نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
نگاه ویژه ساپینتو به بازیکنان ذخیره استقلال/ این بازیکنان اسلحه پنهان مرد پرتغالی هستند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در تمرینات استقلال تنها بازیکنانی که در ترکیب اصلی این تیم به میدان می آیند، محبوب ریکاردو ساپینتو نیستند.

کاملا پیداست سرمربی استقلال در تمرینات این تیم به بازیکنان ذخیره هم بهاء می‌دهد و تلاش می‌کند آنها را در شرایط روحی و روانی خوب نگه دارد. از نگاه سرمربی پرتغالی همه بازیکنان برای او اهمیت دارند به خصوص بازیکنانی که اینروزها در ترکیب اصلی تیم به میدان نمی‌آیند. خب دلیل هم واضح است؛ در جریان بازی ساپینتو نزدیک به نیمی از تیم را می‌تواند تعویض کند و اگر بازیکنان تعویضی وقتی وارد زمین می‌شوند، عملکرد خوبی داشته باشند، می‌توانند شرایط بازی را تغییر دهند.

ریکاردو ساپینتو در تمرین دیروز استقلال نکات مهم و کلیدی را به سعید مهری و سجاد شهباززاده گوشزد می‌کرد و پیداست که امیر ارسلان مطهری هم به این صحبت‌ها به دقت گوش می‌دهد. بازیکنانی که به طور حتم می‌توانند به عنوان بازیکن تعویضی هم شرایط بازی را تغییر دهند. ریکاردو ساپینتو این فصل یک تیم خوب و باتجربه روی نیمکت دارد و به خوبی می‌دانند حفظ این بازیکنان در شرایط مسابقه چه از نظر روحی و روانی و چه از نظر فنی می‌تواند به استقلال در مسیر قهرمانی در لیگ برتر کمک کند.

استقلال در هفته پیش رو یک بازی مهم با فولاد پیش رو دارد. سرمربی استقلال در این بازی به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با گل گهر محروم است و  تلاش می‌کند تا شروع این بازی همه موارد تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    متاسفانه سعید مهری اعتماد به نفس پایینی دارد البته ما استقلالی‌ها از تلويزيون که مشاهده می‌کنیم این موضوع رو اینچنین می بینیم او وقتی که بایستی پاس گلی را در دقایق آخر بازی می داد ولی نداد وبا یک شوت ضعیف به سمت دروازه‌ گل گهر مانع از بوجود آمدن گل سوم استقلالی‌ها شد اما اگر بازیکنی مثل جباری که دارای هوش بالایی بود به راحتی می توانست دیگر بازیکنان که در موقعیت خوبی بودند پاس می داد ولی مهری اینکار را نکرد سعید مهری باید قدر بازی کردن در تیم بزرگ استقلال را بداند اگر به فکر پیشرفت خودش وتیم هست وگرنه فقط جای بازیکنانی مثل ارسلان متعصب ونیک نفس را گرفته است ما که واقعا در این هفت هفته نه پاس گلی از او دیده ایم ونه بازی خوبی بخدا قصد تخریب اورا ندارم ولی چون دوست دارم هر بازیکنی که به استقلال کبیر می آید به فکر پیشرفت فنی والبته کمک حال تیم وهواداران باشد وقدر لباس مقدس استقلال را بداند انتقاد از سر دلسوزی بوده وگرنه خدا نکرده قصد تخریب هیچ کس را ندارم انشاالله که ایشان وهمه جوانان ایران زمین سالم وسرحال باشند ودر امور زندگی وحرفه خود موفق باشند وهیچ جوانی در این مملکت بیکار نباشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی