ببینید| استقلال ۱ - فولاد ۱/ آبی‌ها در شب جنجالی ۲ امتیاز دادند و به صدر رفتند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم‌های استقلال و فولاد امروز در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت به تساوی ۱-۱ رسیدند.

استقلال و فولاد در هفته هشتم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز جمعه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی  ۱-۱ به پایان رسید.

فولاد در دقیقه ۱۶ با گل مجید علیاری از میزبان خود پیش افتاد، اما گل محمد محبی در دقیقه ۶۲ سبب تساوی مسابقه شد. کریستوفر کنت در نیمه نخست با واکنش‌های خود بارها دروازه فولاد را نجات داد، اما به دلیل مصدومیت نتوانست در نیمه دوم به میدان برود و جای خود را به شهاب گردان داد. گردان در صحنه گل تساوی استقلال مقصر بود و می‌توان تعویض دروازه‌بان را نقطه عطف و اتفاق ویژه این مسابقه دانست که در نتیجه تأثیرگذار بود.

استقلال با ۱۵ امتیاز  و پیش از دیدار امشب سپاهان و پرسپولیس موقتاً به صدر جدول صعود کرد و فولاد با ۱۱ امتیاز به رتبه پنجم رسید. اعضای تیم استقلال در این مسابقه بارها به صحنه‌های مشکوک به پنالتی اعتراض کردند و از داور گلایه‌مند بودند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی (۴۶ - ابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی (۷۵ - سعید مهری)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند (۷۵ - زبیر نیک‌نفس)، محمد محبی، مهدی قایدی (۷۵ - رضا میرزایی) و پیمان بابایی (۸۵ - سجاد شهباززاده).

گزارش لحظه به لحظه استقلال صفر - فولاد صفر

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت (۴۶ - شهاب گردان)، مهدی شیری، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، سعید آقایی، حمید بوحمدان، محمد آبشک (۱+۹۰ - احمد عبدالله‌زاده)، وریا غفوری (۶۳ - علیرضا کوشکی)، ساسان انصاری، احسان پهلوان (۶۳ - علی قربانی) و مجید علیاری.

ببینید| استقلال ۱ - فولاد ۱/ آبی‌ها در شب جنجالی ۲ امتیاز دادند و به صدر رفتند

داور: حمید حاج ملک

نیمه اول

دقیقه ۱: فرار محمد محبی داخل محوطه جریمه فولاد با دخالت مدافع فولاد توپ مهاجم استقلال به بیرون رفت. 

دقیقه ۶: تیم استقلال روی فرار کوین یامگا صاحب اولین کرنر بازی شد.

دقیقه ۱۵: روی کرنر مهدی شیری توپ با ضربه سر مدافعان استقلال و بازیکنان فولاد به مجید علیاری رسید و این بازیکن موفق شد تا با ضربه سر دروازه سید حسین حسینی را باز کند و فولاد را به اولین گل این دیدار برساند.     

دقیقه ۲۰: سانتر بازیکنان فولاد از سمت راست در داخل محوطه جریمه استقلال به مجید علیاری رسید و ضربه برگردان این بازیکن به بیرون زمین رفت.

دقیقه ۲۴: پاس توی عرض مهدی قایدی برای آرش رضاوند با شوت هافبک آبی‌ها به کرنر تبدیل شد.

دقیقه ۳۱: تیم استقلال روی یک ضد حمله با فرار پیمان بابایی صاحب موقعیت شد که شوت این بازیکن را دروازه‌بان فولاد دفع کرد و در ادامه ضربه محبی روی ریباند با دخالت مدافعان فولاد به کرنر رفت.

دقیقه ۳۳: محمد با یک پاس فرار توی عمق پشت مدافعان فولاد با دروازه‌بان تک به تک شد اما شوت محبی با واکنش کریستوفر کنت به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۳۶: فرار پیمان بابایی روی پرتاب اوت از سمت راست این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت این مهاجم استقلال به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۵۵: حمله استقلال از سمت چپ با یک سانتر خطرناک روی دروازه فولاد همراه شد که در ابتدا با واکنش شهاب گردان که در آغاز نیمه نخست بجای کریستوفر کنت وارد بازی شده بود دفع شد و در ادامه ضربات آبی‌پوشان یکی پس از دیگری به مدافعان فولاد برخورد کرد و موقعیت برای استقلال از دست رفت.

دقیقه ۶۶: کرنر استقلال روی دروازه فولاد با اشتباه شهاب گردان در خروج و دفع این بازیکن توپ به بازیکن استقلال رسید و پاس به محمد محبی در شرایطی که دروازه مقابل این بازیکن خالی شده بود در  میان تجمع مدافعان فولاد دروازه را باز کرد تا استقلال به گل تساوی برسد.

دقیقه ۷۰: ضربه قیچی برگردان قربانی در اختیار حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۷۱: فرار ابوالفضل جلالی از سمت چپ این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد که شوت جلالی به شکل خطرناکی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴: سانتر مهدی شیری در محوطه جریمه استقلال با ضربه سر بازیکنان فولاد به کولیبالی رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶: رضا میرزایی پس از عبور از مدافعان فولاد با گردان تک به تک شد که او پس از برخورد با مهدی شیری روی زمین افتاد. داور که معتقد بود میرزایی تمارض کرده، به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۸۴: روزبه چشمی به دلیل خطای شدید روی کوشکی اخطار گرفت.

دقیقه ۸۷: شوت خطرناک یامگا با اختلاف کمی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.


خلاصه بازی استقلال – فولاد را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    تا اینجا چهارتا پنالتی برای کیسه گرفته نشده😂😂😂😂
    • کیسه تبانی و ناپاک‌ IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      هفته قبل قاسمی نژاد این هفته گردان هدیه های نکونام به کیسه مبارک فقط گزارشگر سیانکی یه طرف خودش کشت داور سهمیه پنالتی بده سوخت
    • کیسه تبانی و ناپاک‌ IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      هفته قبل قاسمی نژاد این هفته گردان هدیه های نکونام به کیسه مبارک فقط گزارشگر سیانکی یه طرف خودش کشت داور سهمیه پنالتی بده سوخت
    • کیسه حکومتی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      بازیکنان کیسه به سهمیه پنالتی عادت کردن چقدر خودشون به زمین تا سهمیه پنالتی بگیرن کیسه مدیون گردان هست مجسمه گردان سر در باشگاه شون میزارند باعث نباختن کیسه شد
    • کیسه حکومتی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      بازیکنان کیسه به سهمیه پنالتی عادت کردن چقدر خودشون به زمین تا سهمیه پنالتی بگیرن کیسه مدیون گردان هست مجسمه گردان سر در باشگاه شون میزارند باعث نباختن کیسه شد
    • کیسه حکومتی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      بازیکنان کیسه به سهمیه پنالتی عادت کردن چقدر خودشون به زمین تا سهمیه پنالتی بگیرن کیسه مدیون گردان هست مجسمه گردان سر در باشگاه شون میزارند باعث نباختن کیسه شد
    • امير IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      واي چقدر از تو بدم مياد،چقد تو مزخرفي
    • حسین IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      گویا افشاریان داور را قسم داده بود پنالتیهای واضح ومبرهن برای استقلال نگیرند در این کمیته داوران را باید تخته کرد لعنت بر این داوری‌های مغرض
    • لنگی نباشیم US ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      واااااااای خدا اون یارو لنگی میگه شهاب گردان لنگی با استقلال تبانی کرده😂 آدم دیگه چی بگه!
  • رضایاک اصلی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    یه پنالتی هم برای فولاد نگرفتن اگرنه نیمه اول سوراخ میشد کیسه
    • هوادارفوتبال IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      شماحتما بروپیش یک چشم پزشک خوب وبعدکه چشمهاتودرمانکردی برو پیش یک روان پزشک خوب که دومی روبعید میدونم کارروانپزشک باشه خوب کردن شما باید معرفی بشی به تیمارستان شما یک اسکیوزی فرنی خطرناک هستی
  • حمید IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    قائدی که امروز صفر صفره بود افتضاحححححح
  • امیرتاجی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    به عنوان تاجی قدیمی میگم باوجود اجرلو تیمم رو دوست ندارم وبه حال هواداران پرسپولیس غبطه میخورم
    • بابک IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      ماهم با وجود مهدی ترابی همین حسو داریم
  • امیر IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    نکونام هم مثل قلعه نوعی با هر تیمی مقابل استقلال قرار گیرد بازی کثیفی از تیمش ارائه می دهد تا در برابر استقلال برنده از زمین تیمش بیرون نیاید.
  • آبی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    پنالتی نگرفتم های خنده دار برابر پنالتی گرفتن های خنده دار لعنت به داور لعنت به سازمان لیگ داربی فقط داور خارجی😱😱😱😱
  • شادی IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    یکی بگه داور اینهمه پنالتی چرا یکی رو نگرفت
  • سعید IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    هوچی بازی در کیسه ازمربی قبل به بعد منتقل میشه،الکی جیغ وداد میکنن تا پنالتی مفتی براشون بگیرن این امتیازات پشیزی ارزش نداره
  • امير IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    ليگ كه نيست .سيركه برتر ايران.اينا واقعا پنالتي نيستش،پنالتي بايد مثل لنگ و تراكتور محرز باشه
  • امير IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    ليگ كه نيست .سيركه برتر ايران.اينا واقعا پنالتي نيستش،پنالتي بايد مثل لنگ و تراكتور محرز باشه
  • امير IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    ليگ كه نيست .سيركه برتر ايران.اينا واقعا پنالتي نيستش،پنالتي بايد مثل لنگ و تراكتور محرز باشه
  • بهار IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    پارسال هم از این کارا زیاد کردن ولی آخر فصل سوزش نصیبشون شد امسالم همون میشه لنگ مالی نیس ببین کی گفتم
  • این اس اس منه ...................... IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    کمیته داوران رسما باید نامش به کمیته نادوران فوتبال تبدیل بشه واقعا آدمها چقدر میتونن دچار اضمحلال بشن
  • ز IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    سلام تا جام جهانی دو هفته ی دیگر باقی مانده است لطفا در صفحه خبرهای ورزشی برای مسابقات جام جهانی هم تیتر وعنوان وپست بگذارید از شما سپاسگزارم
  • ز IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    اولین جام جهانی بدون عادل یادش خیلی به خیر
  • لنگیسم IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    افشاریان را باید بر کنار کنند کدام داور توانست در این چند سال ریاست این آقا بین المللی شود این آدم فقط به نفع لنگیها کار می کند خدا لعنتشون کند داور مغرض انشاالله که خیر نبینند داورانی که به راحتی حق استقلال را پایمال کردند آه هواداران دامنشون را خواهد گرفت واقعا پول حرام می گیرند
  • علی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    واقعا با این داوری های داغون اسم فغانی رو هم حذف کردن که جا واسه امثال اینا باز بشه دیگه چی میشه لیگ ایران کمه بین الملل رو هم آباد میکنن
  • حمید IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    لیگ ما الان چند ساله که وضعیت داوریش همینه بازیکن لنگ زنبور نیش میزنه داور نقطه پنالتی رو نشون میده ولی بازیکن استقلال تو ۶ قدم از پشت تکل میشه پاهاش قلم میشه داور یه ژست کولینایی میگیره و به مهاجم استقلال کارت نشون میده آخه این چه عدالتیه!!!
    • خدایا هیشکی رو شیش‌گیر نکن: IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      بازیکن پرسپولیسو زنبور نیش میزنه داور نقطه پنالتی رو نشون میده ولی بازیکن کیسه رو مار میزنه داور میگه خجالت بکش، زنبور که نزدتت!! استقلالیا ظاهرا بدعادت شدن و وقتی نمیتونن گل بزنن ادای مارزده‌ها رو درمیارن غافل از اینکه پارسال فقط به خاطر شیش‌گیر نشدن به دستور وزیر و وکیل و کمیته انضباطی و داورا قهرمانشون کردن. اونایی که ورق بازی کردن میدونن شیش‌گیر یعنی چی.
  • عادل IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    داور فرصت صدر نشینی را از استقلال گرفت فولاد و‌گلکهر بهترین تیم های ایرانند که اسیر حملات پرتعداد شاگردان ساپینتو شدند، سپاهان حریف پرسپولیس نشد ساپینتو بهترین خط حمله را دارد محبی در تیم ملی
  • ابراهیم IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    دو امتیاز ازدست نداد داورسه امتیاز از تیم استقلال گرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی