نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
۱۲ |
۵
شکایت استقلال به جایی نرسید/ داور جنجالی محروم نشد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود شکایت باشگاه استقلال از حمید حاج ملک به خاطر قضاوتش در دیدار با فولاد این داور از سوی کمیته داوران محروم نخواهد شد.

بر خلاف ادعای استقلالی ها اعضای کمیته داوران بر این عقیده اند در هر سه صحنه مد نظر آبی ها حمید حاج ملک درست سوت زده است و نباید برای تیم میزبان پنالتی می گفت و به نوعی به درستی دستور به ادامه بازی داده است. با این حساب نه تنها حمید حاج ملک محروم نخواهد شد، بلکه ممکن است در هفته های پیش رو تا قبل از آغاز جام جهانی یکی از بازی های مهم و حساس را سوت بزند.

سلیمانی و خسروی دو عضو کمیته داوران دیروز و امروز در مورد عملکرد حمید حاج ملک مصاحبه کردند و در گفته های خود به این نکته اشاره کردند، همه تصمیمات داور در بازی استقلال – فولاد درست بوده است و در چنین شرایطی طبیعی است حمید حاج ملک دوباره به عنوان داور یکی از بازی های حساس انتخاب شود.

مصاف استقلال – فولاد با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. استقلالی ها در پایان بازی مدعی شدند که داور در سه صحنه باید برای آنها پنالتی می گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • احمدرضا بهمن بیگی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    چقدر شلوغ و هوچی گری کردند؟؟در همه صحنه ها حق با داور بود،متاسفانه تیم استق لال چند سالی هست بواسطه حضور بابا حمید،پاسدار اجرلو و سمیعی با فشار گذاشتن به داوران و بازیکنان شیرجه رو فوتبال ناجوانمردانه سعی در گرفتن جام هست،از آنجایی سجادی دونده و دوستان فقط خواستند سال گذشته ممانعت از قهرمانی پرسپولیس شوند مهندسی فریبکارانه ای انجام دادند بعلاوه با امتیاز معیشتی ولی امسال با بازگشت تاج و سر صدای افکار عمومی نمی توانند ماموریت پارسال را امسال انجام دهند و حضور چند مدعی گردن کلفت علاوه بر پرسپولیس ،تیمهای قدرتمند شهرستانی ،سناریوی سال گذشته قابل اجرا نیست پس با مربی بی ادب و دلقک خارجی هوچیگری با شدت فراوان از هفته های اول لیگ انجام می دهند،درود بر فوتبال پاک نابود باد هوچی گری ،امتیاز معیشتی تیم همیشه حکومتی تاج سابق ....فعلی
    • رضایاک اصلی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      داور هیچ اشتباهی جز نگرفتن پنالتی فولاد نداشت. این داور تماما کیسه کش بود
  • اکبرمعراجی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    حتماً همه شان باهم هستند ودفاع کردن اینها از حاج ملک این معنی را می دهد که مشترک المنافع هستن...
  • احمد IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    تو صحنه آخر همه کارشناسها گفتند پنالتی مسلم بود یعنی این همه کارشناس با هم اشتباه می کنند ؟ کمیته داوران شان خودشو به خاطر یه داور آورد پایین .
  • ALI IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    فقط یه کمیته شتیل بگیر در خصوص این قضاوت اینجور تصمیم می گیرند.... ننگ بر شما
  • بازدار IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    پنالتی صددرصد بود سال گذشته هم چندین پنالتی نگرفتن حق کشی برای استقلال زیاده چه میشه کرد
  • بازدار IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    پنالتی صددرصد بود سال گذشته هم چندین پنالتی نگرفتن حق کشی برای استقلال زیاده چه میشه کرد
  • عابدین IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    خیلی جالبه تمام کارشناسان گفتند حداقل یک پنالتی که روی میرزایی گرفته نشده و درنتیجه بازی صد درصد تأثیرگذار بوده ،حالا که نظر داده خسروی لنگی کیسه کش شیتیل بگیر که دستش برای همه رو شده و همچنین سلیمانی لنگی تمام عیار ،حال رییس این لنگی ها کیه خداداد افشاریان لنگی کیسه کش تمام عیار اعظم ،حالا به حرف جناب فرشید سمیعی می رسیم که گفتن داورها به عمد پنالتی برای استقلال نمیگیرند ،شما بازی لنگ کیسه کش در مقابل تراکتور همه دیدن چه پنالتی گرفت که تمام کارشناسان حتی لنگی ها اعتراف کردن پنالتی نبوده یا چهار بازی اول تیمهای مقابل ده نفره شدن یا پنالتی ذوب آهن را نگرفتن تا لنگ نباره ،دراین هشت هفته دقیقا معلوم شده هدف این بوده مثل زمان بابا مسعود سلطانی خر لنگی کیسه کش باز قهرمان پوشالی بشه و یک جام اسنپی بگیره ،اصل بد نکو نگردد چون بنیادش بد است تربیت نااهلان چون گردکان بر گنبد است ،تاریخ و ریشه این تیم بجز کثافت کاری هیچ افتخار پاکی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی