالا باید دید این طلسم ۵ ساله در مسابقه امروز ۲ تیم پرطرفدار فوتبال ایران شکسته خواهد شد یا خیر.

گیورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا بازیکنان خارجی پرسپولیس هستند که گولسیانی و لوکادیا احتمالاً در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان قرار خواهند گرفت و دیاباته به دلیل مصدومیت شانس بازی برابر تراکتور را ندارد. صفا هادی، گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز هم بازیکنان خارجی تراکتور تبریز هستند که امروز فرصت درخشش در مصاف با پرسپولیس را داشته و می‌توانند طلسم ۵ ساله گل‌نزدن بازیکنان خارجی در تقابل‌های پرسپولیس و تراکتور را بشکنند.

دوئل سرنوشت ساز یک پرسپولیسی و یک تراکتوری در ورزشگاه آزادی/ لوکادیایِ هلندی یا آلوزِ پرتغالی؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی