نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تمرین پرسپولیس به شایعات پایان داد/ قرمزها همگی به تمرین آمدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین امروز با حضور کامل بازیکنانی برگزار می‌شود که احتمال داشت در تمرین روز سه شنبه حاضر نباشند.

بازی پرسپولیس مقابل تراکتور در حالی برگزار شد که شاگردان یحیی گل‌محمدی ساعات عجیبی را پیش از بازی و دقایق مشابهی را حین مسابقه سپری کردند و پس از بازی هم شایعات و اخبار متفاوتی در مورد تعدادی از بازیکنان این تیم منتشر شد.

با این حال و در شرایطی که انتظار می‌رفت تمرین دیروز یا امروز پرسپولیس در غیاب حداقل ۷ بازیکن برگزار شود اما سرخپوشان به صورت کامل در تمرین دوشنبه و سه شنبه حاضر شدند.

تمرین امروز پرسپولیس از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد و ستاره‌های این تیم یکی پس از دیگری در رختکن حاضر هستند و لحظاتی بعد در زمین چمن حضور خواهند یافت.

پرسپولیس از امروز تمرینات تاکتیکی خود برای دیدار با سپاهان را آغاز می‌کند و یحیی همه بازیکنانش و همچنین کریم باقری را به عنوان دستیار برای این بازی در اختیار دارد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ارتش سرخ IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    متاسفانه نتایج گلمحمدی سینوسی است و این باعث اتفاق بدی میشه ، زیرا از یک طرف عده ی با. توجه ب نتایج خوبش نیمه امیدوار میشوند و اعتقاد دارند که باید ب این مربی زمان داد، و همین طور وقت تلف خواهد شد تا در انتهای فصل ارتش سرخ نتواند عنوان درخوری کسب کند ، این ادعا از روی احساس نیست ، با نگاهی ب نتایج کسب شده از این مربی بخوبی می توان این موضوع را متوجه شد.مدیریت پرسپولیس اگر میخواهد در انتهای فصل کارنامه درخشانی کسب کند باید هرچه سریع‌تر اقدام به استخدام مربی با معیار های بین الملی داشته باشد، نه آنچه که در تیم استقلال اتفاق افتاد و ساپینتو استخدام شد ، استخدام مربی در پرسپولیس باید کیفیتی مانند جذب لوکادیا داشته باشد و یک مربی کارنامه دار جذب شود با قراردادی بلند مدت برای ساخت تیمی ک تا چندین سال جز قهرمانی دستاورد دیگری نداشته باشد ، و از میان مربیان ایرانی فقط باید کریم باقری در این کادر بماند . این نسخه شفا بخش پرسپولیس است ، با یحیی جز وقت تلف کردن و تباه کردن آینده تیم دستاوردی نصیب ارتش سرخ نخواهد شد . خودتان میدانید مدیریت .
  • کامیارفرزام IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    من که ۳۵ سال عمرم طرفدار دو آتیشه پرسپولیس هستم اینو خوب فهمیدم که گل محمدی خیلی محتاط بازی میکنه و بازیکنان رو میچینه.و کارایی تیم رو نصف میکنه بهترین سیستم ۴۴۲ لوزی هست با این بازیکنان با کیفیت که داریم که از لحاظ تکنیک و فنی کم نظیرن.مثل زمان برانکو کبیر یا کالدرون بزرگمرد تیم نیاز به یه سرمربی جسور داره‌.خیلی دوست دارم کالدرون برگرده پرسپولیس.سبکش مثل برانکو هست.تراکتور آخه تیمه که جلوش محتاط میچینی.بخدا با این بازیکنان با ۴۴۲ لوزی راحت همه تیمها رو میبریم.مهاجمان هم فقط لوکادیا و عبدی یا شیخ.
  • یحی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    کاش یحیی سال قبل اخراج میشد کلاس مربیگریش پایینه وفقط دنبال بهونه تیم نمیتونه قهرمان کنه مربی ترسو یه حیف پرسپولیس که این مربیش باشه
  • فوادپرسپولیسی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    بزرگترین اشتباه درویش نگهداشتن مربی ترسوبودبااین بازیکنایی ک گرفت میترسم آخر فصل فقط خودشوسرزنش کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی