گل گهری‌ها به دنبال تشنج و عصبانیت ساپینتو بودند/ سرمربی ما هیچ نیازی به جنجال نداشت/ بازی با فولاد ۶ امتیازی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک هجومی استقلال گفت: وقتی داور به نفع ما پنالتی را اعلام کرد، کادر فنی حریف به سمت نیمکت استقلال حمله کردند.

آرش رضاوند روند رو به رشدی را در استقلال سپری می‌کند تا به یکی از بازیکنان مورد اعتماد و مقبول ساپینتو تبدیل شده باشد. او در صحبت با خبرورزشی از استقلال و شرایط خودش سخن گفت که در ادامه می‌خوانید:

به برتری ارزشمندی مقابل گل گهر دست پیدا کردید.

این بازی واقعا برای ما ۶ امتیازی بود و خیلی برایمان مهم بود که در این دیدار به برتری برسیم و خدا را شکر که با تلاش همه بچه‌ها توانستیم به برد برسیم.

در دقایق پایانی بازی سر پنالتی شما که جنجال شد.

پنالتی که مسلم بود و جای هیچ بحثی نداشت اما گل گهری‌ها می‌خواستند جو بازی را متشنج کنند تا داور پنالتی مسلم ما را نگیرد که خوشبختانه داور هم از تصمیم خود برنگشت.

جنجال گل گهری‌ها هم با عصبانیت ساپینتو همراه شد.

وقتی داور به نفع ما پنالتی را اعلام کرد، کادر فنی حریف به سمت نیمکت استقلال حمله کردند. ساپینتو آرام نشسته بود و نیازی به جنجال نداشت چون پنالتی به نفع تیم ما گرفته شده بود اما گل گهری‌ها جو بازی را خراب کرده و باعث عصبانیت ساپینتو شدند.

گل گهری ها به دنبال تشنج و عصبانیت ساپینتو بودند/ سرمربی ما هیچ نیازی به جنجال نداشت/ بازی با فولاد ۶ امتیازی است

از عملکرد خودت در طول بازی راضی بودی؟

حقیقتا بازی خیلی سنگینی بود و برای ما خیلی مهم بود که به برد برسیم. لیگ ۲۵ روز تعطیل بود و سیرجان هم آب و هوای خیلی سنگینی داشت اما با این حال ما تمام تلاش مان را گذاشته بودیم تا به برد برسیم مخصوصا این که بازی با نساجی را با برد تمام کرده بودیم و دوست داشتیم بعد از تعطیلی ۲۵ روز لیگ بتوانیم باز هم به برد برسیم که خوشبختانه همینطور هم شد. در مورد عملکرد خودم هم باید بگویم وقتی تیم خوب نتیجه می‌گیرد، یعنی همه تیم خوب بازی کردند و خدا را شکر که توانستیم با دست پر از سیرجان برگردیم.

چه پیش بینی از بازی با فولاد داری؟

بازی با فولاد همیشه سنگین بوده و به نظرم این بازی هم هم برای ما ۶ امتیازی است که اگر در آن برنده باشیم، شرایط مان بهتر هم خواهد شد.

نبود ساپینتو روی نیمکت برای شما بازیکنان تاثیر گذار است؟

خب قطعا نبود سرمربی روی نیمکت تاثیر گذار است اما ما تلاش می‌کنیم تا این غیبت کم تر احساس شود و بتوانیم با برتری ساپینتو را هم خوشحال کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضا تاجی CA ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    حرف حق
  • آریا CA ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    حق ساپینتو نیست که محروم بشه
  • محمدعلی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    افرین بر پسر مودب وباشخصیت استقلال.رضاوند درهمه بازیها پرتلاش ظاهر میشه وعلاوه بر بازی خوبش بسیار انسان خوب وبی حاشیه‌ ای هستند.انشاالله همیشه همینطور باعث افتخار خانواده باقی بماند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی