آلمان و بلاروس حریفان تدارکاتی عمان/ برانکو: با تیم کی‌روش بازی نمی‌کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده می‌شود برانکو ایوانکوویچ، پیشنهاد برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران را رد کرده است.

فراسیون فوتبال برای پیدا کردن حریف تدارکاتی تیم ملی در تاریخ ۲۰ آبان به فدراسیون فوتبال عمان هم نامه زده است. در این نامه درخواست سفر به تهران و بازی با تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ ۲۰ آبان درخواست شده است. اما این بازی محقق نخواهد شد؛ به این خاطر که عمان برای فیفا دی آبان ماه برنامه‌اش را فیکس کرده است و در تاریخ ۲۰ آبان با بلاروس و ۲۵ آبان با آلمان بازی خواهد کرد.

برانکو در گفتگوی کوتاه با یکی از سایت های خبری به دوبازی طراحی شده برای تیم  ملی فوتبال عمان اشاره و آنرا تایید کرد و البته گفت فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه در تاریخ ۲۰ آبان به ما نامه زده است اما ما در این تاریخ با بلاروس بازی خواهیم کرد. ضمن اینکه من با تیمی که هدایت آن بر عهده کارلوس کی‌روش است بازی دوستانه انجام نخواهم داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    شما خودت نتایج ات با تیم ملی عمان را ببین و بعد حرف زیادی بزن و طاقچه بالا بگذار
  • farshad IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    دفاع عمان هنوز از مادر زاییده نشده که بتونه طارمی رو مهار کنه قربونت برم :) شرم بر تو برانکو. خودتم می دونی اگه با ایران بازی کنی تیمت می بازه.
  • زلاتان IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    آقای برانکو حسادت بد دردیه اینقدر حسادت نکن آقای پروفسور ، حسادت آدم هارو بیچاره می‌کنه . نیازی نیست به زبون بیاری کی روش از من بهتره ، فقط کافیه حسادتت رو بروز ندی. اثبات حرفم اونجاست که جو پرسپولیس و تیم ملی رو به هم ریختی با گفتن جمله مضحک بازیکنام در تیم ملی چاق میشن.اگه شرافت نداری لااقل از سنت خجالت بکش اینقدر حسادت نکن
  • دلارکو یوروویچ FR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    فدای سر عباس بوعذار و سالار عقیلی
  • Wien AT ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    خب بازی نکن،به درک، خودت خوب میدونی حریف کیروش نمیشی، اگه یک درصد احتمال میدادی که میتونستی بازی را پیروز بشی، برای کم کردن روی کیروش هم شده،قبول میکردی و بازی را انجام میدادی،اما خودت خوب میدونی،حتی یک درصد شانس را هم نداری و از ترس شکست و کم شدن روی خودت،بچه بازی در میاری.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی