نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یحیی اگر قهرمانی می‌خواهد باید دست از این روش بردارد/ ۲ بازیکن پرسپولیس باید بیشتر به میدان بروند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی باید در ادامه راه تغییر تاکتیک بدهد.

در خصوص باخت پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی خوب بازی نکرد و شاید یکی از دلایل آن این بود که این تیم با یک مهاجم بازی کرد و این در حالی است که یحیی گل‌محمدی می‌توانست تیمش را با مهاجمان بیشتری وارد زمین کند. پرسپولیس اگر قهرمانی می‌خواهد باید هجومی‌تر بازی کند چرا که در این تیم بازیکنانی حضور دارند که توانایی بازی در چند پست هم دارند. همین وحید امیری که چند دقیقه بازی کرد نشان داد که می‌تواند مؤثر باشد و در کانال‌های کناری اثرگذاری خوبی داشت.

وی ادامه داد: با به زمین آمدن مهدی عبدی پرسپولیس روند بهتری گرفت و حتی یک پنالتی به دست آورد. پرسپولیس مقابل تراکتور در برخی از دقایق خوب بود اما آن صلابتی که باید داشته باشد را نداشت. پرسپولیس همچنان گزینه اول قهرمانی است به شرط آنکه هجومی‌تر بازی کند چرا که بارها دیده‌ایم هر زمان این تیم هجومی بازی کرده موقعیت‌های زیادی به دست آورده است. در بازی با تراکتور شاگردان گل‌محمدی آن طراوتی که باید داشته باشند را نداشتند و تیم تبریزی با استفاده از عمق دفاع موفق شد بازی کند. به اعتقاد من پرسپولیس باید پرسینگ را از یک سوم دفاعی حریف انجام دهد چرا که در این شرایط احتمال موفقیت بیشتر می‌شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار این هفته سرخ‌پوشان مقابل سپاهان گفت:‌ سپاهان همیشه در فوتبال ایران یک تیم با اصالت و ریشه‌دار بوده و امسال هم در همه پست‌ها بازیکنان خیلی خوبی دارد. نقطه قوت این تیم خط هافبک و خط حمله آن است اما اشکالاتی هم دارند که به آنها برمی‌گردد. بازیکنان سرعتی پرسپولیس می‌توانند به خوبی از این ضعف سپاهان استفاده کنند چرا که خط دفاعی آنها ناهماهنگی‌هایی دارد. شاگردان گل‌محمدی می‌توانند از این ضعف سپاهان استفاده کنند و همانطور که این تیم تا اینجای لیگ گل خورده پس پرسپولیس هم می‌تواند به آن گل بزند. سپاهان از بهترین تیم‌های لیگ است و مطمئنا می‌شود این تیم را در خانه‌اش شکست داد.

کلهر در خصوص نقش مورایس سرمربی سپاهان در این تیم ادامه داد: او یک مربی اثرگذار است که تا اینجا تأثیر خود را در سپاهان نشان داده و به خوبی از نقطه‌های مختلف در تیمش استفاده می‌کند. البته مورایس هنوز شناخت کافی از فوتبال ما ندارد و این مسأله می‌تواند به ضرر او تمام شود. به نظر من مورایس یک مربی با سطح بالاست و امیدوارم از اینگونه مربیان به فوتبال ما زیاد بیایند تا کیفیت و دانش فنی لیگ ما را بالا ببرند.

وی خاطرنشان کرد: درایت یحیی گل‌محمدی همیشه به کمک پرسپولیس آمده و بازیکنان تجربه لازم برای موفقیت را دارند اما آنها باید در شرایط سخت آرامش خود را حفظ کنند و به حاشیه نروند. به نظر من پرسپولیس در زمان خوبی شکست خورد و می‌شود نقاط ضعف را برطرف کرد. به هر حال بازیکنان جدیدی به پرسپولیس آمدند و آنها برای هماهنگی نیاز به زمان دارند اما به اعتقاد من اگر پرسپولیس مقابل سپاهان هجومی بازی کند و از حواشی دور باشد همین بازی با سپاهان می‌تواند یک سکوی پرتاب برای پرسپولیس باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • لنگی بودن صفت بدی ست IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    تا بنیادی فر و افشاریان غصه نخور بازی ها رو در میارن برای لنگ
  • شیش تایی ها666666666666666666666 IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    خوب به سلامتی ماهینی هم ارشاد و ازاد شد حال وقت شکست سپاهانه
    • فرشاد IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      شکست سپاهان؟؟😂😂😂 من میگم بنیادی فرم بیاریدشاید فرجی شه
  • .. IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    آقای گل محمدی وقتی توب بین دروازه‌ بان وسه نفر دفاع درهشتاددرصدبودچه انتظار داری چرا تیمم رادفاعی وبسیار ترسو آموزش میدی.. به قول ویسی اگه سرمربی نداشته باشد بهتراست.. توهیچ ایده ای جزدفاعی بازی کردن نداری.. مامنتظرهوکردنت هستیم
  • شاهین IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    خییلی، اصلا گلمحمدی استاد درایته! موضوع اینجاس که این مربی اصلا نمیتونه برای هافبک ها و دفاع های چپ و راست نحوه حرکت و کنترل بازی رو مشخص کنه. تداخل بازی و درهم ریختگی مسئولیت های بازیکنان باعث میشه تا در حین هجوم فوروارد نوک پشت سر هافبک ها قرار بگیره. تو همه این سال ها کاملا مشخص شده که گلمحمدی یه مربی تمام عیار نیس. اصلا واژه تمام عیار هم یه اشتباه محضه.
  • چهارتایی ها IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    سپاهان پیروزی را میخوره وقورت میده
  • بینام IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    یحیی ترسو دفاعی میچینه بای هجومی بازی کنیم همه تیما راگلباران کنیم این مربی هرچه زودتر بره بهتره فقط دنبال بهونه میگرده کارش توجیه کنه این همه بازیکن درجه یک گرفتیم نباید جلوی تراکتور افتضاح بازی کنه حااا خدا دادمون برسه جلوی سپاهان که اگه نبریم عقب میفتیم ازرقبا هم تیم میره حاشیه
  • جواد IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    به خدا به پیر به پیغمبر کلمحمدی مربی نیست یک بازی به تو. متوسط بازی می‌کنه یک بازی اصلا خوب بازی نمیکنن در طول بازی هم اصلا تاکتیک خودشو نمی تونن تعقیر بده این همه خرج این همه. ریخت پاش که دیگه بهونه ای نداره ولی وقتی به بازی نگاه میکنید مثل دسته دو بازی می‌کنن آخه این مربی نیست به خدا امسال هم نتیجه نمی‌گیریم حالا ببینید هنوز دیر نشده یک مربی در حد پرسپولیس بیارید اینا بدرد نمی خورن
  • امیر IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    باید اخراج شود و سرمربی در حد نام معتبرترین تیم ایران بیارند
  • Miladلف IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    سلام اقای کلهر هنوز نمیدونید گل محمدی مربی نیست ترسو ودنبال بهانه به جوونها اعتماد نداره چرا سیامک نعمتی بازی نمیده سروش کنده چرا در ازادی یک مهاجم میزاره به حرف هیچ کس گوش نمیده مغرور وبی تاکتیک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی