نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ساپینتو به باشگاه استقلال فراخوانده شد/ اقدام فوری برای کنترل سرمربی پرتغالی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حواشی دیدار استقلال و گل گهر که منجر به اخراج سرمربی آبی پوشان شد، زمینه ساز دیدار وی با مدیران این باشگاه گردید.

تیم فوتبال استقلال به لطف گلی که کوین یامگا در اوقات تلف شد دیدار مقابل گل گهر از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند توانست میزبانش را در هفته هفتم با شکست روبرو کرده تا به لطف شکست خانگی پرسپولیس مقابل تراکتور، حالا آنها هم امتیاز با نزدیک ترین رقیب خود و تنها به دلیل اختلاف یک گل در گل شماری پایین‌تر از این تیم قرار بگیرد.

یکی از حواشی این بازی در آخرین لحظات بازی و هنگام اعلام ضربه پنالتی به سود استقلال رخ داد که جنجال آن لحظات منجر به اخراج ریکاردو ساپینتو شد و حالا همین اخراج مسئولان باشگاه استقلال را مجاب ساخته تا دیداری توجیهی با سرمربی پرتغالی تیمشان داشته باشند.

این اولین رفتار جنجالی ساپینتو در استقلال نبود و وی پیش از این نیز با زدن ضربه پا به برانکارد نیروهای درمانی در بندر انزلی به کمیته انضباطی فراخوانده شده بود.

تکرار رفتار جنجالی از سوی ساپینتو حالا مدیران استقلال را بر آن داشته تا در همین رابطه دیداری با وی داشته باشند و تلاش کنند وی را برای کنترل بیشتر بر اعصاب و خویشتنداری هنگام برگزاری یک دیدار رسمی مجاب نمایند.

استقلال در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر و در دیداری مهم مقابل تیم خوب فولاد قرار می‌گیرد که این دیدار روز جمعه ۱۵ بهمن، به میزبانی آبی پوشان و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و آبی پوشان در این دیدار به طور قطع سرمربی خود را به دلیل اخراج در بازی قبلی همراه خود نخواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مراد IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    ساپینتو میخوامد شدید به مدت مدید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی