نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تلاش باشگاه استقلال برای جلوگیری از وقوع یک اتفاق تلخ/ نمی‌گذاریم دوباره تکرار شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که تیم استقلال با کسب عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر موفق شد مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد اما هنوز این موضوع قطعی نشده است.

پیرو قهرمانی تیم فوتبال استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر، باشگاه آبی تهرانی به عنوان اولین و اصلی ترین نماینده فوتبال ایران در رقابت های بعدی لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد اما نداشتن مجوز حرفه‌ای و بدهکاری های قدیمی موجب شده تا این لحظه هنوز مجوز رسمی برای حضور استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا صادر نشده باشد.

اتفاقی که سال گذشته هم باعث شد باشگاه های استقلال و پرسپولیس با نداشتن مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، شرکت در این تورنمنت مهم و ارزشمند را از دست بدهند. موضوعی که پیش از این نیز در سال ۱۳۸۵ برای باشگاه استقلال اتفاق افتاده بود.

در تازه‌ترین اظهارات یکی از مسئولان باشگاه استقلال این موضوع به بحث گذاشته شده و در نهایت سعید فتاحی یکی از معاونان مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد این مجموعه تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا مجوز های حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آینده را به دست بیاورد.

با توجه به اینکه حذف استقلال از حضور در رقابت های آسیایی پیش از آن هم اتفاق افتاده بود این مقام مسئول در باشگاه استقلال اعلام کرد قطعاً شرایطی به وجود نخواهد آمد که استقلال بار دیگر از حضور در لیگ قهرمانان باز بماند. در سال ۱۳۸۵ و در پی یک سهل انگاری، به علت ارسال نکردن به موقع مدارک، تیم استقلال از راهیابی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازماند! اتفاقی که در دوران سرمربیگری امیر قلعه‌نویی رخ داد و هواداران و علاقمندان به این تیم را با شوک بزرگی مواجه کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی