نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
واکنش مورایس به شایعه استعفا از مربیگری سپاهان/ من در قلبم برنامه‌ریزی کردم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی بازی مهمی در پیش داریم شاید شایعاتی به وجود بیاید اما من قرارداد بلندمدتی دارم و در قلبم برنامه‌ریزی کردم.

ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در خصوص این بازی اظهار داشت: از شما خبرنگاران بابت حضور در کنفرانس تشکر می‌کنم. هفته فوتبالی را پشت سر گذاشتیم. دربی نداریم اما بازی فردا بازی مهمی برای هر دو تیم و هواداران‌شان است. 

قرارداد بلندمدت با سپاهان داریم

وی درباره شایعه استعفایش از سپاهان افزود: وقتی بازی مهمی در پیش داریم شاید شایعاتی به وجود بیاید اما من قرارداد بلندمدتی دارم و در قلبم برنامه‌ریزی کردم تا به خواسته‌هایم برسم. من مرد هستم و وقتی چیزی را امضاء می‌کنم تا آخر آن را انجام می‌دهم.

دیدار پرسپولیس با بازی با استقلال متفاوت است

سرمربی سپاهان درباره بازی با پرسپولیس که فردا برگزار می‌شود گفت: ما همیشه آماده تکرار موفقیت هستیم اما بازی با پرسپولیس با بازی با استقلال متفاوت است. ما در مسیری هستیم که می‌خواهیم به خواسته‌هایمان برسیم هر چند که بازی فردا بازی ساده‌ای نیست اما حریف برای ما قابل احترام است و بازی جذابی در پیش خواهد بود.

بازیکنان من همگی با کیفیت هستند و امکان بازی دارند

مورایس در ادامه این نشست خبری اظهار داشت: من ۲۰ بازیکن اصلی داریم که هر کدام از آنها می‌توانند فردا بازی کنند. آنها با هم پیشرفت می‌کنند و به هم احترام می‌گذارند. اگر بازی‌ها دو سه روز یکبار بود به برخی از آنها استراحت می‌دادم اما بازی‌ها ۵ روز یکبار برگزار می‌شود و بازیکنان من همگی با کیفیت هستند و امکان بازی دارند.

پرسپولیس حریف باهوشی است و دیدار سختی داریم

وی اظهار داشت: حریف ما حریف با کیفیتی است و ما به آنها اهمیت می‌دهیم. باید نقاط قوت آنها را کنترل کنیم. ما با یک هافبک در عقب بازی می‌کنیم اما وقتی توپ را در اختیار نداریم ساختار تیمی ما عوض می‌شود. دفاع فقط مختص به هافبک‌ها و مدافعین نیست بلکه حتی وینگرها هم باید دفاع کنند. وقتی توپ در اختیار ما است برنامه فرق می‌کند و برای حمله کردن برنامه‌ریزی می‌کنیم. در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و امیدوارم شرایط بگونه‌ای باشد که ما به خواسته‌هایمان برسیم. حریف فردا یک حریف باهوش است و بازی ما با آنها بازی دشواری خواهد بود. ما ۱۱ بازیکن داریم که هر کدام از آنها وظیفه خودش را می‌داند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    خیلی ک....هستن پرسپولیسی ها، دقیقا مورایس درست گفت، چطور تا الان خبری نبود، دقیقا سه چهار روز قبل بازی با پرس، یهو این خبر وایرال شد، با تیم فحاش مجازیشون به هر راه کثیفی متوسل میشن
  • ارش DE ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    فقط کافیه امروز پرسپولیس ازت امتیاز بگیره. در واقعیت پرونده ات بسته میشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی