۱۲
مهدی طارمی بمب زمستانی لیگ برتر انگلیس/ موافقت پورتو با انتقال بزرگ بعد از جام جهانی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه مطرح انگلیس جدیدترین مشتری مهدی طارمی است و قصد دارد مهاجم تیم ملی ایران را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در ادامه درخشش خود در این تیم پرتغالی مورد توجه چند باشگاه قرار گرفته است، در جدیدترین مورد آرسنال انگلیس را مشتری خود می بیند.

روزنامه «ابولا» پرتغال با انتشار خبری مدعی شد آرسنال با هدایت «آرتتا» در حال آماده شدن پیشنهادی برای جذب مهدی طارمی است.

مهاجم ایرانی پورتو فصل ۲۳-‏۲۰۲۲‬ را بسیار خوب آغاز کرده است و در ۱۱ مسابقه در تمام رقابتها، ۷ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل داده است. در آخرین مسابقه، طارمی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایر لورکوزن دو پاس گل داد و عملکرد چشمگیری داشت.

طارمی تا سال ۲۰۲۴ با باشگاه پورتو قرارداد دارد و گفته می‌شود بند فسخ قرارداد او تا ۲۵ میلیون یورو تعیین شده است.

بر اساس اعلام رسانه پرتغالی، مدیر برنامه طارمی هم مشتاق هستند این مهاجم بعد از حضور با تیم ملی ایران در جام جهانی قطر، به تیم دیگری منتقل بشود.

ابولا همچنین مدعی شد باشگاه پورتو هم «مایل به مذاکره» است و امیدوار است معامله‌ای مشابه با سال گذشته یعنی انتقال «لوئیس دیاس» به لیورپول را رقم بزنند.

این در حالی است که در روزهای گذشته از باشگاه چلسی انگلیس هم به عنوان یکی از تیم‌های علاقه مند به طارمی در رسانه‌های انگلیسی و پرتغالی نام برده شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کامی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    تو پرتغال به تیمایه دربو داغون گل میزنه شاخ شده فک کرده بره انگلیس هم میتونه گل بزنه بری اونجا صدرصد رو نیمکتی همیشه خخخخخخخحخ
    • وطن IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      آخه هموطن یه بازیکن مطرح با کلاس جهانی اونم‌ یه ایرانی چرا تو رو اینقدر بدبخت وذلیل کرده که از هموطنت عوض اینکه حمایت کنی داری اراجیف میبافی واقعا خیلی زشته یه ایرانی برا ورزشکار مطرح کشور خودش کوری بخونه کاش اینقدر فرهنگمون بالا بود که هرگز حتی به دشمنون هم بی احترامی نمیکردیم یه انسان بالغ باید یاد بگیره که به همنوع خودش احترام بذاره اینجا دیگه تو با یه هموطن که همیشه برا خوشحالی ایرانی ها با جان دل تلاش کرده گل زده ودل ایرانیهارو شاد کرده
    • پرسپولیس آث میلان ایتالیا IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      کیسه کشه حسود چرا حسودی می کنی !!؟؟ موفقیت یک ایرانی تو رو اذیت می کنه !!؟؟؟ البته حق دارید تو عمر باشگاهتون وقتی اسطورتون بشه مجیدی دیگه بیش از این از شما جماعت توقعی نیست !!!!
    • سرباز افا IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      لورکوزن و لیورپول و یوونتوس و چلسیم تیمای داغون پرتغالین
  • علی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    خوبه که بشه، هرچند انگلیسی های نژاد پرست قدر نشناس هیچ خیریتی برای بازیکنان ایرانی نداشتن، ولی طارمی طوریه که تو دل سنگ جاشو میکنه با بازی خوبش
    • Fff IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      طارمی بازیکن خوبیه ولی اگه به لیگ انگلیس بره قطعا نیمکت نشینش میکنن و افت میکنه .بجا انگلیس اگه بره لیگ ایتالیا خیلی بهتره.تیمای انگلیسی بازیکن سی ساله به سختی جذب میکنن و اگه هم جذب کنن بمحض اینکه دوتا بازی بد بازی کرد نیمکت نشینش میکنن و قرضی میدنش به یک باشگاه ضعیف اروپایی .و عملا فوتبالشو نابود میکنن .
  • کمان IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    پول میدن فقط نابودکنن تولیست نمیزارن چه برسه نیمکت
  • شهاب DE ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    سرنوشت آزمون در انتظارت است پسر بوشهری
  • Sina IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    تو این سن بازیکن ایرانی بره لیگ انگلیس اشتباه محضه حیف جایگاهت تو پورتو نیست بری نیمکت تیم انگلیسی بعدش هم افت شدید و تمام
  • Dtb IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    با این سن ترقه هم نیست چه برسه بمب نقل وانتقالی انگلیس.رفتن به لیگ انگلیس همانا و افت شدید و نیمکت نشینی همان..سردار تازه تو لیگ آلمان که ضعیفتر از انگلیسه بدون بازی مصدوم میشه .اینقدر بدنسازیشون قویه وسطحش بالا هست که بازیکن تو تمرین مصدوم میشه حالا لیگ انگلیس که جای خود داره .اگه بخاد از پرتو بره بهترین انتخاب لیگ ایتالیا هست براش .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی