نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
از من خواستند یک ویدیو برای ساپینتو بفرستم/ فکر نمی‌کردم در بازگشتم به استقلال این اتفاق بیفتد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سینا خادم پور بازیکن سابق استقلال از دلایل جدایی‌اش از این تیم می گوید.

سینا خادم پور سابقه حضور در رده‌های ملی جام جهانی جوانان و تیم ملی زیر ۲۳ سال را دارد و در زمان محمود فکری به استقلال رفت. او از بازیکنانی بود که در لیست مازاد ساپینتو قرار گرفت، به گفته خودش سرمربی از عملکردش رضایت داشت و بنا به دلایلی این اتفاق افتاد که در مصاحبه اش توضیح می دهد.

  سینا خادم پور در مورد شرایطش در استقلال پیش از شروع فصل گفت: طبق قراردادی که داشتم قبل از اینکه در تمرینات حاضر شوم از من خواستند که یک ویدئو از فیلم@های بازی ام ارسال کنم که این کار را کردم. هیئت مدیره و مجموعه استقلال و ساپینتو تایید کردند. واقعاً با کوله‌باری از تجربه برگشتم فکر نمی کردم این گونه شود که نتوانم با استقلال ادامه بدهم اما با بازگشت لژیونرها و پرشدن لیست بزرگسال و شلوغ شدن پستی که بازی می کردم باعث شد قطع همکاری صورت بگیرد.

او در مورد اینکه ساپینتو در چه پستی در تمرینات از او استفاده می کرد ادامه داد: آقای ساپینتو من را در سیستم سه دفاعه بازی می داد و یک بار هم هافبک دفاعی نبودم درحالی که در نفت مسجدسلیمان بیشتر در پست هافبک دفاعی به کار گرفته می شدم. در همان زمان هم سربازها برگشتند و در پست دفاع و هافبک دفاعی ترافیک بود و این در حالی است که من خیلی خوب کار می کردم و دوست نداشتم جدا بشوم اما به خاطر شرایط به وجود آمده این اتفاق افتاد.

این بازیکن که دو دفعه به صورت قرضی از استقلال جدا شد در این باره عنوان کرد: یک نیم فصل قرضی به لیگ یک رفتم که با گل گهر قهرمان شدیم و یک فصل هم به نفت مسجدسلیمان رفتم که تیم را در لیگ برتر حفظ کردیم. بنا به خواسته باشگاه استقلال برگشتم و شرایطم خوب بود ولی به جدایی مجبورم کردند، این در حالی است که آقای ساپینتو از من راضی بود ولی به خاطر دلایلی که عنوان کردم از استقلال جدا شدم.

خادم پور در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال تیم خوبی دارد و در همه پستها دو سه مهره با کیفیت حضور دارند. امیدوارم بتواتند دوباره قهرمانی را تکرار کنند.

خادم پور در پایان در مورد مقصد بعدی‌اش افزود: در این مدت خیلی اذیت شدم, صبح و بعد از ظهر تمرین کردم. زمانی که با استقلال بودم پیشنهاد لیگ برتری و لیگ یکی داشتم . به خاطر اینکه برای استقلال صبر کردم آنها را از دست دادم. درست است که بعد از آن هم فرصت بود اما منتظر یک پیشنهاد خیلی خوب بودم برای همین تیمی را انتخاب نکردم. الان هم سرحال و آماده هستم و برای بازی کردن دلتنگم. امیدوارم انتخاب خوبی داشته باشم و امسال بیشتر از همه سال‌ها توانایی‌های خود را نشان بدهم، به خودم و توانایی‌هایم ایمان دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی