آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان/ ۲ سرخپوش زیر نظر کادر پزشکی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود برای بازی هفته هشتم لیگ برتر را در حالی انجام داد که رییس هیات مدیره در محل تمرین حضور پیدا کرد.

آخرین تمرین سرخپوشان ایران برای بازی با سپاهان از سری رقابت‌های هفته هشتم، امروز از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی انجام شد.

حسین شهریاری، رییس هیات مدیره پرسپولیس، برای دیدار با اعضای تیم، قبل از شروع تمرین در ورزشگاه حضور پیدا کرد. وی در جلسه‌ای با بازیکنان حضور پیدا کرد و نشست کوتاهی هم با افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی داشت.

تمرین امروز بعد از جلسه فنی انجام شد و ۶۰ دقیقه به طول انجامید. در جریان آن راندو در سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار سرخپوشان بود.

در این تمرین، همه نفرات حاضر بودند و از میان آن‌ها فقط شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر تمرینات جداگانه خود را به روال روزهای گذشته دنبال کردند.

اعضای تیم پس از تمرین، استراحت کوتاهی داشتند و سپس برای سفر به اصفهان، راهی فرودگاه شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرصاد IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    اونهایی که به عالیشاه و کمال انتقاد میکردن؛ حالا ببینن که غیبت این ۲ بازیکن در ترکیب چه لطمه ای به تیم میزنه! امید یه وینگر با تجربه ؛ سرعتی و تکنیکی هست که اگر آماده باشه میتونه هر رقیبی رو اذیت کنه! کمال هم که یه هافبک طراح هست که متاسفانه یحیی خان؛ روی نیمکت گذاشته و هر زمان هم که به بازی میاره، در پست هافبک دفاعی ازش استفاده میکنه! بدتر از همه اینه که سیامک؛ احمدی؛ پاکدل و فرشاد رو هم نیمکت نشین کرده و سینا اسدبیگی رو به اینها ترجیح میده!
  • شهلا یوسفی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    بزرگترین ضعف پرسپولیس در ۳ چیز است" اول اینکه بیرانوند زیاد ریسک میکنه و دفاع را زمانی صاحب توپ میکنه که تحت فشار قرار گرفتن" دوم اینکه ما اصلا نباید با دو هافبک دفاعی بازی کنیم" چون اصلا نیازی نیست و میتونیم بجای اون یک مهاجم اضافه کنیم" سوم اینکه متاسفانه با یک ترکیب لو رفته بازی میکنیم" همه تیمها ۱۱ نفر پرسپولیس را از قبل میدونن"
  • کیسه سولاخ کن IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    بهترین خبر بازگشت وحید امیری و امید عالیشاه هست. در کنار سروش و ترابی و سعید و لوکادیا و میلاد میتونن هر تیمی رو اذیت کنن. به شرط اینکه یحیی ازشون به موقع و به خوبی استفاده کنه❤❤❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی