نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
مهدی قایدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره ریزنقش و خوش‌تکنیک آبی‌پوشان پایتخت عملکرد خوبی را از خود در سیرجان به جای نگذاشت.

شاگردان ریکاردو سا پینتو در سیرجان دست به کار بزرگی زدند و توانستند مقابل گل‌گهر به پیروزی دست پیدا کنند تا با عبور از سد یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم بتوانند خود را هم‌امتیاز با پرسپولیسِ صدرنشین کنند و امیدوار به ادامه فصل برای ایستادن بر صدر جدول رقابت‌ها باشند. نکته جالب‌توجه در پیروزی آبی‌ها در مقابل گل‌گهر، ناکامی مهدی قایدی در درخشش در ترکیب استقلال بود.

قایدی که در این فصل یکی از مهره‌های تاثیرگذار استقلال بوده و در دیدار ملوان توانست یک گل بزند و یک پنالتی کسب کند و پیش از تعطیلات فیفادی هم در دیدار با نساجی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و گل سوم تیمش را برای محمد محبی ساخت اما ستاره آبی‌ها در سیرجان شب تلخی را پشت سر گذاشت و نتوانست عملکرد موثری در میدان مسابقه داشت.

شب ناکام قایدی در سیرجان؛ فرسنگ‌ها دور از حد انتظار

مهدی قایدی یکی از بازیکنانی بود که از سوی کارلوس کی‌روش به مینی‌کمپ تیم ملی پیش از اعزام به اردوی اتریش دعوت شد اما کی‌روش در تصمیمی جالب‌توجه روی نام ستاره استقلال خط قرمز کشید و او را همراه سایر بازیکنان تیم ملی برای انجام ۲ بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال به اتریش نبرد تا نشان بدهد از عملکرد فنی او رضایت ندارد.

ستاره ۲۳ ساله آبی‌ها به نظر می‌رسد تحت تاثیر تصمیم کی‌روش، هنوز نتوانسته خود را بازیابی کند و به روند درخشان خود بازگردد و همین مسئله باعث شد تا یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های مهدی قایدی در ترکیب استقلال، در هفته هفتم و در سیرجان به‌ثبت برسد. البته که هواداران استقلال امیدوارند افت ستاره تیم‌شان مقطعی باشد و او بتواند دوباره به روند خوبش بازگردد.

ستاره کوچک استقلال؛ فرسنگ ها دور از انتظار/ بجنب آقای قایدی؛ اگر می خواهی به جام جهانی بروی باید کی‌روش را قانع کنی...

باشوی آبی‌ها همچنان امیدوار به وتوی تصمیم کی‌روش

قایدی در تمرین ریکاوری آبی‌ها بعد از تقابل با گل‌گهر غایب بود و گفته می‌شد به اردوی تیم ملی رفته و مجدداً کارلوس کی‌روش او را فراخوانده اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که این ادعا صحت نداشته و فعلاً خبری از برگزاری اردوی تیم ملی نیست و قرار است از هفته آینده با نظارت کی‌روش و حضور دستیاران او، بازیکنان ملی‌پوش مدنظر سرمربی پرتغالی تیم ملی بعد از اتمام دیدارهای لیگ در کمپ تیم‌های ملی ریکاوری کنند.

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگویی از مهدی قایدی به عنوان "مسی کوچک" یاد کرده بود تا این‌گونه نسبت به عملکرد فنی و توانایی‌های ستاره استقلال اذعان داشته باشد و علاقه خود را به سبک بازی قایدی نشان بدهد. ستاره ۲۳ ساله استقلال امیدوار است در مدت کوتاه باقی‌مانده بتواند نظر سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و در فهرست مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار گیرد و اولین حضورش در جام جهانی را در ۲۳ سالگی تجربه کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    نویسنده محترم : کاربزرگ را بازیکن گل گهر کرد و انجام داد که بعداز دقیقه 90 ودرگوشه ی محوطه جریمه یاهجده قدم که هیچ خطری دروازه گل گهر را تهدید نمی کرد روی یک توپ هوایی که بازیکن استقلال اگر مالک توپ هم می شد باز نمی توانست خطری روی دروازه گل گهر ایجادکند ناگهان امداد غیبی با ظاهر شدن بازیکن سابق به وقوع پیوست و با قیچی برگردان خوشگل که اگر شایدچند بار دیگر بخواهد نمی تواند و نمی شود آنهم روی هوا بازیکن استقلال را بزند و یک پنالتی شیک تحویل داده شود اینست که گفته می شود کاربزرگ را بازیکن گل گهر کرد نه شاگردان ساپی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی