تمرین بازیکنان پرسپولیس زیر نظر گل محمدی/ قرمزها کارهای تاکتیکی را مرور کردند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) را از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

سرخپوشان پایتخت تمرین امروز را پس از جلسه فنی، شروع کردند.

تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید و طی آن، راندو در قالب سه گروه در برنامه  بود و در قسمت بعدی هم بازیکنان به انجام پاسکاری‌های تحت فشار و در نهایت فوتبال درون تیمی پرداختند. مرور کارهای تاکتیکی، در دستور کار قرمزپوشان قرار گرفت.

همه بازیکنان در تمرین امروز حاضر بودند. دیاباته و آل کثیر هم زیر نظر کادر پزشکی، تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (پنج‌شنبه) آخرین تمرین خود پیش از سفر به اصفهان و دیدار برابر سپاهان را انجام خواهد داد و پس از آن با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد.

دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) جمعه در اصفهان برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    دوستان خواهشا در مقابل فهمیدن مقابله نکنید، یحیی بهترین مربی ای هست که ایران داشته. کسی که فنِ فوتبال را میفهمه. کسی که فوتبال بازی میکنه، شما باشگاه کیسه را ببینید فقط با پنالتی اومده بالا الان دو ساله صدا سیما روزنامه همه دارن میگن این پنالتی گرفته نشد اون پنالتی گرفته نشد. و مدام دارن کیسه را پنالتی میارن بالا... یحیی داره فوتبال بازی میکنه. بازی با ترکتور‌ کاملا مشخص بود پرسپولیس تمرکز نداره... بجز یکی دوتا همه بد بودن... پس ناامید نشید یحیی عالیه و امسال قهرمان میشیم
    • محسن IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      خوشحالم که از یحیی راضی هستید اتفاقا ما هم از ارنج و تاکتیک یحیی راضی هستیم. اتفاقا این پیروزی هست که پنالتی های مشکوک براش گرفته میشه یا با دست گل میزنه یا پنالتی حریف رو براش میارن پشت 18 پیروزی می کارند. ولی ته فصل با این همه امتیلز معیشتی کارش برای قهرمانی به اما و اگر می افته. اگر دست خدا با تراکتور نبود یک امتیاز معیشتی دیگه هم داور بهتون میداد متل امتیازهای بازی با نفت مسجد سلیمان. تازه با کمال پررویی مدیرعاملش هم مجبور به عذرخواهی کردید. ظلم پایدار نیست آقا رضا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی